شناسه خبر : 39857
یکشنبه 15 آذر 1394 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت یکی از مدافعان حرم در حلب سوریه

یکی از مدافعان حرم که در شهر حلب سوریه زخمی شده بود، پس از چند روز کما، به شهادت رسید.
 
به گزارش تسنیم، میثم نجفی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) که بر اثر اصابت ترکش به سر، چند روزی در کما بود، در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نایل شده است.
 
وی از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بود که در ماموریت مستشاری در سوریه به سر می برد.
 
تاکنون چندین نفر از مدافعان ایرانی حرم در سوریه به دست گروه‌های تکفیری شهید شده‌اند.
 
پیشتر در تاریخ ۱۶ مهر نیز سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حین انجام مأموریت مستشاری در حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید.
 
جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است برای کمک به ارتش و نیروهای مردمی سوریه در مبارزه با تروریست‌های تکفیری از جمله داعش، به سوریه مستشار نظامی اعزام می‌کند.
 
بیشتر بخوانید: «افزایش اقدامات مستشاری ایران در سوریه»
 
پیشتر سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به این که ارتش سوریه از چند ماه پیش بازسازی خود را آغاز کرده و از ما هم تقاضای کمک‌های مستشاری عمیق‌تری کرده است گفت: «ما هم مستشاران خود را در سوریه افزایش داده‌ایم.»
 
وی افزود: «افزایش تعداد نیروهای مستشاری ما موجب افزایش شهدای ما نیز شده؛ البته تعداد شهدای ما زیاد نبوده ولی نسبت به گذشته بیشتر شده است.»

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi