شناسه خبر : 39889
دوشنبه 16 آذر 1394 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتماد کردیم جانمان را گرفتی

بسیجی- آهای نماینده ای که در بهارستان لمیده ای و حقوق های میلیاردی و پورسانت های نامحدود امثال... را دریافت می کنی، این را بدان که این فضا را هیچ کس به جز من که 18ماه و دربهترین ایام زندگی جوانی خود صرف دفاع از ناموس تو وجان تو نمودم بوجود نیاورد . واقعا" چرا رزمندگان را جزء ایثارگران بحساب نیاوردی ؟ چرا؟چر؟

 توکه مدعی هستی پرداخت یک امتیاز به رزمنده ای که جانش را دربدترین شرایط در کف اخلاص گذاشت تا تو بتوانی به راحتی درس ت را بخوانی و دکتر بشوی برای دولت بار مالی دارد . پس چرا درخصوص اختلاس گران سکوت نمودی؟ ما درآن جبهه مردانه جلوی دشمن ایستادیم ولی تو دراین جبهه کم آوردی! ما بدون حق و مواجب ایستادیم ولی تو ضمن دریافت حق و حقوق بالا و امکانات رفاهی مجلل از حقوق بیت المال نه تنها نتوانستی دفاع کنی، بلکه خودت با گرفتن رانت زخمی شدی برتن ما رزمندگان!

 من الان نباید، یعنی تو نباید به خود اجازه بدهی که من مجبور باشم به عنوان یک رزمنده بعد از گذشت 27سال از جنگ تازه شکوه نمایم از حال و روز خودم. این افتخار نیست برای تو بلکه ننگی است که تاوان آن را در آن دنیا خواهی دید. مطمئن باش. من رزمنده در سر پل صراط اول یقه تورا می گیرم بعد یقه اسرائیل و امریکا. چون آنها دشمن هستند وما قبول کردیم که دشمن هستند ولی تو مدعی دوست بودن را با ما داری. ما به تو اعتماد کردیم .شما به ما یک بار اعتماد کردید جانمان را فدا کردیم ولی افسوس ما به تو اعتماد کردیم جانمان را گرفتی ...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ما رزمندگان در زمان جنگ تندرو بودیم و متعصب وبه ان خاطر دشمن نتوانست یک وجب از خاک مان را نگه دارد ولی اقایانی که برای ما تصمیم میگیرند اعتدال دارند یعنی سی سال برای رزمندگان هیچ کاری نکردند واگر ان زمان انان بودند باید نصف ایران راهدیه میگردند وفعلا هم برای دزدان همه امکانات موجود میباشد ولی برای دادن حق وحقوق رزمندگان بار مالی دارد .
خدا نمی گذرد از کسانی که از کنار ایثارگران براحتی می گذرند..
متاسفانه عده ای مرفه به اصطلاح متخصص!! سکاندار بخشی از نظام مقدسی شده اند که خون صدها هزار شهید و چند صد هزار جانباز و ایثارگر بزرگوار برای استواری و قدرت این انقلاب و نظام الهی بر زمین ریخته شده است.
و هرگونه بی حرمتی به این عزیزان و انسانهای بزرگ و قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی در واقع بی حرمتی به قران و اسلام است.
احسنت بر شما برادر عزیز و درود و سلام الهی بر شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس.
سلام ای قربون هر بسیجی فداکاره. آفرین براستی تو باز هم خط شکنی بسیجی روح منی بسیجی، بت شکنی بسیجی.
ما پیه همه جنگ را به خود مالیدیم و رفتیم به جنگ.
یعنی اسارت، قطع پا، قطع دست یعنی نابینا شدن یعنی کشته شدن، یعنی موجی شدن و یعنی شیمیایی شدن.
این را پلاک کردند و با افتخار به گردن آویختیم وترسی نداشتیم.
اگه پیروز نمی شدیم،اکنون جزء سر به داران بودیم، یعنی دشمن دخل ما را می آورد.
چرا بین این بهترین انسان ها تفرقه می اندازند،درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درصد مربوط به درمان رزمنده است چرا معیشت را با آن مخلوط کردند؟؟؟؟؟؟؟؟
من در اینجا تفرقه می بینم با این درصدهای کزایی، یعنی نگه داشتن رزمندها در زمان، یعنی ایست زندگی شان یعنی اتمام، یعنی نگه داشتن این عزیزان، این عدالت است.
نباید فرقی بین ناجی شما با یک کسی که حتی یک قدم هم راهپیمایی برای این مملکت نرفته باشه؟؟؟ من عدالت را نمی بینم. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رزمنده را در زمان و مکان نگه داشتن، چرا
تفرقه بوسیله درصد و رزمنده چندماه خدمت اینها یعنی سرخوردگی رزمندگان این یعنی خشنودی دشمن این یعنی نفوذ.
مثل مرد یا دوستی و یا دشمنی خود را آشکار کنید و منافق نباشید.
تا ما تکلیف خود را بدانیم اگه رهبرم لب تر کنه کاری میکنیم با خائنین، که به داعش بگن آق دایی؟؟؟؟؟؟؟
موجی ها پرونده ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قایق ران سیزده ساله عملیات بدر که هنوزشنا بلد نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟
شما مدیون ما طفلان جنگ هستید،مدیون اشکها و مدیون آه ها نفرین خدا بر شما بی دردها.
سلام به خدمت دوستان عزيز اينا با بسيجي ها مشكل دارند من الان 70% جانبازي دارم و به عنون بسيجي داوطلب از طريق سپاه به جبهه اعزام شدم و اكنون 11 سال است كه حقوق حالت اشتغالم رو بنياد شهيد و اور ايثارگران قطع كرده و هنوز كه هنوز است با توجه به موضوع تبصره الحاقي(75/09/7) و اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران بر قرار نكرده است.
بسیجی داوطلب وقتی ناله های شماعزیزان رادرگوشه وکنارسایت می بینم واقعاازبعضی ازمسولین که پاروی حق این شیرمردان گذاشته اندوهیچ دم نمیزنندبخدابدم می آیدیعنی کسی که برای کشورش70درصدعضوش راداده بایدامروزه اینچنین موردبی مهری قراربگیرند ؟؟؟مسولین خجالت هم خوب چیزی است که اگردارید؟؟
بسیجی را فقط زمان نیازمیخواهند تا به هدفشان برسند بعد مثل.....میذارن کنار تجربه سالها جنگ بخوبی معلوم شد کسانیکه برای بردن به جبهه به مدارس مراجعه کردند وازپشت میز کلاس مارا به فرمان رهبری دعوت کردند ایا بعدازمجروحیت وبعدازاتمام جنگ سراغی ازماگرفتن ایا مارابه گرفتن درجه مقام و پست دعوت کردند ایا رهبری پیام بعدازجنگ نداشت حواله شما با امام زمان همین د نیا ماکه خسته شدیم دادماراکسی نمیرسه به جهنم
دوست عزیززمان به درستی اشاره فرموده اند.
متاسفانه عده ای مرفه به اصطلاح متخصص!! سکاندار بخشی از نظام مقدسی شده اند که خون صدها هزار شهید و چند صد هزار جانباز و ایثارگر بزرگوار برای استواری و قدرت این انقلاب و نظام الهی بر زمین ریخته شده است.
و هرگونه بی حرمتی به این عزیزان و انسانهای بزرگ و قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی در واقع بی حرمتی به قران و اسلام است.
احسنت بر شما برادر عزیز و درود و سلام الهی بر شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس.
الان یک عده ای خودشان را کنار می کشند و به گونه ای خودشان را تبرئه میکنند . نه برادر عزیز اینطور نیست هر کس به اندازه سر سوزنی هم در حق رزمنده ها و درصد ندادن به جانبازان کوتاهی کرده باشد بدهکار است و باید در همین دنیا و هم در اخرت پس بدهد .یادتان باشد بخداوند عادل و توانا نگویید چرا من ؟ چرا ... من ؟ چرا ... من ؟ چرا خانه من ؟ اخه عزیزان صبر هم اندازه ای دارد .
می گیم راستی همرزمان و خوبان من
سلام
تا بحال هیچ فکر کردین مسئولین ما چرا شعار مرگ بر آمریکا سر میدهند ؟شاید باورتون نشود چون آمریکا خائن است و استعمارگر است و مسئولین ایران به پشتوانه آمریکا فرزندانشان را در بهترین دانشگاههای کشور خائن آمریکا بورسیه می کند.میدونید چرا میگن مرگ بر آمریکا و زنده با دولت جمهوری اسلامی ایران!چون جمهوری اسلامی مکان مناسبی برای فرزندانشان نیست.میدونید چرا می گن نه شرقی و نه غربی !!چون فرهنگ و دانشگاههای ایران مناسب فرزندان آنها نیست و حتما باید فرزندانشان به فرنگ بروند و تحصیل بکنند .چون سطح علمی دانشگاههای آمریکا خیلی بالاست و مسئول دولت جمهوری اسلامی عارش می شود که فرزندش در دانشگاه صنعتی شریف ایران درس بخواند .پس من هم همراه و همصدا با مسئولین می گویم مرگ بر آمریکا و از طریق همین مخالفت با آمریکاست که می توانم گول ملت ایران را بزنم و فرزندم در بهترین و معتبرترین دانشگاههای غرب تحصیل کند.میگم بنظرتون مسئولین دور از جون ملت ایران ما را چه فرض می کنند!!!
آهـــــــــــــــــــــــــــای آقای مسئــــــول خداوکیلی شرم از خدا کند که چوب خدا بیصداست اگر بعضا مسئولی غیر مردمی ریــــــــا می کند و خودش را عین حقیقت می داند و نان را به نرخ روز می خورد به نظر شما اگر مردم ندانند که میدانند آیا خدای بزرگ و رحمان هم نمی داند.بابا خداوکیلی دیگه بس کنین حالــــم از مردان چند هزارچهره بد میشود.
ای که دستت میرسدکاری بکن پیش ....................؟!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi