شناسه خبر : 39948
سه شنبه 17 آذر 1394 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاداش سالانه چه می شود؟

جانباز45درصد- سلام وسپاس از برادر جانباز و معزز جناب حاج مجتهد بزرگوار
که قوانین را به صراحت توضیح و ایثارگران را به حقوق شان آشنا می نمایند. خدا قوت رزمنده بسیجی درود وهزاران درود دیگر بر شما. در پناه ایزد منان همیشه سالم و سرافراز باشید
سوالی که دارم این هست که: (این سوال همه ایثارگران می باشد)
در صورت استفاده ایثارگر از سنوات ارفاقی برای بازنشستگی؛ آیا پاداش سالانه (سالی یک ماه پاداش برای خدمت کارکنان دولت) به این سنوات ارفاقی تعلق می گیرد یا فقط برای بازنشستگی قابل استفاده می باشد؟
چون الان بسیاری از ایثارگران واجد شرایط بازنشستگی با این قانون هستند ولی به لحاظ ترس از پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت این مدت سنوات ارفاقی دنبال بازنشستگی نمی روند وهمچنان خدمت می نمایند.
اگر برایتان ممکن است توضیح بفرمائید.
با احترام مجدد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، مطلع شدیم جناب آقای خجسته نماینده محترم مجلس و مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد در رادیو فرهنگ در مورد کارشکنی در نتیجه تحقیق و تفحص سخرانی آتشین داشته که بسیار مشتاق مطالبش هستیم. در حکومت جمهوری اسلامی ایران وضعیت طوری پیشرفته که عده ای نمایندگان حق جوی مجلس سالها در قالب تحقیق و تفحص قانونی تلاش کردند تا ظلم و فساد مکشوفه و حاکم در بنیاد را به نتیجه نهایی برسانند اما همانطور که مستحضر هستید هزار دستانی در خفا و آشکار با همان شیوه های آشنای کارشکنی و اعمال قدرت و نفوذ تلاش کردند نتیجه تحقیق و تفحص در حالیکه تکمیل بوده در مراحل نهایی متوقف شود.
همانطور که میدانیم بالاترین دستگاههای نظارتی در جمهوری اسلامی ایران زیر مجموعه و بازوی هریک از قوای سه گانه میباشند که مهمترین آنان سازمان بازرسی کل کشور زیر مجموعه قوه قضاییه است که اساسنامه و احکام محرمانه ماموران و بازرسان با رهنمودهای مقام معظم رهبری مزین گردیده که موید دستور و تاکید بر مبارزه با فساد اداری و مالی کشور است.
ممانعت از نتیجه تحقیق و تفحص نمایندگان محترم مجلس از افضل ارگانهای کشور که متولی مستقیم خدمت به افضل مومنان و افضل هم میهنان است دارای پیامی شوم و معنی و مفهومی در تایید و تاکید بر علت مظلومیت و محرومیت و محدودیت ایثارگران محترم میباشد که خبرهای اولیه تحقیق و تفحص حکایت از شوکه شدن مردم دارد لیکن به نظر نمیرسد علت توقف تحقیق و تفحص شوکه شدن مردم باشد زیرا مردم بارها با اخبار انواع اختلاس هزاران میلیاردی شوکه نشدند بنابراین طبق مستفاد دین اسلام و قرآن مجید رفع شبهات دینی و اعتقادی مردم که موجب انحراف و گمراهی باشد از رفع شوک فساد مالی بسیار مهمتر است. امیدواریم و انتظار داریم نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد ترتیبی اتخاذ فرمایند تا از تداوم بیش از بیست سال قدرت نمایی و زورگویی نفوذیهای فاسد هرگونه مظلومیت و محرومیت نسبت به ایثارگران محترم جلوگیری گردد و ثابت کنند بیشتر از ایثارگران و نمایندگان دلسوز مجلس مشتاق پاکسازی افضل نهادها و کل کشور باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi