شناسه خبر : 39980
چهارشنبه 18 آذر 1394 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق‌الهی است

استاندار استان مرکزی دردیدار باخانواده شهیدان جودکی گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق‌الهی، افتخار، عزت، برکت است، ایشان لطف خداوند متعال درحق جامعه اسلامی هستند.
به گزارش ایثار واحد "استان مرکزی"، محمود زمانی‌قمی درآستانه رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام هشتم(ع) به همراه حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیادشهید وامور ایثارگران استان و مرتضی انصاریفر رئیس بنیاد اراک ضمن دیدار باخانواده معظم دوشهید حسین و حسن جودکی افزود: خداوند به یمن شهادت عزیزان شما که سرمایه‌های اصلی و عظیم و ارزشمند کشور هستید و به یمن صبر و ایثار خانواده معظم شهدا و دفاع ایشان از آرمان‌ها ملت ما را مورد لطف قرار داده است.
استاندار مرکزی تأکید کرد:. به یقین زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان و الگو  قراردادن آنان در تمام زمینه‌ها و تکریم خانواده‌های آنان وظیفه ملی است.
وی اضافه کرد: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان راحفظ کنیم، حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.
مدیرکل بنیاد استان مرکزی نیز افزود: امروز ما به وجود شهدا و خانواده معظم ایشان افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که کشور مملو ازعطر شهادت و ایثار است.
حجت‌الاسلام حسن هنرمند افزود: جامعه‌ای که لباس مجاهدت و شهادت را از تن بیرون کند دچار خواری و ذلت خواهد شد و پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهدا و ثمره آن فداکاری‌ها است.
مرتضی انصاریفر رئیس بنیاد اراک نیز ضمن تجلیل ازمقام شهدا گفت: خدمتی که خانواده‌های شهداء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند دارای اجری الهی و پاداشی اخروی است؛ چرا که آنها به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچگاه از این انتخاب پشیمان و نادم نشدند.
گفتنی است این دیدار عصر روز سه‌شنبه 17 آذرماه 94 باخانواده شهیدان حسین و حسن جودکی ازشهدای شهرستان اراک انجام شد.
شهید حسین جودکی درسال 1321 متولد و درتاریخ پنجم مرداد 1365 درکارخانه آلومینیوم سازی به شهادت رسید و شهید حسن جودکی درتاریخ دوم مرداد 1348 متولد و درتاریخ 26 اردیبهشت 1365 درپیچ انگیزه به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi