شناسه خبر : 40002
چهارشنبه 18 آذر 1394 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره پاداش پایان خدمت

علیرضا جانباز- آقای مجتهد گرامی! باسلام وعرض ادب پاداش پایان خدمت در ازای یک سال یک ماه که 30 سال 30 حقوق می شود لطفا اصلاح نمایید.
لطفا ایثارگران وخانواده محترم شهدا وآزادگان مطالعه نمایند....

  پاداش پایان خدمت مشمولین قانون حالت اشتغال، قوانین و مقررات پاداش پایان خدمت به شرح زیر اعلام می‌شود:
برابر قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان دولت مصوب 26/2/75 و اصلاحیه‌های بعدی آن، به کارکنان رسمی، ثابت و دارای عناوین مشابه وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی مشمول مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاه تهران در صورت رضایت از خدمات آنان به هنگام بازنشستگی به ازای هر سال خدمت معادل یک ماه آخرین حقوق و فوق‌العاده‌‌های دریافتی که ملاک کسور بازنشستگی است به عنوان پاداش پایان خدمت پرداخت می‌شود. به استناد تبصره 3 ماده یک این قانون به مستخدمان شاغل که شهید یا از کار افتاده شوند، این پاداش به صورت کامل پرداخت می‌شود.

قانون حالت اشتغال مصوب 30/6/72 قانون واحدی است که به استناد آن خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ازکارافتاده کلی مشمول آن می‌شوند و در بهره‌مندی از مزایای آن دارای شرایط یکسان و واحدی هستند، لذا اختلافی که برخی مجریان و متصدیان در دستگاه‌های اجرایی با توجه به عضویت قبل از شهادت و جانبازی برای اعطای امتیازات قائل می‌شوند و بین نیروهای رسمی، ثابت، بسیجی، قراردادی و وظیفه تفاوت می‌گذارند اقدامی مغایر با قانون است. پاداش پایان خدمت از تسهیلاتی است که متأسفانه مغایرت‌هایی در اجرای آن درباره ایثارگران مشمول حالت اشتغال وجود دارد که به آن اشاره خواهد شد.

الف- خانواده شهدا : حقوق حالت اشتغال خانواده شهدا اعم از کشوری و لشکری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود. احکام کارگزینی حسب مورد توسط دستگاه‌های اجرایی صادر و این حقوق باید برابر حکم صادره پرداخت شود. از این لحاظ تفاوتی میان وضعیت خدمتی شاغلین قبل از شهادت وجود ندارد. تمامی افرادی که با عضویت وظیفه، بسیجی و رسمی در مأموریت نیروهای مسلح به شهادت می‌رسند، عائله‌ تحت تکفل آنان تا 30سال خدمت از حقوق شهید هم‌طراز با کادر ثابت با دریافت تمامی حقوق و مزایا و همواره از 2درجه بالاتر برخوردار خواهند شد و با تکمیل 30سال سنوات خدمت، پاداش پایان خدمت معادل 30ماه آخرین حقوق و فوق‌العاده‌ها به عائله تحت تکفل آنان پرداخت می‌شود. چنانچه شهید مجرد بوده باشد و والدین وی تحت کفالت شهید بوده یا حسب مقررات بعد از شهادت تحت کفالت قرارگیرند، این پاداش به والدین پرداخت می‌شود. تنها نکته‌ای که در این‌باره وجود دارد والدین شهیدی هستند که از بنیاد شهید و امور ایثارگران مستمری دریافت می‌کنند. به عبارتی والدین تحت کفالت نبوده یا حسب مقررات تحت کفالت قرار نمی‌گیرند که قانون در خصوص پرداخت پاداش سنوات آنان مسکوت است.

ب- جانبازان و آزادگان ازکارافتاده کلی : تمامی جانبازان و آزادگانی که ازکارافتاده کلی شده‌اند، برابر قانون از پاداش پایان خدمت برخوردار خواهند بود و وضعیت خدمتی آنان قبل از جانبازی تأثیری در پاداش پایان خدمت آنان ندارد.

جانبازان و آزادگان ازکارافتاده کلی حسب قوانین و مقررات شامل گروه‌های زیر خواهند بود:

1- جانبازان و آزادگان کادر ثابت نیروهای مسلح که حقوق حالت اشتغالشان را از نیروهای مسلح دریافت می‌کنند. بدیهی است با تکمیل 30سال سنوات، پاداش پایان خدمت خود را قبل از تسویه حساب و انتقال به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح دریافت خواهند کرد. مستخدمین دستگاه‌های کشوری، پاداش خود را از دستگاه اجرایی محل خدمت دریافت می‌کنند.

2- جانبازان و آزادگان بسیجی که حقوق حالت اشتغالشان را از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافت می‌کنند، باید احکام حقوقی آنان هم‌طراز کادر ثابت نیروهای مسلح پرداخت شود و پاداش پایان خدمت آنان پس از تکمیل 30 سال سنوات، منطبق با حقوق کادر ثابت نیروهای مسلح محاسبه و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت شود.

3- جانبازان و آزادگان سرباز وظیفه که حسب قانون باید احکام آنان هم‌طراز کادر ثابت نیروهای مسلح صادر و پاداش آنان نیز همانند نیروهای رسمی پرداخت شود. اما نکته‌ای که درباره سربازان وجود دارد ارسال خلاف قانون پرونده‌های آنان به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح است. لذا این پرونده‌ها باید به سازمان قبلی آنان عودت داده شده و با تکمیل 30سال سنوات و پرداخت پاداش پایان خدمت به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح عودت داده شود.

دو نکته حائز اهمیت درباره پاداش پایان خدمت

نکته اول: جانبازان و شهدای مردمی که در غیر مأموریت نیروهای مسلح جانباز ازکارافتاده کلی و شهید شده‌اند و حقوق آنان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می‌شود، مشمول دریافت پاداش پایان خدمت بوده و این پاداش را از بنیاد شهید دریافت می‌کنند.

نکته دوم: تاریخ احتساب ابتدای 30سال خدمت برای جانبازان و آزادگان ازکارافتاده کلی است.آنچه از قوانین استنباط می‌شود و کامل‌ترین و جامع‌ترین نظر در این باره است، این است که تاریخ اعزامی که فرد در آن مأموریت به درجه جانبازی نائل شده ملاک عمل قرار گیرد و سنوات قبلی جبهه و... به این مدت افزوده شده و با تکمیل 30سال سنوات، پاداش پایان خدمت پرداخت شود.

اینستاگرام
بانام خدا


آیاپرداختی برای شهدای سال 61که مبلغی ناجیزدرکارت های دی فرزندان شهداواریزشددوسال قبل مابقیش پرداخت میشود
آیاجانباز15درصدکه ازکارافتاده میباشدومستمری بگیربنیاداست بسیجی شامل دریافت پایان خدمت یاپاداش میشوداگرمحبت کنیدراهنمائی نمائیدممنون میشوم
با سلام خدمت همه رزمندگان و ایثارگران مظلوم اینجانب اسماعیل زمانی شاغل در سپاه پاسداران طبق رای کمیسیون 134 سپاه بعنوان جانباز شناخته شده ام ولی از سال 1395 تاکنون بنیاد شهید استان خوزستان برای من تایید نکرد. اول به منطقه 1 فلکه ساعت مراجعه کردم بعد از یک سال گفتند پرونده به بنیاد شهید کل استان خوزستان ارسال شد بعد از یکسال مراجعه به من گفتند در کمیسیون رد شدی به جای شما اعتراض زدیم و پرونده به بنیاد تهران ارسال شد. تا اینکه درتاریخ اسفند 99 به من گفتند ج. آب تهران هم منفی است و پرونده به بنیاد منطقه یک فلکه ساعت انتقال و بایگانی شد. قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.
عرض ادب و احترام بنده سال 65 جانباز25 شدم ومدت 34 ماه هم جبهه دارم خبری هم از پادداشت پایان خدمت هم نیست اوایل سال با مراجع به بنیاد ..بنیاد در حواب گفت که فعلا گفته اند اول پرونده شهدا را تکمیل کنید
سلام نه اقا من شنیدم برای حالت اشتغالهای بنیاد از زمان کمسیون و حالت اشتغال شدن حساب است برای بازنشستگی اگه اینطوری باشه مال من میشه ۲۵سال دیگه کدام جانباز شیمیای اعصاب روان که چندین جراحی شده اینقدر عمر میکنه من ۳۲ سال پیش مجروح شدم بنده خدا این انصاف خدانگهدار
بسمه تعالی .باسلام وعرض ادب خدمت برادران مسول ومتصدیان دلسوزآگاه وباتشکر ازپایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثارشهادت(فاش نیوز) اینچانب متولد 8/8/1344 میباشم آخرین باریکه به جبهه اعزام شدم ازطریق تیپ عاشورا سال 5/5/1361 بوده که از منطقه پنج تبریز بودوهمانطوریکه مطلع هستید مدت ماموریت بسیجی 3ماه بود درمورخه 9/7/61 گردان امام حسین (ع) که خط شکن بود اینجانب نیز نیروی همین گردان بودم درگروهان حضرت ابوالفضل (ع) همراه باشهید اوهانی خلاصه مطلب آنکه عملیات پیروزمندان به اتمام رسید اصولا 5/8/61 اینجانب بایدتسویه میکردم راهی شهرستان میشدم به علت تصروف تپه گله قندی بااسرار فرمانده گردانمان که آراش گردان بهم ریخته شده بود بعدها ایشان فرماندهی را عهداربود مجددا مارا به خط مقدم جهت پس گیری تپه یاد شده اعزام کردن بعدازسه روزمقاومت بعثیها ماموافق به فتح تپه گله قندی شدیم نزدیکهای اذان صبح بود ایجانب بااثابت گلوله سیمنوف ازناحیه کمر بشدت مجروح شدم درست صبح 8/8/1361 یعنی هفده سالگی نشده بودم حالا سوال اینجااست اینجانب که سه دختردارم بایک همسر درمنزل استجاری زندگی میکنم آنهم بااین وضیعت جسمی باپنج سرعایله آن مسول دلسوز برای خانواده ام درنزدوجدانش که جوابی دارد پدرشان 34 سال است یک مرده متحرک درمرگ تتریجی درهمه اوقات روی تخت به سقف اطاق خیره شده است روزبه روزعذابش شدیداست وشدید میشود چرا این برادران دلسوزمان درموردبند وامثال بنده که سرتاسر ایران کنارگوش اش جوانهای پهلو کردن دیگر کهن سال شدن به پوکی اسخوان مبتلا شدن حسرت به دل روزشب میکنند بعدازمرگ من پاداش خدمت آقای محترم ویا هدیه ایثار دولت چهارم توسط معاون اول مرحوم حبیبی دردولت چهارم به تصویب رساندن اگر به سایت ایثارمراجعه فرمایید مشاهد خواهید کرد که به طرزی برای جانبازان بیست پنج درصدبه بالا پرداخت کنند حقوقی که بنده دریافت میکنم والله اعظیم سودبانکی هدیه ایثارم نیست آقایان دلسوز این مطالباتمان بدهند چرا دختر یک جانباز بامدرک داروسازی خواستگارش راجواب مکند به دلیل نبود مسکن بخدااز شان نظام خیلی بدوراست مطا لب خیلی زیاد شد امیدوارم مکاطبان خسته نباشند .ومن الله توفیق.
عاجزانه خواهشمنداست درخصوص بندب ق.ا.س۱۳۳ که رأی معلول حین خدمت تؤسط کمیسیون۱۳۴صادرشده روتوضیح بدین؟
باتشکر
سربازی که درمأموریت ویژه جهت مبارزه باارازل واوباش ودرپی اجرای دستورفرمانده مجروح گردیده باداشتن حکم مأموریت معلول حین خدمت شده است.
اصلآمعلول حین خدمت چه اسمی است که برروی سربازان گذاشته اند
نه جایی استخدام میشویم ونه میتوانیم کاری کنیم
کاش تحت پوشش بهزیستی حداقل قرارمیگرفتیم
خنده دار هستش که پاداش پایان خدمت به سرباز مجرد نمیدن ،آخه تکفل پدر ومادر یعنی چی...
خداوند نگذره با این قانون
سلام
طبق قانون باید پاداش بدن ولی بعضی کارکنان بنیاد باداستفاده از ابهام قانون دارند خانواده شهدا را دور پیزنند
سلام.مطالبات مربوط بازنشستگی شهدای نظامی رو بنیاد کاملد پرداخت میکنه یا نصف اونو ارتش پرداخت میکنه؟
بنده بعنوان تک فرزند شهید که شش ماهه بودم درسال ۶۵ پدرم شهید شده حقوق به مادرم میدن ڪلا یک پنج ملیون بعنوان وام اشتغال بمن دادند بایک وام مسڪن ۲۰ ملیونی که پول رهن خانه هم نبود
ینی ۲۵ ملیون اونم وام ازشهادت پدرم بمن دادن بازنشستگیشم یڪسال ڪه وقتش گذشته اما نمیدن سه سال ورشکست شدم کسی حالمم نپرسیده
حیف خون پدرم
که الان بالا سرم بود بخاطر بدهی نمیزاشت راهی زندان بشم من شده مساحبه کنم میکنم اینها روـرسوا میکنم ادعاشون نشه بیخود
اکد ایثارگریمم ۶۵۰۸۱۰۶ ت
بعد از 6ماه بازنشستگی هنوز پاداشمون سپاه نداده
ی تعهد میگیرن موقع تسویه حساب که هر موقع دوست داشت سپاه پاداشمونو بده. بعداز تقریبا یکسال بودجه نداره. حیف اون همه زحمت.
بعد از 6ماه بازنشستگی هنوز پاداشمون سپاه نداده
سلام بعدازچندسال خدمت بازنشسته شدید؟
سلام خسته نباشد ریس بنیاد شهید استان تهران ریس حاجی شهید خواهشمندم دستور بفرمائید دستم بند هست چندتان مشکلات بهم خورده شد اول این هست خانم حاملی هست چندسال طور شکید خداوند متعال بچه داد یک هفته به دنیا به سلامتی اما ریس شهید مشکلات مالی دارم بازنشستگی مرخص هردقیه ۵ میلیون بدهیدمشکلاتم باز شود امیدوارم اول خدواندوبعداقای شهید دستور بفرمائید
سلام خسته نباشد پاداش مرخص چه زمانی واریزمی شود
سلام مادر معلم شهید صمد وجدانی همت از اسد آباد همدان هستم فرزندم در تاریخ ۱۳ آبان ۶۶ شهید شده ودر آذر ماه ۹۴ باز نشسته شده با وجود اینکه کلیه پاداش معلمان باز نشسته ۹۴ و حتی ۹۵ را پرداخت کرده اند هنوز پاداش پایان خدمت فرزند شهیدم پرداخت نشده این است تجلیل خانواده معظم شهدا شما فکر کنید کسانی که زندگی خود را کرده اند باز نشسته شده داداش گرفته اند شما را به خون شهدا اگر صدایتان به جایی میرسد ندای مرا برسانید به خدا خانه ندارم پاداش فرزندم را دو نکه کرده اند بخشی را باید آموزش وپرورش دهد وبخشی را بنیاد شهید یا سپاه که هیچ کدام پرداخت نکرده اند نمی دانم مقصر را حواله میکنم به شیری که به شهیدم داده ام والسلام
همش درروغه بازنشستگی ۹۵به هیچ کسی ندادند الکی تو رسانه ها تبلیغ دروغ میکنند..دروغ دروغ دروغ.ماا ۹۵ هستیم یه ریال ندادند
سلام
ما ۹۴ هستیم به ما ندادند فکر میکنم ۹۵ نداده باشند
در کل فرقی نداره بعد ۴ یا ۵ سال با اون پول چکار کنیم
سلام .به این مسولیت سپاه .بگید پرسنلی که بعد از ۳۰سال بازنشت میشن .در جا حقوق .کم میکند. ولی از پاداش خبری نیست. والا گرفتاریم. مستاجرین. بچه دانشجو. بچه ازدواج نکرده .بیکار داریم. تورو بازجو امام حسین به فکر ما باشین این چه وضعش. پاداش سال ۹۵ پرداخت نشه

باسلام واقعامابدبختبم که عمرخودمونوتلف کردیم اگرسیگارهم کنارخیابون میفروختم الان دیگه چشم انتظارپاداش سی سال خدمت نبودیم
مسولیت سپاه در زمان شاغلی که فکر پرسنل نبودن .الان هم که از نشست شدیم . هیچ خبری از پاداش سنوات. یا مرخصی .خبری . نیست والا به الا گرفتاریم داریم. به داد ما برسیم. سرداری بالای که ندانیم فکر ما نیستیم. درد به کی بگین.. پاداش معلمین به موقع میدن . .پولها را کجا خرج میکنید.. بعد از ۳۰ سال باید خونه بدوش. در به در خونه باشیم . . مجبوریم نامه . طوماری .تهیه به مجلس . رهبری . ریاست .جمهوری. دیوان محاسبات . از دست شما شکایت کنیم
باسلام خواهشا بفرمایید چرا به شهید مجرد سرباز بعداز 35 سال ازشهادتش میگذره به والدین آنها پاداش تعلق نمی دهند اعلام میدارند فعلا برای والدین شهید سرباز مجرد ارتش قانونی وجود ندارد برادرم درسال 59 به شهادت رسید مادرم ازبنیادشهید حقوق دریافت می کند متاسفانه درخصوص پاداش میگن فعلا قانونی نیومده لطفا راهنمایی بفرمایند
مدت یک سال وهشت ماهه بازنشسته شدم باسی سال خدمت چرا عین گداها پاداش اخر خدمتو به ما می دهید نصف نصف معلوم نیست چکارش کنیم مقدار زیادش هم ماند خداوند نگذرد از بانی این کار به گدایی افتادیم بعد از سی سال خدمت کسی هست جواب بدهد
پاداش بازنشسه ها سپاه را چرانمیدهید
خدا لعنت کند کسایی را که در حق بچه های بازنشسته ظلم میکنن بعد سی سال خدمت در مناطق جنگی حال بعد یکسال وهشت ماه از پاداش پایان خدمت خبری نیست چون حق دارند جنگ ودربدری نصیب ما بود ولی اختلاس وخوشگذرانی نصیب اون آقا زاده ها بعد نوبت حق ما رسید خزانه دولت خالی شد.متاسفم وپشیمانم از سی سال خدمت صادقانه
چرا به جانبازان حالت اشتغال دست چک نمی دهید که مشکلات بانگی را خودش حل کند تاازدیگری تغاضای یک بر چک نکند فقط شعار شما شیرین است که ماحامی جانبازانهستیم
سلام جانباز ۵۵ درصد قطع عضو سال ۶۶ در بمباران شهر کرمانشاه مجروح و طبق قانون حالت اشتغال هستم و سال ۹۶ باید بازنشسته و پاداش سنوات م میدادن ولی متاسفانه بنیاد شهید جوابگو نیست .
آیا این ظلم آشکار در حق جانبازان نیست
سلام خسته نباشد میخواستم بندانیم پاداش مرخص سال ۹۵امسال ۹۷انشاالله می دهید
سلام خسته نباشد سال ۹۵ مرخصی چه زمانی پرداخت می شود
سال ۶۵پدرم شهید شد، قرار بود سال ۹۵ به ما پاداش بازنشتگی بدن،تا یک ماه پیش من از استان کرمانشاه و خواهرم که کرج زندگی میکنه پیگیر بودیم و توی هر دو تا استان مبلغ۸۷میلیون تومان توی سایت بنیاد شهید برای ما ثبت شده بود،حالا بعد از دو ماه اون۸۷میلیون از توی سایت پاک شده و مبلغ ۵میلیون و۲۰۰هزار جایگزین شده،حتی کارمند خود بنیاد شهید هم از این اتفاق جا خورد،هر جا میریم میگن همین پنج میلیون درسته،یه معتاد تصادف میکنه ۲۰۰میلیون بعد یه ماه رو حساب خانواده شه،حالا پدر من بعد از ۳۰سال۵میلیون برای این کشور ارزش داشته؟ از بنیاد شهید پرسیدم که پول خون پدر من چی شده،بعد دوماه ۸۷میلیون چرا شده ۵میلیون میگن برو اقا دلت خوشه ببین کدوم از رییس روسا دزدیدنش برو گردن اونا رو بگیر،شما پدرتون اگه ۳۰سال پیش کشته میشد و بعد ۳۰سال خون پدرتون رو ۵میلیون میدادن چیکار میکردین،خون شهید حرمت داره،اون پنج تومنم بذارین تو جیبتون
با سلام
برادر عزیز
لطفا شماره تماس خود را برای سایت جهت پیگیری ارسال کنید
باسلام و عرض ادب احترام.
پدر بنده سال 65به درجه شهادت ناعل کردیده و در سال 83مبلغ ناچیزی پرداخت کرده اند و در سال 95بازنشسته پایان 30سال خدمتش شده.ممنون میشم درخصوص پرداخت پاداش پایان خدمتش چطور اقدام کنم.با تشکر
سلام من در سال ٨١ از سپاه با نشسته شدم همان سال به ميزان ده سال پاداش اخر خدمت گرفتم. ١٧ سال سنوات مثبت ازادگي دارم و ٤٥ در صد جانبا زي در سال ٩١ به كمسيون رفتم از كارافتاده كلي شدم و حالت اشتغال براي گرفتن باقي مانده پاداش خدمت بأيد چه كار كنم
سلام
پدر من سال ۶۵ شهید شده و در سال ۹۵ قرار بود که مبلغی بابت بازنشستگی پدرم به من وخواهرم که تحت تکفل پدر بودیم بدهند و در سال ۹۵ مبلغی که از طرف بنیاد که با ما تماس گرفتند اعلام شد ۹۰تومن بود که تا امسال بنیاد بوجه پرداخت نداشت تا اینکه یک ماه پیش در بنیاد شهید مرکزی تهران مبلغی که مجدد به ما گفته شد ۵میلیون بود ک علت آن را بررسی مجدد پروندهای سال ۹۵ اعلام کردند۰آیا شهدای سالهای قبل خونشان رنگین تر از شهدای ۶۵ بود چرا اختلاص ها را با حق من وامثال من و با خون شهدا میخواهند جبران کنند۰ طبق این روال انشاالله تا چند ماه دیگر چیزی هم به آنها بابت شهادت پدرمان بدهکار میشویم ۰واقعا لیاقت شهدا و حق خون آنها این است ۰
حیف خونی که ریخته شد۰
سلام بفرمایید قانونی برای بهره مندی والدین شهدا ازسنوات پایان خدمت که تحت تکفل شهید نبودند ومستمری ازبنیاد شهید میگیرند تصویب نشده.
سلام من سال ۹۶بازنشته سپاه هستم پاداش پایایان خدمت هنوز ندادند چرا؟
بزک نمیر بهار میاد ماست ودوغت به کار میآد...بازنشستگی شهدای۶۵
سلام.بنده جانباز 45درصد هستم .سال 96 از سپاه بازنشسته شده ام.طبق قانون میبایست پاداش خدمت جانبازان را قبل از تسویه می دادند.نزدیک دو سال هم طلب مرخصی دارم.ولی متاسفانه الن بعد از یک سال حتی یک ریال به من نداده اند.هیچ جالی هم جواب نم دهند.دوستان بنده در ارتش و نیروی انتظامی.بلا فاصله پاداش خودشان را گرفته اند .متاسفانه هیچ کس نیست ازبچه های مظلوم سپاه حمایت بکنه و حق مارا بگیرد.به فرض هم امسال بدهند .چه فایده که .الان ارزش اون پول به 1/3 کاهش یافته .من خودم که تمامی دست اندر کارانی که باعث وبانی هستند را حلال نخواهم کرد.این را واگذار کردم به خدا .
با سلام می شه بفرمائید ایا به خواهر شهید بعد از فوت مادر شهید حقوق تعلق می گیره یا خیر
اگر مجرد باشید......
باسلام برادرم درسال 59 دردرگیری با مزدوران عراقی شهید شده وسربازمجرد ارتش بود ازطرف بنیادشهید به مادرم حقوق میدهند ولی درخصوص پاداش اعلام کردند که به شهدای مجرد ارتش تعلق نمی گیرد بعداز 38 سال از شهادت وی نمی دانم واقعا به کجا مراجعه کنیم لطفا راهنمایی فرمایند0
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما اینجانب سربازبازنشسته ارتش هستم وتاحالاپاداش پایان خدمت بهم ندادن والان دوتاشنت مغزی دارم ودرحین خدمت سربازی تصادف کردم درپاسدارخانه مجروحیت داشتم والان کردن معلولیت ایاپاداش پایان خدمت به وظیفه بگیران بازنشسته تعلق میگیرد خواهشاراهنمای کنی
تو این مملکت که همه مسؤلیتش فقط حرف و ادعا دارند.۲سال از
بازنشستگی ۹۵گذشت ارزش پول صفر شد اونم نمیدند ..
عجب.شیر تو شیریه..فقط حرف کو عمل ..دردمون رو به کی بگیم؟؟!!!؟!
همه گوشها برای پرداخت حق رخمیها و زخم دیده ها ناشنواست.!!!'
سلام خیلی دروغ میگن بازنشستگی سال 95 را حتی یک قرانش را نداده اند
با سلام، در ارتباط با ندادن پاداش پایان خدمت سرباز مجرد, میتوان وکیل گرفت و شکایت بکنیم و به کجا؟
سلام سال ۹۶بازنشسته شدم بعداز سی سال خدمت در ارتش چرا پاداش ما واریز نمی کنید آیا وجدانی وخدای خدمت کردن جواب این است.به خدا ما گرفتار هستیم
بنده سال ۹۶ از ارتش جمهوری اسلامی با ۳۰ سال خدمت صادقانه بازنشسته شد هام ولی هنوز از پاداش پایان خدمت خبری نیست !!!!چرا؟؟؟؟
چرا؟؟
بنده سال ۹۶ از ارتش جمهوری اسلامی با ۳۰ سال خدمت صادقانه بازنشسته شد هام ولی هنوز از پاداش پایان خدمت خبری نیست !!!!چرا؟؟؟؟
سلام خسته نباشد سال ۹۵ پاداش مرخص چه شد بازم دروغ بکویدامسال انشاالله ۴سال می شودما خسته شودم
شنیدم کسانی که یه جور نفوذ داشتند توی بنیاد بازنشستگی گرفتند..اینم مثل بقیه کارهاشون به این طریق تمام شد گفتند دیگه بسته شد..خیاله بدبخت بیچاره هایی که ادم ندارند راحت باشه خبری نیست...مثل سهام بی عدالتی.مثل سبدکالا..و...
باسلام من مادر شهیدعبدالله روستاهستم پسرمن سال ۹۵بازنشت شده ولی هنوز پاداشی به ماندادن مابایدچیکارکنیم پیش کی بریم
باسلام بنده درسال78ازسپاه بازنشسته شودم درسال91درکمسیون عالی سپاه مشمول بندج ازکارافتاده کلی وصعبوالج شودم بکن گفتند چون شما 60ساله شودهاید حالت انتقال نمی‌شوید نه واداشت ونه مرخصی فقت درجه وروتبرا دادتد
پیش هیچکس مادربشین شکر خدا کن فقط واسه شعار و تبلیغ از ما استفاده میشه وسلام
با سلام ،از سال ۹۵ که پاداش بازنشستگی شهدا پرداخت نشده ، آیا پاداش کارمندان خودتون پرداخت شده ؟نوش جان خودتون و خانوادتون
بازنشستگی سال ۹۵ کی پرداخت میشه سال ۹۷ هم تموم شد
بدبختی سنوات تو اینه همسر شهید بعداز شهادت ازدواج کرده بچه هاشو ول کرده شده پدربزرگ رفته دنباله زندگیش نصف سنوات به اون میرسه خدا نبخشه کسی که این قانون رو نوشته
خدایش پدر ماها شهید شده بچه مادری که شوهر کرده باید حقوق سنوات مال اونا باشه اونا بخورن خدارا چطور خوش میاد من نمیدانم
سلام . من فرزند شهید هستم . پدرم سال ۹۵ بازنشسته شد و الان سه سال گذشته دریغ تز یه هزاری که پرداخت کرده باشن . همش هم میگن بودجه نیست از سال ۹۵ تا حالا همه چیز چند برابر شده . پس کی می خوان حق مارو بدن . مال یتیم رو میپیچونن
لطفا پاداش بازنشستگان ۹۶ را پرداخت کنید
سلام بعد از نود ماه حضور مستمر در جنگ شرکت در اکثر عملیات های بزرگ وبعد از چند مرحله مجروح شدن در سال ۶۸ در کمیسیون پزشکی شرگت کردم و جانباز شدم ودر طول ۳۳ سال و هفت ماه ۲۷ روز به عنوان خادم شهدا در بنیاد شهید خدمت کر دم سالها دارم دنبال پاداش خدمت بین تهران وشهرستان در رفت آمدم همکارم پاداش را دریافت کرده ولی برای ما میگویند نیست حالا شما قاضی برای طلب هم باید پارتی داشته باشی
سلام برادرمن سال ۶۷شهید شده ایشون مجردوپدرومادر تحت کفالتشون بودندوپدرومادر حقوق حکمی دریافت می کردندبازنشستگی شهید اومده ولی برای پاداش گفتن بودجه نیست وپرداخت نکردن به تازگی پدرومادر از دنیا رفتن وخواهر شهید حقوق برادر را دریافت می کنه آیا پاداش بازنشستگی به خواهر شهید تعلق می گیرد؟
پدرم سال ۶۳ شهید شده ۲ تا خواهر هستیم و مادر فقط به من ۵ میلیون بازنشستگی دادند آیا درست هست از کجا پیگیری کنم
با سلام نمیدونم این متنو کسی میخونه ولی من واس دل خودمم شده مینویسم
نمیدونم این چه ظلم آشکاری است که در حق خانواده شهدا میشه اخا کدوم ارگان رو دیدید سال ۹۴ شخصی بازنشسته بشه و پاداش بازنشستگی هم حساب بشه بعد تو سال ۹۹ هنوز خبری از پاداش بازنشستگی نباشه جالب اینجاست حتی کوچکترین واکنشی از طرف هیچ مرجعی یا صداسیما یا هیج جا نمیشه نمید نم بخدا چی بگم این ظلمو کجای دلمون بذاریم
خدا از شهیدی نگذره مادر من فوت شد پاداششو بهش ندادن
چرا مرخصعای ذخیره بازنشستگی شهدای سنواتی سال نود و چهار ناجا با تاخیر پنج سال هنوز خبری نیست چرا بنیادشهیدپاسخگو این مطالبات نیستند همش میگند بودجه نیست بعد ازپنح سال بازنشستگی شهدا که حقه قانونی ششون است بودجه نیست ولی برای اختلاس همش بودجه است ازخدا بترسید حق خانواده شهدا را واریز کنید حالا که این مبلغ نصف پراید هم نمیشه تا که باید درد ورنح بکشند خانواده شهدا رسانه ها ملی جناب شهیدی از خواب بیدار کنید تا مطالباتمون واریز کنند
حلالتون نمیکنم بعد ازچهار سال هنور پاداش بازنشستگی را پرداخت نکرده اند
پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی شهدا سال ۹۵ کی پرداخت میشه .هیچکس پاسخگو نیست .بنیاد شهید میگه هنوز خبری نیست معلوم نیست چه موقع پرداخت بشه .برای ذخیره مرخصی بنیاد میگه باید به سپاه مراجعه کنید سپاه میگه بنیاد باید پرداخت کنه .موندیم چکار کنیم.انشالله خدا درست کنه.
سلام چرا پاداش وبازنشستگی جانبازان رازیر پا می گذارید تا کی می خواهی این حق حقوق بی دست پا ها پایمال کنیداز خدا بتر سید از نفرین ما جانبازان بترسید که خدا سخت کیفراست
سلام من جانباز جنگ و کادر ارتش هستم.که در سال ۷۴ با بند جیم ماده ۱۰۸ بازنشست شدم.و تا سال ۹۲ حتی حقوق هم نداشتم..و هنوز پاداش بازنشستگی و هدیه ایثارم را دریافت نکرده ام.که البته من به علت مشکلات شدید اعصاب و روان اصلا توان پیگیری نداشته و همسرم هم قادر به پیگیری نبوده.و زندگی بسیار سختی داریم.لطفا راهنماییم کنید چگونه باید حقم را دریافت کنم.ممنونم
چرا هنوز مرخصهای ذخیره بازنشستگی شهدای سنواتی سال نودوچهار باتاخیر پنح سال هنوز واریز نشده و بنیاد شهید پاسخگو نیست اخر ارزش این پول پنح سال قبل چی میشه چرا خانواده شهدا دلسوز ندارند کسی ازمطالبلتمون دفاع کنه حتی به اموال خانواده شهدا هم رحم نمیکنید بارالهای امید ما فقط توایی صدای خانواده شهدا را به رهبر عزیزمان برسانید والسلام
باسلام من بابانمیدونم چه سالی بازنشست شده 30تمام خدمت کردبنابدلایلی دنبال پاداش خدمتش نرفت خواستم بپرسم الان میشه مابیفتیم دنبالش البته پدرم فوت کرده ممنون میشم جواب بدین
سلام کسی که درسال ۶۶ شهید شده زمان بازنشستگی اش که میشود
بنام خدا. که هرچیز در این دنیا دارم از خوده خداست. پدرم در سال64به درجه شهادت نایل شده. حدود6سال پیش یک مبلغ ناچیز برامون واریز کردن. حالا بعداز این مدت مبلغ10تومان واریز کردن. فقط میخوام بدونم تورم اون سالها با این سال جدید یکی است اگر میخواهید سنوات یا پاداش یا بازنشستگی با مبلغ6سال پیش را بدین ندهیدبهتره. الان سال99است تورم خیلی بالاست و با این پول هیچی نمیشه خریدخواهشن جواب منو بدهید که پولی که ریس بنیاد و ریس سازمان برنامه و بودجه اعلام کردن تاآخرسال99پرداخت میشودبا کدام تورم حساب میشودیعنی سال94یا 99حساب میشود
سلام من پدرم سال ۶۵ شهید شده الان من ۳۸ سالمه سه تا فرزند دارم و بیکارم با ماشین مسافر میبرم و مستاجر اگه این لعنتیا پاداش بازنشستگی پدرم و که ۴ سال پیش موعدش بو پرداخت کرده بودن میتونستم باش آپارتمانی تهیه کنم الان اگه بدن دیگه هیچ فایده ای نداره کی جوابگو تورم انقد کشیده بالا دادمونو پیش کی ببریم .انشالله که امام زمان به یاری خدا زودتر ظهور کنه حق رو از باطل جدا کنه وبا شمشیرش گردن این کسایی رو که اینجوری حق این شهدای مظلوم رو ندادن بزنه .الهی آمین
با سلام درود فراوان به جناب آقای مجتهدی عزیز بفرمایدبنده چهل سال است می گذرد ۱۰ سال اضاف بر سازمان می باش تکلیف این ۱۰سال چه میشود در۳۰سالگی بازنشست بشیم
سلام خسته نباشین
ایا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگی حق ایثارگری نیز در جز پایان خدمت منظور میشود یا نه? چون در دستگاههای اجرائی سلیقه ای عمل میشود
۲-آیا جانبازان و ازادگان موقع بازنشستگی بر اساس اخرین حقوق حکم زمان اشتغال باز نشسته میشوند یا معدل دو سال اخر منظورمیشود?
با تشکر ازاده و جانباز فرامرز جان عمو از اذربایجانغربی شهرستان ارومیه
لعنت خدا برکسانی .که حقوق ایثارگران راپایمال میکند.
فاش نیوز عزیز ممنو ن از بار گذاری پیام علی جان صفائی تو حرف شو در تاریخ دوازده اسفند پیار سال پخش کردید ولی بنده خدا درطارم به لقا الله پییوست ولی افسوس گوشها کر بودند صدایش شنیده نشد آرزو به دل مرد که سرنوشت تمام جانبازا به قطار میروند حال‌نوبت ما کیست خودش میداند
بعد از چهار سال پاداش بارنشستگی ما را مرحمت فرمودن که نمیشه یه پراید بخریم .....بنیاد باید به خانواده ی ایثارگران خسارت دیرکرد بپردازد
باسلام و احترام.فرزند شهید و کارمند رسمی با ۲۶ سال و ۴ماه سابقه هستم که با بازنشستگی اینجانب با سنوات ارفاقی موافقت بعمل آمد.استدعا دارم بنده را درخصوص موارد زیر راهنمایی فرمایید.با تشکر
۱- آیا حقوق بازنشستگی بنده بر مبنای آخرین حکم کارگزینی بوده و یا معدل دو سال آخر
۲- آیا پاداش بنده بر مبنا ۳۰ سال پر اخت خواهد شد و یا برمبنای ۲۶ سال و ۴ما سنوات شغلی
چرا مرخصیهای شهدا سال 92 را نمیدهندما از قلم افتادیم
سلام چرا مرخصی های ذخیره بازنشستگی شهدای سنواتی سال نودوچهار باتاخیر پنج سال که حقه قانونی است بعداز پنح سال امسال توی مردادماه دوسوم واریز کردن و باقیمانده یک سوم دیگه چی شد و انسولین بنیاد شهید پاسخگو نیستند واقعا آزمون شهدا خجالت نمی‌کشید که این مبلغ ناچیز راهم گم وکور میکنید واقعا جای تأسف وجود داره جناب اوحدی که بعد ازپنح سال هنوز مطالبات کامل واریز نشده حتی توی سایت ایثار هم به شکایات خانواده شهدا رسیدگی نمیشه واقعا اینقدر فساد توی بنیادشهید شده که حتی فرزندان شهدا باید برند دست فروشی کنند خجالت هم چیزی خوبه
سلام بنده اخر66مجروح شدم و دوازده سال در ارتش خدمت کردم بعد بعلت غیبت بیش از شش ماه خراج شدم و سال 83 درصد جانبازی گرفتم 35/ حالا خواهشمندم راهنمایی کنید چطوری بازنشستگی بگیرم خدا نگهدار
سلام لطفا در مورد بازنشستگی جانبازان بیشتربنویسید واز کی بازنشستگی جانبازان اجرای میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
سلام بنده سال اخر 66 مجروح شد م بزنشتگی ما از کی اجرای میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام خدمت همه دوستان عزیز اینجانب طبق رأی کمیسیون 134 سپاه بعنوان جانباز شناخته شدم و در سپاه درصد دارم. سال 95 در بنیاد شهید منطقه یک اهواز(فلکه ساعت) تشکیل پرونده دادم بعد از یک سال پرونده به بنیاد شهید کل استان خوزستان ارسال شد بعد از یکسال گفتند در کمیسیون استان رد شدی و ما بجای شما اعتراض زدیم و پرونده را به تهران فرستادیم تا اینکه در بهمن ماه امسال(99) که برای پیگیری رفتم گفتند که رأی تهران هم منفی بود و پرونده جهت بایگانی به بنیاد منطقه یک برگشت... امیدوارم مسئولین محترم بنیاد رسیدگی نمایند. با تشکر در ضمن شاغل سپاه پاسداران هستم
نحوه پرداخت حق بازنشستگی فرزندان شهید رااعلام بفرمایید
با سلام و احترام
از فاش نیوز خواهشمندم که از مسئولین مربوطه بخواهن برای دریافت وام مسکن ، شرط دارا بودن سند ملک را حذف کنن.یه سنگ بزرگی جلوی پامون گذاشتن
داخل شهر زمین دارم
تو بافت هست
طبق قانون بهم ۱۰۰م وام مسکن تعلق میگیره
ولی چون سند ندارم از این وام محروم هستم
با ۳تا بچه خونه پدر شوهرم زندگی می کنم
حدااقل قانون دیگه ای رو جایگزین سند کنند
خواهشمندم پیگیری کنید
که خیلی محتاج این وام هستم که حدااقل برای شروع پولی تو دستم باشه
یه سهام تو بورس داریم ( ثشاهد) که قیمتش مانند مسئولین بی مسئولیت ما مفت نمی ارزه
دو سال تو رکود به سر میبره
فاش نیوز ، امیدمان اول به خدا و بعد به پیگیری شماست .
به خدا لنگ این وام هستم .
سوال:پدر من در عملیات کربلای5 جانباز70درصد شدند و در سال 99فوت شدند که طبق قانون شهید محسوب میشن
ما بعلت اینکه مادرم در سال 96 فوت شد برای پدرم همسری دائمی گرفتیم.حال سوال من از شما اینه که ،پاداش بازنشستگی پدرم که جانباز شهید هستن به من و 3تاخواهرم تعلق میگیره یا فقط به زن پدرم میرسه.ضمنا پدرم داوطلبانه و بسیجی رفته بودن جبهه
به نظر شما من معلم که ا
۹۹ بازنشسته شدم و پاداشی نگرفته ام الان اون مبلغ دوچرخه ای بچگانه می‌کند تازه اگر بدهند
سلام بنده بازنشسته بند ج ماده ۱۰۸قانون تحت هستم که تا ۲۰سال بازنشستگی از من کسر شده الان میخوام بدونم آیا پاداش پایان خدمت شامل من هم میشود لطفا مسیح بدهید
سلام بنده باشماره پرسنلی۱۱۰۷۹۱۹۴۰۷۴ بازنشسته بند ج ماده ۱۰۸قانون تحت هستم که تا ۲۰سال بازنشستگی از من کسر شده الان میخوام بدونم آیا پاداش پایان خدمت شامل من هم میشود لطفا مسیح بدهید
بنده الان ۳۴ سال تمام شده من که نگرفتم کجا می دهند به ما هم جریان باشیم
سلام من برادر شهید هستم خودم ازش نگهداری می کنم ۳۰ سال هست که به مقام والای شهادت رسیده خواستم بینم بعد مادر حقوق یا پاداش شامل میشه سرباز سپاه بوده مجرد ی خواهر کوچک بادو تا بچه که شوهر نداره پاداش یا چیز دیگری شامل مادرم که شدم پرستارش شده اون مستمری هم کامل برای دوا دکترش خدا آگاهی هیچ چیزی تا کنون از بنیاد دریافت نکردیم اگه گوشه چشمی بشه.مچکریم بازم برای میهن بوده ممنون امکانش هست پاسخ بدید خدا نگهدارتون
شوذب برادرشهید
1396/11/26 - 12:00
06
پاسخ
باسلام خواهشا بفرمایید چرا به شهید مجرد سرباز بعداز۳۶ سال ازشهادتش میگذره به والدین آنها پاداش تعلق نمی دهند اعلام میدارند فعلا برای والدین شهید سرباز مجرد ارتش قانونی وجود ندارد برادرم درسال 65به شهادت رسید مادرم ازبنیادشهید حقوق دریافت می کند متاسفانه درخصوص پاداش میگن فعلا قانونی نیومده لطفا راهنمایی بفرمایید.
باتشکر
جانبازها دیگه گله نکنن چون دریافتیشون ازدولت حداقل کمش بالای ۱۰ میلیون هستش ولی یه بازنشسته ۳۰ سال زحمت کشیده جوونیش تموم شده وحقش هستش پایان خدمت بگیرن وحقوقشون هم بابازنشستگی کم میشه
یعنی خذا شاهده مسعولین بنیاد همین مشکلات خانواده معظم شهدا وجانبازان وایثارگران عزیز رو بخونند بروند بمیرند وای بحالتون روز حساب در مقابل خدا وشهدا البته شماها که به خدا وروز فیامت اعتقاد ندارید دیگه زرق وبرق دنیا بد جوری مشغول تون کرده شب تو خونه هاتون به این حرف های من فکر کنید وجدانا اگه ناحق میگم هرچی دلتون خواست به من فحش بدید بد جوری حق ما مجموعه خانواده ها رو ضایع کردید خدا به فریادتون برسه اما مطمعن باشید خدا واخرتی هست خودتون رو به کر گوشی نزنید که اون روز نزدیک اما دیگه دیر میشه
سلام چرا به بچه ام شهید مجردم پاداش تعلق نمیگیرد
سلام بنده درسال ۷۷اسپاه بازنشسته شدم درسال ۸۲درکمسیون عالی بند جیم از کار افتادگی کلی شناخته شدم چون سنم از ۶۰سال بالا رفته بود گفتن پرداخت پایان خدمت به شما تعلق نمیگیرد، از عزیزان که از این بخش نامه اطلاع دارن با این شماره تماس بگیرن ... با سپاس از شما عزیزان
سلام حق مارو بدید ازگلوتون پایین نره
انشااللا خداشادی روازتون بگیره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi