شناسه خبر : 40140
سه شنبه 24 آذر 1394 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان مسابقه «مکتب شهدا»

بنیاد شهید

فراخوان نخستین دوره مسابقه سراسری کتابخوانی نشر شاهد؛ «مکتب شهدا» از سوی اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، محبوب شهبازی مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین مسابقه کتابخوانی سراسری نشر شاهد در دوره جدید با نام «مکتب شهدا» از 1 دی ماه جاری تا 22 اسفند با هدف تقویت و تنوع بخشی به برنامه های متنوع فرهنگی روز بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نشر آثار و پیام والای شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.
محبوب شهبازی ادامه داد: اولین مسابقه کتابخوانی نشر شاهد به دو کتاب ارزنده «آقا سید مجتبی»؛ خاطرات سردار شهید سید مجتبی هاشمی و «چهار گلوله برای رفیق» و مجموعه خاطرات آزاده جانباز عباس فهیمی اختصاص یافته است.
وی در خصوص نحوه تهیه این کتاب‌ها گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند فایل الکترونیکی کتاب «چهار گلوله برای رفیق» را از پایگاه فرهنگ ایثار و شهادت؛ «نوید شاهد»به نشانی WWW.NAVIDESHAHED.COM دریافت کنند و کتاب «آقا سید مجتبی» را از مراکز توزیع و فروش نشر شاهد در سراسر کشور تهیه و یا از طریق تماس با اداره تالیف و نشر شاهد به شماره 02188308089 به صورت پستی و با تخفیف ویژه خریداری کنند.
مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: شیوه نامه و راهنمای شرکت در مسابقه و اطلاعات تکمیلی در پایگاه فرهنگی نوید شاهد منتشر می‌شود و همچنین به نفرات برگزیده این دوره جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi