شناسه خبر : 40141
سه شنبه 24 آذر 1394 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنوزخشک نشدم!

رضاامیری فارسانی- من یک عضوکوچک ازجامعه ایثارهستم. درفارسان چهارمحال زندگی می کنم اینجابرف می بارد. من امروز نوبت دکتر داشتم. صادقانه هرچه بالاپائین کردم بروم نروم گفتم اگرنروم که شب مکافات دارم، بروم که خیس می شوم! خلاصه بخاطراینکه شب دوساعت بخوابم رفتم. حالاکه برگشتم یک ساعت است جلو بخاری نشستم هنوزخشک نشدم!

 این زندگی من فرزندشهیداست که روزگاری پابه پای پدرم درجنگ مانور عشق بازی می دادم! حالا باریه های شیمیائی و اعصاب تخریب شده، یک ماشین ندارم که زیربرف وباران الان بروم داروخانه. نمیدانم گفتن این موضوع دردی را دوا می کند یابعضی هاکه خودرو میلیاردی سوار می شوند، دوتافحش هم به من می دهند! صادقانه زندگیمان بافقر درحال سپری ست!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام
در تمام دنیا امور رزمندگان کشورشان را به شهرداری ها می سپارند،اینجا هم این امر را انجام دهند، خوب است، چون مرده ما به شهردار سپرده می شود، چنانچه زنده ما را هم بسپارند، کلا دولت راحت می شود.
موجی ها پرونده ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس این وام ها و تسهیلات مسکن و خودرو که به خانواده های شهید و جانباز می دهند چی میشه ... یا دروغه اصلا این امکانات و تسهیلات را نمی دهند یا می دهند و خود خانواده ها بعلت عدم برنامه ریزی آبرو می برند کدام است لطفا مرا راهنمایی کنید .
من فرزند شهیدی هستم که از سه سالگی پدرم را از دست دادم . به قرآن تمام این حرفها دروغ است و فقط برای اینکه نشان دهند مثلاً آدمای خوبی هستن این تبلیغات دروغ را راه انداخته اند.
فرزند محترم شهید .لطفا مشخص کنید که چه کسی دروغ میگوید .دولت یا این بنده خدا که اهل چهار محال بختیاری است ..اما کلی تر عرض کنم که هر کس همان اول اقدام کرد به حداقل خواسته شان رسیدند .متاسفانه پارتی رانت خواری حرف اول را میزند .یا بهتر بگم رزمنده خواری .چون در این مملکت پرندگان و حیوانات حامی و متولی دارند الا رزمندگان . از کدام درد بگم .فاش عزیز سپاس
باسلام دوستان چرامابجای طلب حق وحقوق خودهمدیگررابه بادانتقادمیگیریم اگردرایران دولتهابه یک خانوادهکشهیدیاجانبازیاازاده که به خوداقایان وصل بودالان به نمایندگی مجلس ویاوزارت رسیده انداین موضوع ربطی به جمع خانواده ایثارگران ندارداگرکمی دقت کنیداکثرمردم درزمان انقلاب وجنگ بودنندولی اموال وثروت وپست ومقام دراین کشوربین هزارنفرتقسیم شده اکثرنمایندگان مجلس خودش ازامتیازفرزندیابرادریانوه خانواده شهدای زمان جنگ وانقلاب ویاچندروزی درزندانهای شاه بودنندوالان به هرچیزی که بخواهندمیرسندولی دیگران چی بعداز27سال که ازاتمام جنگ می گذردتازه انهم فقط بخاطرانتخابات که نزدیک شده شروع به تبلیغات وشعاردادن بنفع رزمندگان وایثارگران شده اندکه دوباره بعدازانتخاب شدنشان فراموش می کنندبابااین کشورمتعلق به تعدادافرادخاصی هست وبس الباقیکشک ازاده جانبازازتهران
آقای میلادباسلام وعرض ادب.درجهت راهنمائی که خواستیدبایدخدمت شماعرض کنم آنچه شمامی بینیدومیگوینداصلاوجودنداردمن شماره تلفنم آدرس منزلم رابشمامیدهم اگرواقعادلسوزوپیگیرهستیدتشریف بیاوردیدازنزدیک ببینیدکه آیامن دروغ میگویم یاآقایان برادربزرگواردخترشهیدمیدانی یعنی چه اگرمتاهل باشی وخدادختربهت عنایت کرده باشدمنظورمراخوب میفهمی من یک خواهردارم دردانه پدرم حتضربوددست خودش بشکندامادست دخترش به زمین هم نخوردهمان دخترنازدانه باباش روزی سیصدتانان میپزدومیفروشدبرای مخارج زندگیش میخای بیشتربرات بگم یامطاب راگرفتی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi