شناسه خبر : 40176
سه شنبه 24 آذر 1394 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاهم نامه بنیادشهید و هلال احمر

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس موافقت نامه یاری رسانی و آموزش های داوطلبی «یاد» را در راستای ارائه خدمات امدادی، آموزشی و حمایتی به گروه های هدف، امضاء کردند.

  

این موافقت نامه در راستای تعامل و ارتباط موثر میان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعیت هلال احمر و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به ایثارگران، جانبازان،آزادگان و خانواده شهدا و اجرای برنامه ها و طرح های مشترک مورد توافق، امضا و مبادله گردید.

رجبعلی راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: این تفاهم نامه جهت همکاری در عملیات امدادی حوادث و سوانح با کمک عوامل ، آزادسازی نیروی انسانی داوطلب و همکاری امدادی در حوادث و سوانح بزرگ و بحران ها و فراخوان و ثبت نام اولیه اعضای شاهد و ایثارگر و معرفی آنان به جمعیت به منظور سازماندهی و همکاری داوطلبانه تهیه شده است.

وی گفت: ایجاد ارتباط برای ارائه مشاوره علمی پژوهشی و اختراع و ابتکار به دانشجویان مراکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر توسط نخبگان علمی تشکلهای بنیاد از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس هدف نهایی این موافقت نامه را توسعه ظرفیت همکاری مشترک در راستای خدمات رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث و سوانح، فراهم آوری بستر های لازم برای تعامل دو دستگاه در زمینه های هدف تفاهم نامه ، افزایش توان علمی ، فرهنگی ، اجرایی و خدمت رسانی بنیاد و جمعیت به جامعه هدف و بهره گیری از توان دستگاه ها در اجرای برنامه های بشر دوستانه و امدادی در زمان حوادث و مناسبت ها، برشمرد.

فیض اله جعفری گروه هدف در این تفاهم نامه خانواده های شاهد و ایثارگر عنوان کرد و گفت: نخبگان علمی ، پژوهشی ، فرهنگی ، هنری ، مخترعان شاهد و ایثارگر، تشکلهای شاهد و ایثارگر، فرزندان و خانواده های شاهد و ایثارگر، جانبازان،آزادگان و ایثارگران ، که به نوعی نیازمند دریافت خدمت و شرکت در فعالیت مطرح شده در این تفاهم نامه باشند، مجموعه داوطلبان و دانشجویان مراکز علمی کاربردی هلال احمر شیراز و لارستان و مرکز علمی کاربردی امام خمینی (ره) بنیاد و تمامی اعضای تیم های تخصصی نجاتگران و امدادگران اعضای تشکل های مختلف جوانان و گروه های داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر جزء گروه هدف تفاهم نامه ((یاد)) می باشند.

وی برای افتتاح خانه داوطلب شاهد در بنیاد شهید اعلام آمادگی و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر دارای 36 شهید امدادگر، 12 پرسنل جانباز و 9 خانواده شهید می باشد. از این رو جمعیت هلال احمر می کوشد با توجه به خدماتی که در زمان جنگ تحمیلی ارائه کرده است، رسالت خود را حفظ کرده و نقاط مشترک جمعیت و بنیاد را قوت ببخشد./فارس

 

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
درسال65و64.سه.نوبت.به.عنوان. امدادگر.به.جنوب.وغرب.کشور.از.تریق.حلال .احمر.ازشهرستان .گرمی.مغان.اعزام.شدم.درسن.15. سالگی.درنوبت.سوم.درماوت.عراق .براثر اصابت.ترکش .توپ. فرانسوی .ازناحیه .لگن. راست .مجروح.شدم .که.ازسلل 65تاحال.ازحلال. احمر.گرمی.نپرسیدن .که.زنده.است.یامرده.ایابند.نیروی.بسیجی .امدادکر .حلال.نبودم.حلال.احمر.به.تمامه.دنیا .کمک.میکند .ولی .ازنیروئ .بسیجی.خودش.خبر.ندارد...براثر.ترکش.ازناحیه. راست.کوتاهی .پا.به.سانت.7وچند.میلیمتر .که .لکن .راستم .شکستگئ.چند.قطعه.بود .نام.پزشگم.دکتر.شربیان. ودکتر. نوری .بوداند. درصد.ثابت.25درصد .میباشد.. درست.که.جانباز. هستم.ولی .ریالی. حقوق .از بنیاد .تعلق.نمی.گیرد.کارمند.دولت.هستم.آ نهم.جاروکش. سرایداری. میکنم.جانباز.شیمیائی.نیز .هستم .55درصد.هستم.اگر. بنویسد. سیئد .حسن .اقامحمدی .تولون. جانباز.شیمیائی.درصد.شیمیائی.میاید .منتظرراهنمایی .شما.عزیزان.هستم..سابقه .کارمندیم29سالو.10.ماه .هست ..کارکردم درقبال.کارم .حقوق.دریافت نمودم .باپنج .سر عایله ..دیگر.پول .اکسیژن.ودارو. مانند.سرتایید. واکروین.وداروهای .مکشئ.وقرصها. جوشان .امنم.را.برید .بزرگواران..بنده.ازشما .عزیزان.پول.نمیخوام .تنکئ. نفس.وتاول.زدن. پوست. و خوارش.موزمن .وسوزش .پوست.سوزنی .که.تمام.وجودم.رامیگیرد...خوارش.چشم.وقرمزی..وبعذی.وقتها.دید. چشمم.اظیعتم .مکند..چهار.دختر .قدونیم.قد.دارم.لطفا.کمک.ویا.راهنمای.فرماید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi