شناسه خبر : 40246
پنجشنبه 26 آذر 1394 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چهاردهمین سالگردشهیدان «زمانی»و«شهبازی»

مراسم چهاردهمین سالگرد شهادت شهیدان "علیرضا شهبازی" و "محمد زمانی" از شهدای تفحص لشکر 27 محمد رسول الله برگزار می شود.

مراسم چهاردهیمن سالگرد شهادت شهیدان "محمد زمانی" و "علیرضا شهبازی" فردا پنجشنبه 26 آذرماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

 مراسم چهاردهمین سالگرد شهادت شهیدان "علیرضا شهبازی" و "محمد زمانی" از شهدای تفحص لشکر 27 محمد رسول الله برگزار می شود.
 
این مراسم امروز پنجشنبه 26 آذرماه همزمان با سالروز شهادت این دو شهید از ساعت 15 در قطعه گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار خواهد شد.
 
شهید علیرضا شهبازی متولد سال 1355 از نیروهای بسیجی حوزه شهید قائمی پایگاه کربات بود که به واسطه علاقه اش به کار تفحص پیکر شهدا در سال 1380 به گروه تفحص لشگر 27 محمد رسول الله ملحق می شود ولی چند ماه بعد در 26 آذر همان سال در منطقه فکه به شهادت می رسد و پیکر پاکش در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود.
 
شهید محمد زمانی متولد سال 1357 و اهل شهر ری بود. در سال 1378 به عضویت رسمی سپاه شهید بروجردی درآمد و پس از پیگیری های بسیار به گروه تفحص لشکر 27 محمدرسول الله پیوست تا اینکه در آذرماه سال 1380 همراه با علیرضا شهبازی در منطقه فکه به شهادت رسید.
 
منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi