شناسه خبر : 40360
سه شنبه 01 دي 1394 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد چهارمحال بختیاری چه می کند؟!

معاونت بهداشت و درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری با اعزام بدون پذیرش و هماهنگی، همسر شهید را آواره تهران کرد.

فاش نیوز - معاونت بهداشت و درمان بنیاد چهارمحال و بختیاری با اعزام بدون هماهنگی و اخذ پذیرش، همسر شهید را آواره تهران کرد.

روز گذشته خبرنگار ما بطور کاملا" اتفاقی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با صحنه ای روبرو شد که دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

ناله همسر شهید «سید نصرت الله کاظمی» از شدت ضعف و درد، و گریه آرامِ دختر شهید از استیصال و درماندگی، توجه مردم حاضر در سالن انتظار کلینیک درد بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را به خود جلب کرده بود.

وقتی از دختر شهید علت ناراحتی و گریه اش را جویا شدم، با حزن و اندوهی دردمندانه عنوان کرد: ما شب گذشته براساس دستور پزشک با اتوبوس به تهران آمدیم به امید اینکه مادرم که قراراست تحت معالجه و درمان قرارگیرد، در بیمارستان بستری شود. ولی با کمال ناباوری و تاسف می گویند تخت خالی نداریم! و ما واقعا" نمی دانیم باید چکار کنیم؟

وی در ادامه بیان کرد این برای دومین باراست که ما را با دست خالی و بدون نتیجه می خواهند بازگردانند. در بنیاد چهارمحال بختیاری به ما گفتند بروید و پس از بازگشت ما هزینه ایاب و ذهاب شمارا خواهیم پرداخت.

استیصال و درماندگی از چهره مادر و دختر کاملا" هویدا بود، خصوصا" اینکه دختر شهید نگران حال مادر بیمارش بود و مادر نیز نگران خستگی و گرسنگی دخترش ،که از شب قبل ، به امید بستری شدن و معالجه راهی تهران شده بودند.

حال باید از مسئولین بنیاد آن استان پرسید چرا همسرِ بیمارِ شهید بزرگواری را بدون اخذ پذیرش بستری به تهران فرستاده اند؟

چرا وسیله ایاب و ذهاب و محل اقامت برایشان در نظر نگرفتند؟

مگر هماهنگی چنین مواردی از مسئولیت معاونت بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری نیست که پیر زنی بیمار، فرتوت و ساده ای که حتی نمی داند باید چکارکندو به کجا مراجعه نمایند را راهی کلان شهری مثل تهران نموده اند؟

حکما" از چنین مواردی بسیار است که خانواده شهدا و ایثارگر را بدون هماهنگی های لازم برای درمان به بیمارستانهای مرکز گسیل می دارند.

براستی پاسخ پرسش های ناگفته این همسران شهید و ایثارگر، ناشی از تعلل و کوتاهی را چه کسی باید بدهد؟

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
عملکرد بنیاد چهرمحال خیلی بد است کاری با خانواده شهید و جانباز کرده اند که اصلا کسی دیگر جرات رفتن به بنیاد را ندارد معاونت درمان که از همه بدتر نمی دانم بنیاد مرکز بازرس ندارد که به شهرکرد بفرستد ما چندین بار از دکتر درعلی معاون درمان شکایت کرده ایم اما کسی رسیدگی نمی کنند اگر بازرس مرکز با جانباز ارتباط بر قرار کند می گویم چه جنایتهای در بنیاد چهارمحال صورت می گیرد با تشکر

آی گفتی. اگه بدانند من این کامنت را گذاشته ام نان ما را آجر می کنند
دیگه عادی شده
حالا دیگه انگار باید منتظر مجازات باز ماندگان شهدا وایثارگران در میدان های شهرها باشیم
من یکی بابا بزرگ وعموم رو از دست دادم پدرم هم که تو جنگ مجروح شد و روحش رو تو جنگ جا گذاشت و یک تن خسته ناتوان باز گشت شاید می تونم با جرات بگم خانواده ما تو این مملکت نابود شد
و حالا همه دنبال نابودی خود ما هستند
ما تو استان مرکزی به بنیاد به چشم دشمن نگاه می کنیم بس
بنام خداوندجان آفرین
ابتدابایدبگویم که اینباراین دوربین اتفاقی به آن بیمارستان رفته وآنهم دلیلش صرفابخاطراین است که درمرکزاست والادوربینی اینجادراین منطقه محروم نیست که به تصویربکشدندای مظلومیت دختران شهیدراالبته اینکه ازبنیاداستان گلایه شده من اطلاعاتی ندارم اماازبنیادمرکزچون خودم بواسطه مشکلاتی که داشتم حدودا چندباری قابل بحث به بنیادطالقانی سرزده ام باتوجه باینکه ششصدکیلومترراه آمده بودم تاپشت درب اتاق آقای شـــــــــــــــهیدی هم آمدم امامتاسفانه آقای فاضلی نگذاشت من ایشان راببینم شماازبنیادچهارمحال شکوه میکنیددرحالیکه بنیادچهارمحال حداقل یک چای به ارباب رجوعش میدهدوهروقت خواستی مدیرکلش راببینی میتوانی درحالیکه تهران که مرکزاست ومرجع حل مشکلات است صادقانه بگویم آنقدربدباآدم برخوردمیکنندکه انسان ازآمدن به آنجامتاسف میشودهمین بنیادی که موردهجوم شمااست چندین نامه ازمن بعنوان فرزندشهیدوجانبازبه مرکزارسال نموده است امادریغ ازیک جواب خوب این بنیادهم زیرمجموعه آن سازمان مرکزاست شمایک دخترشهیددربیمارستان دیده ایدکه گریه کرده من اینجاروزانه سه چهاردخترشهیدمی بینم که بوسیله نان پزی یاکارهای سخت گریه میکنن وازسرنوشت شکایت دارنداینهاهمان عزیزدردانه های شهداهستنداینجاپسرشهیدرااسپریه فلفل زدنددوتامامورتازه کارکه گریه آن فرزندشهیدگوش فلک راپاره میکردوقتی به همه مسئولین نامه دادم که آقایان بابچه های شهداهمان مردانیکه زمین افتادندتاشمابایستیداینطوربرخوردمیکنندکسی توجه نکردازلاریجانی قوه قضائیه تااداره اطلاعات فارسان چه شکایتی ازبنیادی که برای مخارج برزگداشت شهدامدیرش بایدحقوقش راهزینه کندداریدچراشکایت رامتوجه قاونگذارنمیکنیدمگرهمان هتل انقلاب کناربنیادنبوداگرمادریاپدرشهیدی تصادفابه مرکزمی آمدشب رادرآنجابیتوته میکردحالابایدکنارخیابان بخوابدآنوقت شماازبنیادچهارمحال محرومترین نقطه جهان چه توقعی داریدبخداقسم مدیرکل بنیاداستان ورئیس شهرستان من هردوبسیجی مخلص واگرپای دهدحقوقشان راهزینه امورمیکنندکمی انسوءترراهم ببینیدالتماس دعا
بابا ایثارگران این منطقه محروم خیلی هایشان اصلا نمیدانند سایت یعنی چه که الان شما این موضوع را رسانه ایکرده اید.! از بس ساده هستند و بی قغل و غش.
خداکند برای خانواده این شهید مشکلی درست نکرده باشید. منظورم مشکل از طرف بنیاد استان چهارمحال میباشد.
ازاین فجایع خیلی اتفاق میافتد. که شما به یکی اشاره کرده اید. پیگیری کنید ببینید سرنوشت این خانواده به کجارسیده؟ رسالت شما این است1
هر وقت به بنياد مراجعه كرده ام فضاي بنياد چهارمحال پر از مراجعيني مي باشد كه براي حل مشكلات خود به بنياد چهارمحال مراجعه نموده اند و بايد بگويم من خودم از ايثارگراني هستم كه وقتي مراجعه مي كنم ميبينم چگونه پرسنل بنياد متواضعانه ومهربان با ما برخورد ميكنند اين موضوع عجيبي نيست چون اكثر پرسنل بنياد خود از ايثارگران مي باشند و درد اين عزيزان را مي فهمند.حتي همين دكتر درعلي كه خود رزمنده و پزشك مي باشد و از خانواده شهدائ مي باشد و خالصانه براي ايثارگران تلاش مي كتد.
حالا که اشکال ندارد معاونت بهداشت و درمان بنیاد استان پیگیر اوضاع این همسر شهید بشوند.
ایشان لطف کنند و خبری از آنها بگیرند و برای اطلاع ما در اختیار همین سایت بگذارند. شاید واقعا" اشتباهی رخ داده. حالا سهوا یا عمدا. مهم رفع مشکل این بندگان خداست.
مساله این است که بنیاد چهارمحال جلوی زیاده خواهی بعضی افراد را گرفته است و آنچه را که دارد در طبق اخلاص گذاشته و سعی در حمایت افراد آبرومند ایثارگری را دارد که رضای خدا را در نظر دارند .کاش عادلانه فکر میکردیم 9
دوست عزیز خوب مطلبو بخون. این مادر و دختر از سر درماندگی گریان و آواره تهران بودن، اونوقت شما دم از زیاده خواهی میزنید!!؟
چهارمحال اگر استان محرومی است اما افکار مردمش محروم نیست مردم این دیار با روحیه اعتقادی و انقلابی و ایثارگری خود سعی در آبادانی شهر و کشورشان را دارند وحتی همین مردم محروم با اعتقادات مذهبی خود همیشه از شان ایثارگری دفاع کرده اندو حتی زندگی خود را وقف ایثارگرانی نموده اند که هرگز نیت خیر و ایمانشان به چشم نیامد
فکرنمی کنم کسی بخواد خدای ناکرده مردم شریف اونجا رو زیر سئوال ببره. بالاخره اگه پیگیری و اینطور بحث ها نباشه مشکلی اگه بوده باشه رفع نخواهد شد. بجای جبهه گیری مقابل همدیگر و خدای ناکرده زیر سئوال بردن مطلب، خوبه که مشکل رفع و رجوع بشه. دست همه کسایی که مشکل خانواده شهدا و ایثارگران رو رسیدگی می کنند درد نکنه.
آیا خبرنگار فاش نیوز از معاونت درمان بنیاد هم جریان رو پرسیده
چون خود بنده چندین بار اعضام شدم و هیچ مشکلی نداشتم و آقای دکتر درعلی گاها شده با تلفن شخصی خود و خارج از وقت اداری پیگیر کارهای ایثارگران بخصوص بنده بوده است.
به نظر بنده باید صحبت های طرف مقابل رو هم شنید.
یعنی اونجا مدینه فاضله است که ما خبرنداریم و شما سنگ اونارو به سینه میزنید و تمام قد دارید از اونها دفاع میکنید.
بابا صرفا سفید یا سیاه دیدن که نمی شه داداش. شاید یه همچی خانواده شهیدی از زیر دست معاونت بهداشت و درمان چهارمحال در رفته که علاف تهران شدن.
بالاخره با همه زحمتی که کشیده میشه بازم از اینجور موارد اتفاق میفته. بجای جبهه گیری و. تقابل بهتره که آقای دکتر خودشون پیگیری کنند. تا مشکل حل بشه. بنظرم با رسانه ها نجینگید بهتره. خود دانی
باید بررسس کرد دید که پزشک معالج با هماهنگی کدام مسوؤل اقدام به اعزام همسر شهید کرده است بعدش ....‌‌.
البته مشکلات زیاد است ولی تا آنجا که ما اطلاع داریم این بندگان خدا در معاونت درمان تلاششان را با تمام کمبودها انجام میدهند منتها باید قبول کرد گاها اتفاقات اینچنینی طبیعی است از محاسن خدمات این زحمتکشان هم باید مخفیانه تقدیر کرد چون عده ای مریض و مغرض واقعا چشم دیدن اندک خدمات بنیاد به این عزیزان را اصلا ندارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi