شناسه خبر : 40392
دوشنبه 30 آذر 1394 , 15:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی ازتمبر شهیدشیرزادی

مراسم رونمایی از تمبر شهید جابر شیرزادی با حضور فرماندار، مسوولان شهرستان، یک عضو معتمدین معین، اعضای مجمع فرزندان شاهد و خانواده شهید شیرزادی در سالن اداره کار شهرستان برگزار شد .

در این مراسم رییس بنیاد شهرستان ضمن خیر مقدم از خصوصیات خانواده شهید شیرزای مطالبی ارائه کرد و در ادامه شیرزادی همسر شهید شیرزادی در خصوص زندگی نامه  شهید مطالبی ارائه داد و گفت: با تشییع شهید انتظار به پایان رسید و امیدواریم انتظار اکبر که ظهور امام زمان(عج) است نیز به پایان برسد.
در ادامه این مراسم، حاج آقا رضایی فرماندار شهرستان، گفت: جلسه شهدا پر معنا و از معنویت بالایی برخوردار است، چون معامله آنها با خدا بود اگر تمام درختان قلم بشوند نمی توانند ثواب شهادت را بنویسند.
وی در ادامه افزود: به برکت اخلاص شهداست ما در عرصه بین الملل حرف برای گفتن داریم و امام راحل با اخلاص خود و به دور از توجه به مادیات، استوار و پر شور انقلاب را به پیروزی رساند.
لازم به ذکر است، در پایان با حضور زمردیان از تمبر شهید جابر شیرزادی رونمایی شد و به همه حضار یک تمبر یادگاری شهید تقدیم شد.

رونمایی از تمبر شهید جابر شیرزادی در شهرستان ملایر

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi