شناسه خبر : 40393
دوشنبه 30 آذر 1394 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سمینار معاونان بهداشت بنیاد

بیست و یکمین سمینار معاونان بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور پس از 2 روز به کار خود خاتمه داد.

دومین روز از بیست و یکمین سمینار معاونین بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که از روز گذشته شنبه 28 آذرماه 94 شروع شده بود، امروز یکشنبه با نشست مشترک معاونین بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان بیمه ایران در محل باشگاه شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد.
سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع)، گفت: بیمه ایران همراه و همگام با مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار بنیاد حضور داشته است و از همکاری این عزیزان چه در مرکز و چه در استان‌ها تشکر می‌کنیم.
وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین موضوعات کشور بحث نظام سلامت است و در این بین بحث سلامت ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیاز به توجه ویژه‌ای دارد و بر همین اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام تلاش خود را برای اینکه بتواند مأموریت‌های خود را به‌درستی انجام دهد به کار می‌گیرد، هرچند که همه می‌دانیم هرقدر هم تلاش کنیم، فداکاری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را نمی تواند جبران ‌کند.
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران به افزایش سن جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: امروز والدین معظم شهدا در سنین سالمندی قرار دارند و جانبازان عزیز نیز عمومآ در سن میان‌سالی قرار دارند. همین شرایط سنی مسائل پزشکی جدیدی را ایجاد می‌کند که نیازمند توجه بیشتر و جدی‌تر است.
میرمرادی خدمت به ایثارگران را افتخار بزرگی دانست و گفت: خوشبختانه در مسیر این خدمت‌رسانی پرافتخار، مسئولان بیمه ایران نیز کمک می‌کنند تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری ارائه شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همواره بر رسیدگی ویژه پزشکی به جامعه هدف بنیاد تأکید دارند و جا دارد که از بیمه ایران بابت رفع نیازهای درمانی ایثارگران تشکر کنیم که همراه و همگام با ما با دغدغه‌ای مشترک به ایثارگران ارائه خدمت می‌کنند.
عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این همایش، گفت: هر پست و سمتی، سرانجام روزی از بین می‌رود و آنچه باقی می‌ماند خدماتی است که در طول کار خود انجام شده است. بی‌شک بنیاد و بیمه ایران نیز با همین رویکرد، خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا را بزرگ‌ترین نعمت و افتخار برای خود می‌دانند.
وی افزود: در طول 15 سال گذشته به‌جز مقاطعی کوتاه، بیمه ایران مسائل درمان غیرمستقیم بنیاد را انجام داده است و می‌توان گفت بنیاد و بیمه ایران بازوهای نظام برای ارائه خدمات درمانی به ایثارگران هستند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم رعایت اخلاق خوش در برخورد با ایثارگران تأکید کرد و گفت: اخلاق خوش، صبر و متانت همواره در بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تأکید بوده است و نباید هیچ‌گونه نارضایتی از سوی ایثارگران از نحوه برخورد وجود داشته باشد.
عباسپور در ادامه گفت: بنیاد و بیمه ایران باید با هماهنگی یکدیگر از بیماران صعب‌العلاج و والدین شهدا دیدار کنند و مشکلات بیمه‌ای و درمانی آنان را مرتفع کنند.
وی سپس به ذکر پیشنهاد‌هایی در خصوص ارائه خدمات بیمه‌ای پرداخت و گفت: باید تلاش کنیم نوع ارائه خدمات در استان‌ها به‌گونه‌ای باشد که مسائل بیمه‌ای در همان استان برطرف شود و از مراجعه به مرکز جلوگیری شود.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: یکی از مسائل ارائه خدمات، مراقبت‌های پرستاری در منزل است که در بحث بیمه‌ای دیده شده است که نیاز به توجه زیادی دارد. قطعآ تعامل بین بیمه ایران و بنیاد زمینه ارائه خدمات را ایجاد می‌کند و رضایت ایثارگران را در پی دارد.
سید عباس حسینی رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران نیز در این همایش گفت: این افتخاری برای بیمه ایران است که در خدمت ایثارگران باشد و ما قدردان این فرصت هستیم و نگاه بیمه ایران به قرارداد با بنیاد فراتر از قراردادهای عادی است.
وی ادامه داد: به همکارانم در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک می‌گویم که تلاش می‌کنند به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمات ارائه کنند.
حسینی تأکید کرد: بدون شک ما هرقدر هم در زمینه ارائه خدمات به ایثارگران تلاش کنیم، باز هم کم است، اما از تمام همکارانم می‌خواهم با تمام توان در جهت ارائه خدمات شایسته به این عزیزان بکوشند.
وی خدمات‌رسانی به ایثارگران را رسالت بزرگی بر دوش بیمه ایران دانست و گفت: زمانی که نام شهدا و ایثارگران مطرح می‌شود، همه تلاش می‌کنند تا با افتخار مسئولیت بپذیرند. زمانی که 3 ماه پیش در بیمه ایران عهده‌دار مسئولیت شدم، با معوقاتی از سوی بنیاد روبه رو بودیم که امروز خوشبختانه بخش مهمی از این معوقات را دریافت کرده‌ایم.
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان، گفت: مدیران و کارکنان هر دو مجموعه بیمه ایران و بنیاد باید همدل و همفکر باشند تا خدمات‌رسانی همواره به سمت بهتر شدن پیش برود. بی‌شک آنچه امروز در بیمه ایران در زمینه اجرای قرارداد خود با بنیاد دیده می‌شود این است که این قرارداد با قلب و روح اجرا می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi