شناسه خبر : 40397
دوشنبه 30 آذر 1394 , 16:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه ایثارگران در آزمون‌ها

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای درباره ثبت نام آزمون های سال 1395 و نحوه استفاده از سهمیه ایثارگران توضیحاتی را به مخاطبان ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به آغاز ثبت‌نام آزمون‌های سال 1395 تمامی داوطلبان شاهد و ایثارگر متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران می‌توانند مطابق ماده 70 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در کلیه آزمون‌های مربوطه اعم از سازمان سنجش آموزش کشور، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی شرکت و از تسهیلات یاد شده بهره‌مند شوند.
داوطلبان برای اعمال سهمیه نیازی به اخذ کد رهگیری از سایت ایثار و یا ارائه کد ایثارگری به سایت مراکز آزمون ندارند و می‌توانند بر اساس اطلاعات شناسنامه‌ای به‌ویژه کد ملی و علامت‌گذاری ایثارگری نسبت به اعمال سهمیه خود اقدام کنند. همچنین داوطلبانی که اطلاعات شناسنامه‌ای آنان تغییر یافته، لازم است در اسرع وقت با مراجعه به بنیاد محل پرونده ایثارگری نسبت به اصلاح مشخصات خود در سیستم سجایا اقدام کنند.
لازم به ذکر است ارائه کد رهگیری 12 رقمی مخصوص متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان سپاه پاسداران و یا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
بنیاد پاسخ دهد: آینده سهمیه های قانونی در این دولت چیست؟ بنیاد در خصوص نگرانی دانشجویان عمومی و تخصصی ایثارگر چه تمهیدی اندیشیده است؟ بند " ز " ماده 44 قانون برنامه پنجم و 72 قانون جامع در خصوص جذب ایثارگران بعنوان هیات علمی چه می شود؟ چرا در متن برنامه ششم حرفی در این خصوص به میان نیامده است؟ بنیاد در خصوص حذف بی سرصدای ایثارگران از صحنه مملکت چه صدا و نوایی از خود سر داده است؟ و ده ها سوال دیگر.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi