شناسه خبر : 40418
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مناسب سازی معابربرای جانبازان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد در جلسه ساماندهی و مناسب سازی معابر عمومی گفت: مناسب سازی معابر عمومی شهرستان ملارد برای تسهیل در تردد معلولان و جانبازان ضرورت دارد.

فرامرز پوربابا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد امروز 29 آذرماه 94 در جلسه ساماندهی و مناسب سازی معابر عمومی  شهرستان ملارد، طرح مناسب سازی شهر برای معلولان و جانبازان را قانون خواند و افزود: این قانون طی سال 93 به همه دستگاه ها ابلاغ شده است.
وی گفت: از نظر اخلاقی نیز متعهد هستیم تا در حمایت و پشتیبانی از جانبازان عزیزمان که در راه جهاد و دفاع از میهنمان عضوی از بدن خود را از دست داده و مجروح شده اند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد با اشاره به ایثارگری‌های جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس، با بیان اینکه معلولان و جانبازان از احترام والایی برخوردار هستند، اذعان کرد: هیچ مرز و تفاوتی بین معلولان و جانبازان و دیگر شهروندان عادی وجود نداردو همه نهادها و دستگاه های شهرستان باید طبق قانون برای رفع مشکلات این قشر بزرگ از جامعه تلاش کرده و در مرحله نخست به مناسب سازی ادارات خود اقدام کنند.
در ادامه یقین لو معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد بر لزوم مناسب سازی مکان های عمومی سطح شهر مثل پارک ها، سرویس های بهداشتی و معابر عمومی با اولویت معابر اصلی و نزدیک به تقاطع ها و پارک ها، تجهیز و نصب چراغ ها و علائم راهنمایی و اخباری مناسب در معابر عمومی، همچنین برجسته سازی سطوح پیاده روهای نزدیک به تقاطع ها و پارکها و نصب تابلوهای جانبازان و معلولان تاکید کرد.
یقین لو در این جلسه بر رعایت اصول مناسب‌سازی در ساخت و سازها به ویژه در حوزه معابر عمومی تاکید کرد و گفت: فراهم ساختن خدمات رفاهی برای قشر جانباز، معلول و سالمند وظیفه همه مسئولان است.
وی به توانمندی‌های قشر معلول و جانباز شهرستان در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان و متولیان امور این قشر باید همه تلاش خود را جهت فراهم کردن  خدمات رفاهی این قشر به‌کار گیرند.

ضرورت مناسب‎سازی معابر عمومی ملارد برای تردد جانبازان

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi