شناسه خبر : 40420
پنجشنبه 11 دي 1348 , 03:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر2شهیدمدافع حرم فاطمی

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) پیکر پاک دو شهید مدافع حرم فاطمی بعد ظهر روز یکشنبه 29 آذر ماه با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و مسئولین در مشهد مقدس تشییع شد.

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، پیکر پاک شهیدان « حسین حسینی» و «ابراهیم سادات» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) بعد ظهر امروز بر روی دستان مردم شریف و شهیدپرور مشهد مقدس تشییع شد.
پیکر این شهیدان والامقام از مقابل مهدیه مشهد مقدس تا جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تشییع و پس از طواف در حرم امام مهربانی‌ها در قطعه گلزار شهدای بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شدند.
در این مراسم که پس از سخنرانی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و مداحی ذاکرین اهل بیت حاج احمد واعظی و سلحشور در مجتمع مهدیه این شهر برگزار شد، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، ملکدار قائم مقام و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران  خراسان رضوی  و روئسای بنیاد شهید و امور ایثارگران  مناطق 1 و2 مشهد مقدس ، مسئولین ، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با بانگ «یا زینب» و «یا حسین» این شهیدان فاطمی و مدافع حرم حضرت زینب(س) را تا منزلگاه ابدی‌‎شان بدرقه کردند.
لازم به ذکر است شهیدان حسین حسینی و ابراهیم سادات از شهدای حرم فاطمی بودند که قریب به دو هفته پیش در منطقه حلب سوریه پس از جهاد دلیرانه در مقابل دشمن تکفیری به شهادت رسیدند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi