شناسه خبر : 40457
سه شنبه 01 دي 1394 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل دانشجویان ممتاز ایثارگر

همایش تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر شهرستانهای استان تهران با حضور مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امورایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

همایش تجلیل از 164 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه 30 آذرماه 1394 با حضور محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن همایش‌ها  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
محمدعلی فقیه با تقدیر از زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در برگزاری این همایش، گفت: اگر بخواهیم از  شهید و ایثارگر سخن بگوییم باید فضای خانه و فکر ما با شهید همراه باشد و در آن فضا قرار بگیریم تا شهید را بشناسیم.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بدانید که دشمن ما را روانشناسی می‌کند تا ببیند ضعف ما کجاست لذا اگر نتوانیم در مقابل حربه‌های دشمنان نظام مقاومت کنیم نمی‌توانیم راه امام و شهدا را ادامه دهیم.
فقیه گفت: در دانشگاه‌های سطح کشور 140 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند که 6 هزار نفر از این عزیزان از دانشجویان نخبه کشور بوده و هرکدام  از این دانشجویان فرصت‌های جدید و کارآفرینی‌های بزرگی را نصیب کشور می‌کنند.
وی در خاتمه با اشاره به نقش و جایگاه شهدا و ایثارگران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: یاد شهدا و ایثارگران را نباید فراموش کنیم زیرا هر آنچه داریم، از عظمت، ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگران است.
در این همایش که  نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، محمود صفری رییس دانشگاه آزاد دماوند، ابراهیم جعفرقلی مسئول ایثارگران دانشگاه آزاد دماوند، روسای  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران  حضور داشتند، ابراهیم جعفرقلی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: برگزاری این‌چنین همایشی برای نخستین بار است که از سوی این دانشگاه در دماوند برگزارمی شود.
محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دماوند نیز گفت: هر برنامه فرهنگی که در استان اتفاق می‌افتد، دانشگاه آزاد اسلامی نقش پررنگی را در آن ایفا می‌کند و امیدواریم سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز ما را در این مسیر کمک و یاری رسانند.

دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستانهای تهران تجلیل شدند

منبع: ایثار
اینستاگرام
پس دانشجویان ممتازایثارگر دانشگاه های دولنی اصلا نجلیل نمیخواهند کمک هزینه که ندارند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi