شناسه خبر : 40486
سه شنبه 01 دي 1394 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان شاهد،ذخیره انقلاب وکشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، فرزندان شاهد را ذخیره های انقلاب و کشور دانست و افزود: شما حامیان اصلی اسلام و انقلاب هستید و دشمنان اسلام و قرآن از شما می ترسند.

نادر نصیری در همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه های آزاد اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ارتقای تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر، گفت: شما بر همه اقشار ملت ما امتیاز ویژه ای دارید و آن امتیاز این است که بین شما و اسلام، قرآن و انقلاب یک پیوند خونین وجود دارد، دشمنان اسلام و استکبار جهانی عزیزترین افراد ما را بدلیل اینکه در راه اسلام، ریشه کن کردن زورگویی و استقرار عدالت مبارزه می کردند، از شما و ما گرفتند و این چیز کمی نیست.
وی فرزندان شاهد را ذخیره های انقلاب و کشور دانست و افزود: شما حامیان اصلی اسلام و انقلاب هستید و دشمنان اسلام و قرآن از شما می ترسند.
نصیری گفت: فرزندان عزیز شهدا باید بدانند که پدران آنها نه برای مسائل مادی بلکه برایم معنویت و به خاطر خدا به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند. آنچه که به انسان کمک می کند تا به سمت هدف ها و آرمان ها حرکت کند، مادیات نیست بلکه ایمان روشن، عقیده و معنویت است. شما باید روح توکل و انس با خدا را در خود تقویت کنید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه فرزندان شاهد وایثارگر سربازانی هستند که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند، اذعان داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر مشعل فروزان و قطب نورانی دانشگاه هستند، برای حفظ و پاسداری از ارزش های اخلاقی و انسانی و رعایت ارزش های معنوی انقلاب با همه توان اجرائی خود کمربه خدمت بسته ایم.
وی هدف اصلی از برگزاری این همایش و ضرورت تجلیل از مقام دانشجویان شاهد و ایثارگر را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد شرایط وتسهیلات بهتر برای مسلح شدن به ابزار علم و دانش اعلام کرد و گفت: ما باید هر روز و هرسال خاطره و روایات تلخ و شیرین دفاع مقدس را تکرار کنیم زیرا اذهن نسان فراموشکار است و اگر امروز در این جمع صمیمانه و درحضورشما دانشجویان و نور چشمان عزیزدانشگاه، میهمانان عالیقدر و خانواده های محترم هستیم برای پاسداشت همین آرمان است و آرزومندم در تداوم تلاش‌های صادقانه با به کارگیری تقوی الهی، بصیرت، استقامت و پایداری در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت ولایت مقام معظم رهبری در مسؤولیت خطیر ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه به ویژه در عرصه دانشگاه بیش از پیش منشأ خیر و آثار سازنده باشیم.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi