شناسه خبر : 40501
پنجشنبه 20 اسفند 1394 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاینه جانبازان توسط متخصصان بین‌المللی

دو متخصص بین المللی جراحی ترمیمی از 21 تا 27 اسفند 94 با دعوت معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای معاینه جانبازان به ایران سفر می کنند.

پروفسور «بتی» فوق تخصص جراحی ترمیمی فک و صورت از کشور ایتالیا و پروفسور «استفلن ولف» فوق تخصص جراحی ترمیمی از کشور آمریکا در راستای سیاست های بنیاد شهید و امور ایثارگران و بر اساس استراتژی هدف گذاری شده دعوت از اساتید به نام بین المللی در درمان ایثارگران برای معاینه تعدادی از جانبازان به ایران سفر می کنند.
پروفسور «اشتانسل» و پروفسور «هاپکینسون» متخصصان ریه با گرایش های بیماری های مجاری بزگر هوایی و توانبخشی ریوی از کشور آلمان نیز از 30بهمن تا 5 اسفند ماه برای معاینه و عمل جراحی تعدادی از جانبازان و خانواده معظم شهدا به ایران سفر کردند و در این مدت به 82 نفر از ایثارگران و خانواده آنان خدمات معاینه مشاوره و عمل جراحی را در بیمارستان فوق تخصصی ساسان ارائه دادند.
بنا براین گزارش در مدت حضور این پزشکان و متخصصان 15 نفر از خانواده ایثارگران بستری در بیمارستان 4 نفر از طریق «برونسکوپی ریژید» و یا بالون تحت «دیلاسیون تراشه» قرار گرفتند.
همچنین معاینه و عمل جراحی 180 نفر از خانواده معظم شهدا و جانبازان معزز توسط پروفسور «مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور آلمان و تیم پزشکی ایرانی از یکم تا پنجم اسفند 94 در بیمارستان فوق تخصصی ساسان انجام شد و طی این مدت 18 نفر  عمل جراحی شدند ضمن اینکه 40 نفر بلوک عصبی و 417 نفر تحت معاینه سرپایی قرار گرفتند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi