شناسه خبر : 40542
چهارشنبه 02 دي 1394 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز،شاعر به کاروان شهداپیوست

پیکر قاسم‌علی اسفندیاری جانباز، شاعر دفاع مقدس و مداح اهل بیت(ع) که شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت، صبح فردا در مشهد مقدس تشییع می‌شود.

قاسم‌علی اسفندیاری کلائی جانباز، مداح و شاعر اهل بیت(ع) و دفاع مقدس شب گذشته در 63 سالگی و پس از تحمل سختی‌های ناشی از مجروحیت جنگ، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و به دیدار یاران باوفای خود در هشت سال دفاع مقدس شتافت.
اسفندیاری پیش از این قریب به دو ماه در بیمارستان رضوی مشهد مقدس بر اثر بیماری و عوارض ناشی از جانبازی‌اش بستری بود و سرانجام شامگاه روز گذشته چشم از جهان فرو بست و دعوت حق را لبیک گفت.
اشعار قاسم‌علی اسفندیاری در سال‌های دفاع مقدس توسط مداحان مختلفی از جمله حاج صادق آهنگران، غلامرضا کویتی‌پور و حمیدرضا مهماندوست و تعدادی دیگر از مداحان خوانده و در یاد و خاطره‌ها ماندگار است، در همین راستا معروف‌ترین سروده این شاعر دفاع مقدس را می‌توان شعر «با نوای کاروان» دانست که با اجرای حاج صادق آهنگران به یادگار گذاشته شده است.
لازم به ذکر است پیکر این جانباز مداح و شاعر دفاع مقدس ساعت 10 فردا از حسینیه پیروان نبوی واقع در خیابان نواب صفوی مشهد مقدس به سمت حرم مطهر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi