شناسه خبر : 40550
چهارشنبه 02 دي 1394 , 13:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره تئاتر وسرود ویژه ایثارگران

مرحله استانی جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی ویژه هنرمندان شاهد و ایثارگر استان قزوین برگزار می‌شود.

جشنواره‌ تئاتر در رشته‌های بازیگری، کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه، موسیقی، مواد تبلیغی (پوستر – بروشور) و نمایش برگزیده، سرود در تکخوانی، آهنگسازی، مربیگری و هم‌خوانی، هنرهای تجسمی در خوشنویسی، نقاشی، کاریکاتور، عکاسی و طراحی و ادبی در شعر و داستان برگزار می‌شود.
دانش‌آموزان و دانشجویان هنرمند شاهد و ایثارگر استان قزوین می‌توانند در همه رشته‌های یاد شده و همه جامعه هدف بنیاد نیز فقط می‌توانند در بخش تئاتر شرکت کنند.
هنرمندان شاهد و ایثارگر می‌توانند آثار خود را ضمن مراجعه به دبیرخانه جشنواره در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تحویل بدهند.
در این دبیرخانه آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا پس از تائید به مرحله کشوری دبیرخانه جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی در اداره کل هنری بنیاد کشور ارسال شود.
مسئولان مربوطه در دبیرخانه کشوری جشنواره نیز بعد از بررسی‌های لازم، آثار برتر را انتخاب کرده تا از برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره که همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود، تجلیل شود.
هنرمندان شاهد و ایثارگر تا 15 دی ماه سال جاری مهلت دارند، آثار برتر خود را به دبیرخانه جشنواره استان قزوین ارسال کنند.
جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی با توجه به علایق هنری جامعه ایثارگری و برنامه‌ریزی برای شناسایی و پرورش استعدادهای هنری، آموزش و معرفی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی برگزار می‌شود

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi