شناسه خبر : 40605
شنبه 05 دي 1394 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میزبانی مشهدازکاروان ایثارگر

مشهد مقدس از روز جمعه 4 دی ماه جاری میزبان سومین کاروان خانواده‌های شاهد و ایثارگر از شهرستان‌های باخرز و تایباد است.

همزمان با  پایان اردوی سه روزه طرح محبین الرضا(ع) کاروان تربت‌جام، پایتخت معنوی ایران اسلامی میزبان کاروان زائران شاهد و ایثارگر شهرستان‌های باخرز و تایباد است.
این کاروان‌های 100 نفره با هدف اصلی زیارت مضجع شریف ثامن الحجج(ع) ظهر جمعه 4 دی ماه وارد مشهد مقدس می‌شوند و تا  6 دی ماه نیز از برنامه‌های مختلف پیش بینی شده در این اردو بهره‌مند می‌شوند.
استفاده از برنامه‌های فرهنگی و معنوی حرم مطهر امام رضا(ع)، جلسه آموزش خانواده توسط اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تور مشهدگردی از دیگر بخش‌های این اردوهای زیارتی و تفریحی است.
لازم به ذکر است اردوهای فرهنگی زیارتی سه روزه محبین الرضا(ع) با هدف بهره‌مندی از برکات معنوی زیارت امام هشتم شیعیان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب ولایتمداری و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، در این اردوهای سه روزه 28 کاروان تا 24 اسفندماه سال جاری به مشهد مقدس و بارگاه منور رضوی سفر می‌کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi