شناسه خبر : 40632
شنبه 05 دي 1394 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت واژه برتر فرهنگ اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه استقامت و ایستادگی خانواده شهدا درس بزرگی برای همه مردم ایران است، گفت: شهادت واژه برتر فرهنگ اسلامی است.

سید مصطفی مهدی با حضور در منزل تعدادی از خانواده های معظم شهدا شهر یاسوج ضمن تاکید بر اینکه راه و رسم شهدا از بین رفتنی و فراموش شدنی نیست، افزود: سرکشی از خانواده شهدا وظیفه مسئولان است و تا آخرین لحظه عمر خود، رشادت ها و ایثارگری ایشان از یاد و خاطرمان نخواهد رفت.
وی گفت: تلاش و حرکت در راه شهدا یکی از وظایفی است که امروز هر مسئولی باید به آن اهتمام جدی داشته باشد چون شهدا بهترین راهنمای ما هستند.
مهدی تاکید کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا ادامه راه آنها و تجلی گر راه شهیدان است.
محمد گودرزی معاون بهداشت ودرمان  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدارها با اشاره به اینکه این شهرستان 600 شهید، 2 هزار و 500 جانباز و 107 آزاده دارد، تصریح کرد: امروز ملت ما این آزادی و استقلال را مرهون خون شهیدانی می داند که با ریختن خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
گودرزی به صبر و شکیبایی خانواده شهدا نیز اشاره کرد و گفت: بعد از شهدا خانواده ایشان در مسیر انقلاب خوش درخشیدند و وقتی آنها اعلام می کنند که با افتخار این هدیه را به انقلاب و اسلام تقدیم کرده اند انسان شرمنده خانواده شهدا می شود.
وی در خاتمه، شهادت را اوج کمال انسان و مقدس ترین مفاهیم معارف الهی دانست و خاطرنشان کرد: امروز تمامیت استکبار در مقابل نظام اسلامی صف کشیده اند که باید با از خودگذشتگی در مقابل فشارهای آنها ایستادگی کنیم.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi