شناسه خبر : 40697
یکشنبه 06 دي 1394 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعامل بنیاد بادانشگاه فردوسی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تعامل دانشگاه فردوسی و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی شایسته تقدیر و تجلیل است.

محمد کافی در گردهمایی سالانه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فردوسی تصریح کرد: دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه ویژه و ممتازی است و به راحتی می‌توان دید که عطر شهدا با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در آن طنین‌افکن است.
وی افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران در این دانشگاه نه تنها احساس غربت نمی‌کنند بلکه با افتخار به پدران خود به تحصیل و فراگیری دانش‌ می‌پردازند و خوشبختانه فضایی سالم و با نشاط است که یادگاران دفاع مقدس می‌توانند به تحصیل بپردازند.
رئیس دانشگاه فردوسی گفت: از 800 نفر عضو هیئت علمی این دانشگاه در حال حاضر 160 استاد جانباز، آزاده و یا ایثارگر هستند و این افتخاری برای دانشگاه فردوسی است که توانسته است از ظرفیت‌های علمی ایثارگران به نحو شایسته استفاده کند.
کافی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر جمعیتی حدود 1400 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
وی بیان کرد: هماهنگی و پشتیبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشهد مقدس با این دانشگاه بسیار خوب ارزیابی می‌شود و هر جا بحث خدمت‌رسانی به دانشجویان بوده است بنیاد با دانشگاه بیشترین همکاری‌ را داشته است.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خطاب به دانشجویان حاضر در گردهمایی گفت: از شما دانشجویان انتظار داریم تا با جدیت به کسب بیشتر دانش همت گمارید.
وی افزود: دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه سخت‌گیری است چرا که باید تراز خود را حفظ کند و به همین خاطر جدیت بیشتری در فراگیری علم نسبت به سایر دانشگاه‌ها دارد و به همین ترتیب فرزندان شهدا و ایثارگران باید در این زمینه با قدرت ظاهر شوند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi