شناسه خبر : 40734
یکشنبه 06 دي 1394 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احترام دانشجویان نیوزیلند،استرالیا به شهدا

دانشجویان استرالیا

جمعی از دانشجویان مسلمان از کشور نیوزیلند و استرالیا امروز با حضور در گلزار شهدای تهران در بهشت زهرا(س) به زیارت شهدای این گلزار از جمله شهدای مدافع حرم رفتند.

 صبح امروز یکشنبه؛ ششم دی ماه 94 مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران میزبان جمعی از دانشجویان مسلمان از کشور نیوزیلند و استرالیا بود. این گروه از دانشجویان مسلمان پس از تماشای مستنداتی از دوران هشت سال دفاع مقدس بر سر مزار برخی شهدای شاخص در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران از جمله شهید چمران ، شهید فهمیده و شهید بهشتی و یاران باوفایش حضور یافتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای ایرانی را گرامی داشتند.

دانشجویان نیوزیلند و استرالیا با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا حضور یافتند و به تعویض پرچم‌های بالای مزار این شهدا پرداختند. بعد از تعویض و غبارروبی از این پرچم‌ها، پرچم‌های تعویض شده را به عنوان تبرک برداشتند و با آن‌ها عکس یادگاری گرفتند.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi