شناسه خبر : 40743
دوشنبه 07 دي 1394 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بروزرسانی اطلاعات فرزندان نخبه شاهد

صبح امروز نشست تخصصی دانش پژوهان شاهد در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

نشست تخصصی دانش پژوهان شاهد صبح امروز با موضوع  بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی فرزندان نخبه شهدا در سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس در این نشست ضمن معرفی ماموریت‌های سازمان زمینه‌های تعاملات فی مابین و بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های تخصصی فرزندان شاهد متناسب با سیاست‌های سازمان را مطرح نمود.

مجتهدزاده ارتقاء جایگاه ایثارگران، نشر فرهنگ دفاع‌مقدس و ثبت و ضبط خاطرات را به عنوان اصلی‌ترین ماموریت سازمان خواند و گفت: خوشبختانه یادگاران شهدای عزیز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و... سرآمدند لذا با توجه به پویایی فرزندان و رشد علمی آنان بانک اطلاعات فرزندان نخبه شهدا نیازمند به روز رسانی همه جانبه با بهره مندی وهمفکری فرهیختگان شاهد می‌باشد.

 رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس اضافه کرد: فرزندان شهدا بعنوان سهامداران اصلی نظام می‌توانند برای هدایت و نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه موثر باشند لذا این سازمان کادرسازی و تربیت نیروهای مسلط و مجرب را به عنوان سرگروه جهت ظرفیت‌سازی و ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی برگرفته از زندگی خانواده موفق فرزندان شاهد در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اینکه تدوین محتوا در فضاهای مجازی با موضوع نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از خلاهای موجود کشور می‌باشد، ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد جامعه به سوی این فضاها با همکاری و تعامل نخبگان شاهد بتوان قدم‌های جدی در راستای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس و مولفه‌های آن دوران برداشت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi