شناسه خبر : 40759
دوشنبه 07 دي 1394 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وفاداری ملت در9دی

ملت حماسه آفرین ما در حماسه 9 دی یک بار دیگر به دنیا و به ویژه آمریکا و صهیونیسم نشان داد که به اصول و ارزش‌های انقلاب وفادار است و بر آن اصرار می ورزد.

حماسه 9 دی برگ زرینی از صفحات تاریخ این ملت و نشان از اثبات دین‌مداری مردم فهیم ایران اسلامی به ویژه مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز، جاودانگی بیعت و میثاق جوانمردانه شان با ولایت مطلقه فقیه است.

حماسه 9 دی نمایش تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم است که نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب ساخت و چنان حماسه‌ای خلق کرد که این روز را به نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی تبدیل نمود.

روزی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم اتمام حجت برای مردم و این حماسه قوی‌ترین و آخرین ضربه ملت به فتنه استکبار بود.

تجلیل و بزرگداشت یوم الله 9 دی، برای همه کسانی که علاقمند به اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند بدان جهت است که این حماسه به یاد ماندنی محصول همراهی امت با رهبری بود و نقش سرنوشت ساز رهبری الهی را در جامعه اسلامی متجلی ساخت. چرا که در ایام فتنه رهبر فرزانه انقلاب با روشنگری‌ها، بصیرت‌افزایی‌ها و هدایت‌های عالمانه و دشمن شکافانه‌ صراط مستقیم را به ملت ایران نشان دادند و ملت نیز به حرکت در این صراط الهی پافشاری نمود که ماحصل آن نصرت الهی و سربلندی در یک آزمون بزرگ بود.

ملت حماسه آفرین ما در حماسه 9 دی یک بار دیگر به دنیا و بویژه آمریکا و صهیونیسم نشان داد که به اصول و ارزش‌های انقلاب وفادار است و بر آن اصرار می ورزد و در شرایط سخت و سرنوشت ساز کشور در صحنه حضور داشته و نسبت به فرامین رهبر اندیشمند و هوشیار خود و خط قرمزهای نظام پای بند خواهد بود.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی‌ماه با دعوت از آحاد ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی جهت حضور پر شور در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام بخش 9دی اعلام می‌دارد که همراه و همگام با ملت شهیدپرور ایران اسلامی با حضور کارساز خود در بزنگاه‌های مهم نظام در مسیر ایثار و شهادت پرچم بصیرت و ولایت‌مداری را برافراشته وتحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مهیای خلق حماسه ای تمدن ساز و افتخارآفرین در این برهه از زمان در مصاف با جنگ نرم دشمنان داخلی و خارجی است.

 

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi