شناسه خبر : 40762
دوشنبه 07 دي 1394 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده تیپ سرایای خراسانی در مراسم سالگرد شهید تقوی‌فر:

مکان شهادت تقوی‌فر،محل عبادت مردم

حجت الاسلام جزایری

فرمانده تیپ سرایای خراسانی با اشاره به مکان شهادت شهید تقوی فر، گفت: در محل شهادت شهید تقوی‌فر یادبوی تشکیل شده که مردم آن محله در آنجا به راز و نیاز می‌پردازند.

اولین سالگرد شهید سیدحمیدرضا تقوی فر معروف به سردار سامرا عصر امروز در مسجد حضرت ولیعصر(عج) تهران برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، سردار مسجدی مشاور فرمانده نیروی قدس، سردار وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیروهای مسلح، سردار امین شریعتی، سردار ملاپور و سردار الله کرم از فرماندهان دوران دفاع مقدس، ابوضحی مسئول دفتر حزب الدعوه در تهران، ابوحسام عضو پارلمان عراق و عضو مجلس اعلای عراق، سیدباقر شاهرودی رئیس دفتر آیت الله شاهرودی، سید ابراهیم شبر نماینده آیت الله مدرسی، سید علی یاسری دبیرکل حزب طلیعه، سردار صاحب احسن، حجت الاسلام و المسلمین سید حامد جزایری فرمانده تیپ سرایای خراسانی و جمعی از مجاهدین عراقی، همرزمان شهید و خانواده شهدا حضور داشتند.

حجت الاسلام جزایری در این مراسم با اشاره به اینکه یک سال از عروج این شهید می‌گذرد، اظهار داشت: امروز خیلی بیشتر از گذشته به این شهید نیاز داریم و ملت عراق از فراغ او همچون شخصیت بزرگی عذاب می‌کشد و به برکت خون شهدا و شهید حمید تقوی اوضاع در عراق و کشورهای دیگر رو به بهتر شدن بوده و دشمن در حال عقب نشینی است. 

فرمانده تیب سرایاری خراسانی افزود: در حال حاضر ما لمس می‌کنیم که وجود خون‌های شهدا که در عراق یا سوریه ریخته می‌شود باعث وحدت ملت اسلامی است. درحالیکه دشمنان تلاش کرده‌اند تفرقه ایجاد کنند و نقشه‌های بزرگی برای خاورمیانه داشتند ولی به برکت ایستادگی رزمندگان اسلام مخصوصاً شهدا نقشه آنها، نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: امروز تمام ملت‌ها مشاهده می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در مبارزه با تروریسم‌های منطقه دارد و امیدوار هستیم که آمریکا این دشمن بزرگ از بین رفته و اثری از آن در منطقه نماند.

حجت الاسلام جزایری تصریح کرد: در محل شهادت شهید تقوی فر در منطقه «بلد» و جوار مرقد امامزاده سیدمحمد فرزند امام هادی(ع) یادبودی تشکیل شده که مردم منطقه در آنجا به ذکر و عبادت می‌پردازند و این اولین مرتبه است که همچون احترامی برای یک شهید گذاشته می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi