شناسه خبر : 40799
دوشنبه 07 دي 1394 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای هاشمی! نظری به ایثارگران

فرزند جانباز سی 30٪‌درصد- آقایان مسئولین محترم شورای فرهنگ ایثار و شهادت کشور! سلام علیکم بماصبرتم!

 آیا واقعا" به فکر خانواده های جانبازان متوفی هم می افتید؟ آیا درد و رنج چند دهه تحمل عوارض ناشی از مجروحیت این جانبازان را لحظه ای درک نموده اید؟ آیا زجر و رنجی که خانواده های این جانبازان متوفی کشیده اند را درک می کنید؟

  اینجانب فرزند جانباز سی 30٪‌درصد متوفی با مدرک کارشناسی در بهداشت و درمان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی حدود سه سال است که به صورت قراردادی مشغول هستم (البته بدون هیچ گونه استفاده از امتیازات ایثارگری)‌ برای تبدیل وضعیت استخدامیم حتی از وزارتخانه نیز پیگیر شده ام ولی هیچ جوابی دریافت ننموده ایم.

 جناب آقای رییس جمهور محترم ، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و خانواده های آنان (به خصوص بندهای مربوط به اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندن جانبازان بالای 25٪) چرا در بهداشت و درمان اجرا نمی شود؟ چرا در بهداشت و درمان شهرمان در استان آذربایجان شرقی اینجانب را تبدیل وضعیت از قراردادای به پیمانی و رسمی نمی کنند؟ چرا به داد ما نمی رسید؟

آقای هاشمی وزیر محترم بهداشت و درمان لطفا به فکر ما نیروهای ایثارگرتان هم باشید و مساعدتی عنایت نمایید.

رونوشت:
حضور رییس جمهور محترم و وزیر بهدشت و درمان  کشور جهت رسیدگی عاجل

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
وزیر بهداشت همه وزرات بهداشتی ها منتظرند ببینند که شما در خصوص ایثارگران وزرات بهداشت چه می کنید. این را هم اضافه کنم که قانون تغییر وضعیت کارمندان دارای مدرک تخصصی به هیات علمی هنوز روی زمین است؛ این را هم اضافه کنم که خطر جنگ در کمین ایران است و این نحوه برخورد تیعات خودش را دارد و این را هم اضافه کنم که مردم معمولی غیر ایثارگر برای امتیازات خانواده ایثارگران حرفی ندارند مگر اینکه همکاران هیات علمی شما در دانشگاهها حرف داشته باشند و این را هم اضافه کنم که اگر جنگ شود شما و همکارنتان دل از بیمارستان و دانشگاه و پول و پیشرفت و یتیم شدن بچه هایتان نمی کنید. مردم و تاریخ ناظر عملکرد شماست.
شماهاکه قدر خوش باوری کدام تبدیل وضیعت چهار سال اقدام کردم هیچ خبری نیست همعش دروغ است
در وزرات بهداشت خیلی قوانین ایثارگران اجرا نمی شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi