شناسه خبر : 40860
چهارشنبه 09 دي 1394 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیجی فتنه 88؛شهیدمدافع حرم

شهید نوروزی روزهای فتنه سال 88 برای حفظ انقلابی که ثمره ی خون هزاران شهید بود به تهران می آید . بعد از شهادتش در سامرای عراق و پخش تصاویر وی در رسانه ها مشخص شد او همان فردی بود که رسانه های بیگانه او را یکی از نیروهای لبنانی حاضر در ایران برای سرکوب مردم می خواندند.

پس از انتخابات سال 88 بود که معاندین نظام و کشورهایی که سال ها به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند انتخابات را فضای مناسبی برای عقده گشایی چندین ساله خود دیدند و جریانی را در کشور به راه انداختند که باعث شد تا ماه ها کشور روزهای پر التهابی را تجربه کند.

شایعه ها و تهمت ها و برچسب زدن ها با همکاری رسانه های غربی همچون بی بی سی و خبر فارسی منتشر می شد و به آتش فتنه ی شکل گفته دامن می زد از جمله این شایعه ها حضور نیروهای حزب الله لبنان برای سرکوب به ظاهر آزادیخواهانی بود که تا ماه ها در خیابان های تهران دست به آشوب و رعب و وحشت می زدند. شبکه بی بی سی فارسی با پخش خبری و نشان دادن فردی که ادعا می کردند از نیروهای حزب الله در تهران است به سناریوی شعار "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" رسیدند. تصویر، مردی در حدود 30 سال را نشان می داد که به عنوان نیروی بسیجی در درگیری های تهران علیه آشوبگران حضور دارد.

5 سال بعد با شهادت یکی از نیروهای ایرانی حاضر در سامرا خبری در شبکه های معاند نظام پخش شد. خبری با این محتوا که یکی از چماق به دستان نظام در فتنه سال 88 در عراق کشته شده است. این فرد "مهدی نوروزی" شهیدی از اهالی کرمانشاه بود که در 20 دی ماه سال 93 به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

شهید نوروزی روزهای فتنه سال 88 که تیر نیرنگ و هجوم بیگانگان قلب نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را نشانه رفته بود برای حفظ انقلابی که ثمره ی خون هزاران شهید بود به تهران می آید و در مقابل نااهلان و کج اندیشان که فتنه ی سال 88 را در رقم زدند می ایستد. خوشحالی رسانه های مربوط به گروهک های ضد نظام اسلامی از شهادت یکی از فرزندان انقلاب نشان از عمق کینه ی آنان بود. بعد از شهادت مهدی نوروزی و پخش تصاویر وی در رسانه ها مشخص می شود وی همان فردی بود که رسانه های بیگانه در سال 88 او را یکی از نیروهای لبنانی حاضر در ایران برای سرکوب مردم می خواندند.

شهید مهدی نوروزی هم مثل هزاران بسیجی و جوان عاشق نظام اسلامی در روزهای فتنه اجازه نفوذ اندیشه دشمنان نظام را در خیابان های تهران گرفت و حالا با خبر حمله داعش و گروه های تکفیری تروریستی به کشور اسلامی عراق و تهدید حرم مطهر اهل بیت راهی این کشور شد.

 "مهدی نوروزی" و همچون مهدی نوروزی ها تصویر کوچکی از هزاران جوان کشور هستند که چه در ایام فتنه و چه در زمان جنگ علیه مرزهای اسلامی پای عقاید و آرمان های خود ایستادند و برای حفظ کیان اسلامی از جان خود گذشتند. خواه در خیابان های تهران خواه در شهرهای کشوری دیگر همچون عراق و سوریه.

امروز در سالروز حماسه مردم در 9 دی سال 88 و حضور میلیونی  ملت ایران در پاسخ به حرمت شکنان روز عاشورا و جمع شدن بساط فتنه انگیزان خوب است یادی کنیم از شهدایی که با بینش عمیق خود در صحنه های حساس انقلاب و اسلام حضور داشتند امثال شهیدان "مهدی نوروزی" ها دیروز و امروز و فرداها هستند و خواهند ماند تا پرچم اسلام را در هر کجای این جهان که باشند با گذشتن از جان خود برافراشته نگاه دارند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
با توجه به هشدار مکرر رهبری در مورد قتنه عده ای از فتنه گران متظاهر و پنهان سیاسی وقیحانه بعد از انتخابات 96 با سهم خواهی از دولت جدید و کم رنگ کردن فتنه در حال توطئة برای برگرداندن فتنه گرا ن میباشند (عاملان اصلی تحریم ) که باید هوشیار بود تا با 9 دی عظیم تر از برگشت خاینین جلو گیری کنیم البته اگر قوه قضاییه مصلحت اندیشی نمیکرد و با محاکمه و مجازات این قاتلین جوانان و جاسوسان وخایینین سوروسی قایله را تمام میکرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi