شناسه خبر : 40958
شنبه 12 دي 1394 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به داد معیشت من برسید!

فرحناز- من فرزند شهید هستم 44 سالمه بیکار و ناراحتی اعصاب و جسم دارم ویک ساله قادر به کارکردن نیستم. 16 ساله متارکه کردم. 7 ساله مادرم فوت کردند و هرچه به بنیاد شهید مراجعه کردم برای حقوق گفتند به من تعلق نمیگیره. من یک برادر معلول جسمی دارم و حقوق مادرم را به ایشان می دهند تکلیف من چیه؟ پس حق و حقوق من چی میشه؟

 با مراجعاتی که به بنیاد داشتم و با کلی سروصدا الان یک ساله ازحقوق برادر معلولم برجی چهارصد تومن کسر می کنند و به من می دهند. آخه یکی نیست به این ازخدابیخبران بگه با برج چهارصدتومن با این اوضاع اقتصادی وتورم میشه زندگی کرد؟ من عاجزانه از مقام ریاست محترم بنیادشهید کل کشور تقاضای رسیدگی به معیشت این بنده را دارم. واقعا" درمانده شدم کمکم کنید که چه کارکنم؟؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اين اقدام بنياد هم خلاف قانونه كه از برادر شما خلاف قانون مبلغي را كسر مي كنند و به شما مي دهند منتي نيست. بنياد اگر راست مي گويد از منابع سرشاري كه در اختيار دارد به شما كمك كند نه اينكه از حق برادر معلولتان به شما مي دهد اين اقدام قابل پيگيري قضايي است و مسببين آن قابل تعقيب در مراجع قضايي هستند.
ماجانبازان حقوق نمی خواهیم بداداین فرزندشهید برسید کشتین مارا بااین مدیریت گندشو دراوردین
خواهر گرامی شما باید از بنیاد شکایت کنید چون خلاف قانون است
اقایان مسئول خجالت بکشید حق این فرزند شهید را بدهید یا انقدر شهامت داشته باشید یک وکیل در این سایت بگذارید که لااقل جوابگو باشد که اگر حقوقی برای این خواهر گرامی نمی دهید به چه علت است تا جلوی ذهنیتها هم گرفته شود و هر کس به سلیقه خودش قضاوت نکند ؟
اقای مدیر کل شما باید جوابگوی جانبازان و خانواده معظم شهدا باشید ؟ چرا ؟
چرا سکوت کرده اید و هیچ جوابی نمی دهید مگر خانواده شهدا و جانبازان برای شما ارزشی ندارند که اینقدر بی تفاوت می باشید ؟
معنی این سکوت چیست تا کی بفرمائید تا کی باید این نا بسا مانی ها را تحمل کنیم مشخص است که ارزشی قائل نیستید والا تا کنون جهت جوابگویی به خودتان زحمت می دادید و هر چند وقت یکبار در سایت مقدس فاش حضور پیدا میکردید و جواب می دادید ؟
چرا فرزند شهید انهم یک خانم مطلقه و مریض اعصاب و روان باید برای حق و حقوق قانونیش که حقش است معترض باشد ایشان توانایی کار هم ندارد کمکش کنید ؟
کمکش کنید اولا وظیفه تان است و دوما وجدانتان را در نظر بگیرید که یک زن بی پناه چکار کند و از کجا درامد برای امرار معاش داشته باشد ؟
و برای حفظ جامعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاش نیوز تشکر
سلام علیکم جمیعا. ما نمیدانیم این مسئولین مملکتی این مطالب دردآور و تلخ را نمی بینند؟ ما نمی دانیم این کاربدستان از این مشکلات خانواده ی شهدا واقعا شرم نمی کنند؟ یعنی واقعا این شهدای عزیز که جان و جوانی خودشان را فدا کردند و خانواده های همان شهدا الآن اینطور مورد بی توجهی و بی مروتی مسئولین مملکتی قرار گرفته اند آقای روحانی ببین. آقای روحانی بشنو. آقای شهیدی که شب توی خواب هم میگویی قوانین مربوط به ایثارگران را هشتاد درصد اجرا کرده ایم و از ایثارگران خوشبخت تر در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود آیا از این همه درد و رنج روز افزون ایثارگران خبر داری؟ از مدیر محترم فاش نیوز کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
سلام مدیرمحترم فاش نیوزعزیزآقای ساقی .شماکه خودیکی ازجانبازان 70%این جنگ نابرارهستیدودردکشیده میباشیدلطف کنیدکه تاالان واقعالطف کردیدوداریدهمچنان درباره مارزمندگان وجانبازان وخانواده محترم شهدالطف میکنیدخواهش میکنم کامنتهایی ازهمین قبیل رابه سمع ونظرمسولین رده بالا برسانیدتابدانندبااین دلاوران وخانواده محترم شهدابعضی ازمسولین ویابعضی ازبنیادشهیدهادرگوشه وکناراین کشورپهناوردارندبااین عزیزان که جان خودرافداکردندچه کارمیکنندکه صدای همشون درآمده/البته همه خانواده شهداویارزمنده وجانبازها اینچنین نیستندکسانی موردبی مهری وتبعیض قرارمیگیرندوگرفتندکه رابطه ویاپارتی درادارات مربوطه ندارندکه همه جانبازان ورزمندگان وخانواده محترم شهدا شاهدمواردی ازاین قبیل چون خواهرگرامییمان فرحنازخانم ودیگرجانبازان ورزمندگان هستندازشمامدیرمحترم سایت فاش تقاضاداریم بیشترازگذشته که اطلاع رسانی میکردیدبکنید/باتشکرازهمه زحمت کشان سایت وزین فاش نیوز مشکانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
خداروشکر که این سایت فاش نیوز هست تا صدای مظلومان رابه گوش مسئولان برساند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi