شناسه خبر : 41130
چهارشنبه 16 دي 1394 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت یک جانباز نخاعی دیگر

روز گذشته جانباز نخاعی، "عبدالله سلمانی" نیز به جمع شهداءپیوست.

فاش نیوز -  روز گذشته جانباز نخاعی، "عبدالله سلمانی" نیز به جمع شهداءپیوست.

به گزارش خبرنگارما، این جانباز سرافراز کشورمان که بعلت نارسایی کلیه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بستری و تحت درمان قرارداشت، سرانجام دعوت حق را لبیک و در جمع دوستان و همرزمان شهیدش، جنت مکان شد.

پیکر مطهر جانبازشهید عبدالله سلمانی جهت تشییع و تدفین به زادگاهش " مشکین شهر" منتقل شده و قراراست صبح امروز با حضور اهالی شهیدپرور و ولایتمدار مشگین‌شهر از مقابل ساختمان سابق سپاه در خیابان شهید بهشتی به طرف گلزار شهدا تشییع  و به خاک سپرده شود.

این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در حالی در بیمارستان خاتم تهران به خیل شهدا پیوست که در عملیات دوران دفاع مقدس در اردیبهشت سال 67 به درجه جانبازی نائل آمده بود تا سال‌های متمادی را با درد و رنج ناشی از جراحات دوران هشت سال دفاع مقدس سپری کند.

شهید سلمانی در جنگ تحمیلی با شجاعت و دلاوری در عرصه نبرد علیه باطل نقش به‌سزایی ایفا کرده بود و در دوران جانبازی نیز خدمات ارزنده‌ای در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشت.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام . مگه قرار نبود هر چند وقت یکبار برید بیمارستانها از چهره قشنگ برادران جانباز گزارش تهیه کنید ؟
کاشکی ما قبل از شهادت این عزیزان را بشناسیم . بخدا اون دو سه تا سایت دیگه که من باهاشون فعالیت دارم اجتماعی و مذهبی هستند . حرفم پیش اونا خیلی خریدار داره ... اگه اونا هم در راستای دفاع مقدس کار می کردند از طریق اونا چهره عزیزان را به همه معرفی می کردم . همین گمنامیشونه که بعضیا رو وقیح کرده ...!
من با سایت فاش نیوز خارج از عرف معمول آشنا شدم .. به همین خاطره که شما بقول یه جانبازی از دستم خسته شدید ؟ راست میگه خسته شدید ..ها ؟؟؟
حالا دیگه طاقت نوشتن وداع نامه با برادران شهیدم را ندارم .
روحش شاد.خوشاآنان که پروازکردندورفتند...اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم..اللهم لولیک الفرج.
سلام ، آیا میدانید هزینه پیوند کلیه چقدر است ؟ آیا اطرافیان جانباز عزیز و صبور توانایی تهیه هزینه پیوند کلیه را نداشتند؟ چرا جانبازی که سرمایه الهی و موجب حفظ و ماندگاری انقلاب همچنین اصالت شخصیت مومن انقلابی و پیروی خط امام بدلیل نارسایی کلیه به شهادت رسیده است؟ اگر جانباز بدلیل درد و رنج و عشق به شهادت سکوت کرده یا خانواده ایشان برای پیوند کلیه با درهای بسته بنیاد مواجه بوده بایستی امت شیعه از برکات وجود مومن باالله محروم شود؟
پس از شهادت جانبازان که معمولا بدلیل عدم تامین بار مالی هزینه های بیمه درمان و سایر اولویتهای طرح بیمه سلامت با حداکثر افزایش درآمد مالکین بیمارستانهای خصوصی و نهایت تعرفه پزشکان جراح در دولت بوده آیا در مجموعه تفکر صرف و صلاح تشکیلات بنیاد و هزینه های نجومی نگهداری سیاستهای ضدیت با جانبازان در مقابل هزینه های ناچیز درمان جانبازان هرگز به صرفه و صلاح مملکت نبوده است؟ آیا بار مالی هزینه های نجومی و بی مصرف حفظ تشکیلات بنیاد نسبت به هزینه تامین رضایت و نجات ایثارگران از فلاکت درماندگی و سرگردانی پیچ و خم زندگی خانواده های معزز واجب تر و لازم تر و اولویت دولت است؟
گرچه آنها بی توجه به خواسته های صاحبان نظام یعنی مردم و ایثارگران و متوجه اوامر کلیددار معظم حرکت انقلاب نیستند لیکن کار خودشان را میکنند هرگز پاسخگوی اعمالشان نبودند اما در هر صورت که پاسخ سوالات مثبت یا منفی باشد مدتهاست جبران هزینه های صدمات وارده به پیشرانان و پیشروان کشور بیش از هزاران برابر مبلغ بار مالی اجرای خدمت رسانی به ایثارگران است که در تعهد مسئولین و مطالبات بحق ایثارگران باقیمانده لذا خواه و ناخواه در این دنیا یا در آخرت بطور موکد و ناچار موظف به پاسخگویی میباشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi