شناسه خبر : 41132
چهارشنبه 16 دي 1394 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه ای به مدیرکل امور دولت ومجلس وزارت دفاع

به عزت و جلال پروردگار قسم اگرفقط این کلام امیرمومنان را آویزه ی گوش خود می کردند که فرمودند مقام اگرماندنی بود به شما نمی رسید، کشورمان بهشت روی زمین بود.

سیدحسین -  تاجایی که پرس جو کردم سرداردکترابوالقاسم اکبرنژاد مدیرکل امور دولت ومجلس وزارت دفاع هستند واجرای مصوبات مربوط به وزارت دفاع به عهده ایشان است. هرچه تلاش کردم نتوانستم شماره تماس با این سردار راپیدا کنم. فقط یک شماره فکس که البته این هم غنیمت بود و نامه ای درحدمعجزه،(به خاطرسواد کم خودم) درموردمشکلات جانبازان کمک معیشت بگیر و برقرارنشدن حقوق و خصوصا" کاهش بدون توضیح این کمک معیشت، خدمت ایشان ارسال کردم.

امیدوارم شماره درست بوده باشد وشانس واقبال یارباشد وفکس به رویت سرداربرسد انشاالله. همین طور که دوستان گفتند این کارها فقط دلخوشی وخودگول زنی است مگراینکه بی خبرازما منجی بشریت ظهور کرده باشند که سردار به یاری ما اقدام کند.

بازهم احسن به غیرت بچه های فاش نیوز که جدا ازباندبازی ها - که روزی کشورها رابه نابودی می کشانند - بدون هیچ ملاحظه‌ای عین مطالب ارسالی مارادرسایت منعکس می کنند. چقدردراخبارسایت ها و مطبوعات ودیگرجاها می شنویم فلان مسئول خواستار اجرایی شدن قانون جامع شد ویا خواستار فلان امتیازبرای ایثارگران شد. فکرمی کنید چه می شود؟ اینها فقط ارسر رفع تکلیف کردن است والا نه برای دولت، نه مجلس، سخت نیست که یکباربرای همیشه مشکلات اصلی رابرطرف کتند. مشکل اصلی ازنظرمن زنده بودن ماست!

گاهی توهم دامن گیرآقایان می شود و وقتی مشکلات درمانی و معیشتی مارامی بینند باخودشان می گویند چرا خودرا به خطراندازیم که یعدمانند پدر، عمو و یا دایی برای هزینه درمان و حتی نان شب گردن کج کنیم. من این حرفها را بارها از جوانانی که حتی ازاعضای خیلی فعال بسیج هستند شنیدم شاید درچندتا مانور یابقول امروزی رزمایش شرکت کنند که آنهم برای کارت سبز و امتیازات استخدامی است والابازهم تکرار می‌کنم که توهم اینان را گرفتار کرده. واز آن بدتر گرفتاردنیا و مقام شده اند.

به عزت و جلال پروردگار قسم اگرفقط این کلام امیرمومنان را آویزه ی گوش خود می کردند که فرمودند مقام اگرماندنی بود به شما نمی رسید، کشورمان بهشت روی زمین بود. چرا به اینجا رسیدیم؟ باخوتان روراست باشید. واقعٱ چرااینجارسیدیم وآخرش چه می شود؟ من که مانند روز روشن آخرش رامی بینم.

فقط یک خواهش والتماس ازتمام شماکه حتما" ازمن پاکترهستید: موقع نماز یاقنوتی که دلتان سوخته ودارید دعا می کنید برای من هم دعا کنید ازقفس دنیا رها بشم. خداوندی که از رگ گردن بهما نزدیکتراست را فراموش نکنیم. دلتان هم صاف است و هم شکسته، پس دعای درخواستی من یادتان باشد... یاعلی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
...

انتظار ما رزمندگان و جانبازان مثلاً 5 % از دولت محترم و مجلس

محترم ، همان اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

نیست ؟!

و باید قانون جامع بدون تبعیض تصویب و اجرا شود ؟!
برادرعزیز وبزرگوار،به جدت وبه همان قسم جل وجلاله که خوردی،حقیر احدی ازجانبازان۷۰درصد شیمیایی هستم وازسال۱۳۶۵تاکنون دارم بامرگ دست وپنجه نرم میکنم.سال قبل که برای ادامه درمان وعملهای جدیداعزام میشدم تاگنون نتوانسته ام هزینه های درمان سال قبل تااین تاریخ رادریافت کنم.چون به دلیل پیوندداروهایم تخصصی وتحت پوشش بیمه نمباشدوخودبنیادبایدازکمیته درمان پرداخت نماید وبالغ بر۶میلیون تومان میباشد.جهت تهیه داروهایم وام ۲۳درصدهم گرفته ام.م‌دارکم را مهرماه سال گذشته جهت اجرای حکم همترازداده ام امامتاسفانه نه مسئولی ونه افضل نهادها که به اصطلاح مسیول خدمات به ماها هستند هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده ومنبعد هم نخواهندبود.برای اثبات عرایضم کد ایثارگری وشماره تماسم راخدمت ان برادر بزرگواروسایرایثارگران معزز قیدمی کنم ،التماس دعا.برادر کوچکتان هوشنگ قرقانی.کدجانبازی۱۰۱۶۰۰۴۱۰۱
برادرعزیز وبزرگوار،به جدت وبه همان قسم جل وجلاله که خوردی،حقیر احدی ازجانبازان۷۰درصد شیمیایی هستم وازسال۱۳۶۵تاکنون دارم بامرگ دست وپنجه نرم میکنم.سال قبل که برای ادامه درمان وعملهای جدیداعزام میشدم تاگنون نتوانسته ام هزینه های درمان سال قبل تااین تاریخ رادریافت کنم.چون به دلیل پیوندداروهایم تخصصی وتحت پوشش بیمه نمباشدوخودبنیادبایدازکمیته درمان پرداخت نماید وبالغ بر۶میلیون تومان میباشد.جهت تهیه داروهایم وام ۲۳درصدهم گرفته ام.م‌دارکم را مهرماه سال گذشته جهت اجرای حکم همترازداده ام امامتاسفانه نه سرداری ونه پاداری ونه افضل نهادها که به اصطلاح مسیول خدمات به ماها هستند هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده ومنبعد هم نخواهندبود.برای اثباط عرایضم کد ایثارگری وشماره تماسم راخدمت ان برادر بزرگواروسایرایثارگران معزز قیدمی کنم ،التماس دعا.برادر کوچکتان هوشنگ قرقانی.کدجانبازی۱۰۱۶۰۰۴۱۰۱
سلام . درود بر شما سید انشاالله که دعایی شما به واسطه جدتان قبول یاشذ و مشکل این قشر ار جانبازان عزیز برطرف شود . شاید باشد که دیگر نشنویم جانبازی کمک معیشت (ببخشید معنی دلسوزی و صدقه هم میدهد) میگرید انشالله.
سلام، اگه حق ایثارگران را ندهند، نمازشان روی این خاک درست نیست، مسولین حرام است روی این زمین ایران باشید،روی خون شهدا و رزمندگان و اشک یتیمان اگر راه امام و شهدا و ایثارگران را ادامه ندهید!!!!!!!!
آیت الله های محترم بداد رزمندهای اسلام برسید.
مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با بند و تبصره 21 ماده واحده این لایحه موافقت کردند که براساس آن دولت مکلف به پرداخت مستمری به رزمندگان معسر دارای حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه شد.در این بند آمده است: دولت مکلف است نسبت به برقراری و پرداخت مستمری به رزمندگان معسر دارای حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه به طریقی اقدام نماید که مستمری ماهیانه آنها کمتر از 75 درصد حداقل دستمزد سال 1394 نباشد.منابع مورد نیاز از محل جزء 3 بند ب این تبصره تأمین می شود.نحوه اجرای این بند توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه می شود و در آیین نامه اجرایی این تبصره درج می شود.          
سئوال بفرمایید ایا جانبازان زیر 25 درصد که مدت 60 ماه در خط مقدم در ارتش خدمت کرده نباید حداقل یک دفترچه بیمه درمانی داشته باشند . حق و حقوق را که ندادید لاقل هزینه درمان را بدهید . ارتش ما جوابگو نیست از خدا هم نمی ترسند چه رسد به ادم دوپا ...
کارت ایثار هم داده اند که یک عدد پیاز هم ارزش ندارد ...
ممنون از سایت فاش نیوز عزیز
ادم غصه اش میگیره کشوری با این همه درآمد ملیارد ملیارد دوزدی میشه ولی برای کسانی که از جان که عزیز ترین نعمت خدا است در راه این کشور بدون هیچ چشم داشتی فدا کردن حالا باید به خاطر نا توانی در کار کردن شرمنده زن بچه باشن اصلا معلوم نیست این حراست بنیاد به چه دردی میخوره اقایان از خواب خرگوشی بیدار شوید تا کی آخه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi