شناسه خبر : 41167
چهارشنبه 16 دي 1394 , 14:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به داد مادرشهید همدانی برسید

حمید محزونی- شهیدی که در بدو ورود به سپاه رسمی بوده، حکم کارگزینی وحقوقی آن بزرگوار با درجه سرداری 2500000 ثبت ومورد تایید  توسط ایثارگران سپاه قرارگرفته، درحال حاضر مبلغ پرداختی به تنها وارث آن شهید بزرگوار حدودا 1000000تومان می باشد. درضمن حتی از پرداخت پاداش بازنشستگی به آن خانواده هم خبری نبوده درصورتی که تاریخ عضویت آن شهید سال 58 بوده ودرسال 61 به شهادت رسیده اند.
خواستم بدونم کسی توی این جمهوری اسلامی هست که از حقوق حقه مادرشهید وخود شهید دفاع کنه و اونها رو به حقوقشون برسونه؟ همه مدارکی که لازم هست آماده و قابل ارسال هست. شما را به خدا به داد این مادر شهید برسید.
نام شهید رضا نوروزی از سرداران شهید استان همدان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام بر شهیدان
کجایند یقه چاکان خون شهدا
اولان خیلی زشته که کسی ادعا حق و حقوق کنه به خاطر دفاع از حرم ان حضرت معصوم بعدش نظامیان حالا هر شخصی وظیفشونه برن برای جنگ . پس کسی دم از حق و حقوق نزنه بخصوص اشخاصی که وظیفه نظامیشونه خواهشا
فریادرسی جزخدانیست.فقط خداولاغیر..دردمندی شبیه درداین بزرگوارولی مظلوم. فقط خدا..
وقتی قانون خدمات رسانی به ایثارگران را داریم لازم نیست بیخودی جوش بزنیم .در این قانون حقوق والدین شهدا را 1.5 برابر حداقل حقوق مقرر کرده است. درثانی اگر تمام افرادی را که در ماموریت ها تصادف می کنند و می میرند را شهید فرض کنیم . تمام کارمندان دولت در هر ماموریتی که تصادف کردند و مرحوم شدند بایستی شهید قلمداد شوند و این اجحاف در حق مردم و بیت المال است. خواهشأ بدون مطالعه به همه چیز بدبین نباشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi