شناسه خبر : 41193
جمعه 18 دي 1394 , 18:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی «شب‌های قدر کربلای ۵»

«شب‌های قدر کربلای ۵» در نماز جمعه معرفی شد

به‌ مناسبت سالروز آغاز عملیات کربلای ۵، کتاب «شب‌های قدر کربلای ۵» برای آشنایی با این عملیات غرور‌آفرین و فرهنگ والای دفاع مقدس، در بیش از ۸۰۰ نماز‌ جمعۀ کشور معرفی شد.

خبرگزاری فارس: «شب‌های قدر کربلای ۵» در نماز جمعه معرفی شد


 

  به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «شب‌های قدر کربلای 5» خاطراتی ناب از سنگرسازان بی‌سنگری است که بدون هیچ سپری با شجاعتی کم‌نظیر به جنگ دشمن رفتند و زمینه‌ساز پیروزی مجاهدان جبهۀ حق در میدان نبرد علیه باطل شدند. نصرت‌الله محمودزاده، نویسندۀ کتاب، از جمله نویسندگانی است که در مدت هشت سال دفاع مقدس، در جبهه‌ها حضور داشته و این‌بار خاطرات حضور 75روزۀ خود در عملیات کربلای پنج را بازگو می‌کند. نویسنده، حماسه‌آفرینی‌های هم‌رزمانش را در همان صحنۀ نبرد ثبت کرده و بسیاری از صفحات کتابش را زیر آتش جنگ نوشته است.

کتاب «شب‌های قدر کربلای 5» با نگاهی کوتاه بر سرگذشت جنگ و مقاومت مردم ایران در برابر حملۀ ناجوانمردانۀ نیروهای بعثی عراق به مناطق غیرنظامی این سرزمین، به پشت خاکریزهای خط مقدم جنگ سفر می‌کند و از زحمات بی‌دریغ سنگرسازان جهاد‌ سازندگی در عملیات کربلای پنج و فداکاری‌های مجاهدانی روایت می‌کند که به حق، از مؤثرترین افراد حاضر در جنگ تحمیلی بودند.

کتاب «شب‌های قدر کربلای 5»، از انتشارات عماد فردا، برندۀ جایزۀ بهترین گزارش جنگی و همچنین اثر برگزیدۀ جشنوارۀ انتخاب ربع قرن کتاب دفاع مقدس، امروز در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در نماز جمعه‌های کشور که به‌همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

اخیرا رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور خوستار معرفی کتاب‌های خوب به مردم در نمازجمعه‌ها شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi