شناسه خبر : 41222
شنبه 19 دي 1394 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام برائت خانواده امام از روزنامه های زنجیره ای

یک منبع نزدیک به بیت امام (ره) با انتقاد از انتشار اخبار غیر موثق در مورد سید حسن خمینی در عین حال تاکید کرد که بیت امام در مسیر قانون گام برمی‌دارد.

به گزارش جماران، وی با انتقاد از برخی رسانه ها و افراد که خود را بعضاً «حامی» و «هوادار آیت الله سید حسن خمینی» می خوانند، این دست رسانه ها را فاقد اعتبار و البته بدون ارتباط با بیت امام خواند.

وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در سایت ها و رسانه های مجازی که خود را «حامی آیت الله سید حسن خمینی» می خوانند، گفت: طی ساعات گذشته، این رسانه ها اخبار غیرموثق و غیردقیقی را در مورد آیت الله سید حسن خمینی و اجازات ایشان از مراجع تقلید منتشر کردند.

او افزود: این دست رسانه های مدعی هواداری بیت امام (ره)، با انتشار این نوع اخبار غیرموثق، بهانه به دست مخالفان و منتقدان و بدخواهان امام(ره) داده و باعث تداوم و تشدید هجمه و موج تخریب ها علیه بیت امام (ره) شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از کانال تلگرامی سید حسن خمینی، این منبع نزدیک به بیت امام (ره) با اشاره به نقدهای وارده به اطلاعیه های متفاوت شورای نگهبان، ضمن انتقاد شدید از اخبار برخی رسانه‌ها که به دنبال تحریک و تقابل با شورای نگهبان و دو قطبی کردن انتخابات هستند، گفت: متاسفانه این رسانه ها، با انتشار چنین اخبار و تحلیل های نادرست و کذبی، در پی تقابل سازی بیت امام با ارکان قانونی نظام هستند، اما مکرراً تاکید شده که نه تنها این جریان سازی ها، با این روشهای ناصواب راه به جایی نخواهند برد، بلکه بیت امام (ره)، چونان گذشته در مسیر قانون گام برخواهد داشت.

به نقل ازجماران

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi