شناسه خبر : 41306
دوشنبه 21 دي 1394 , 08:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار راهیان نور باخانواده شهیدرهبر

عصر امروز اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در خانه شهید عکاس و خبرنگار، غلامرضا رهبر با همسر وی دیدار کردند.

عصر امروز اعضای ستاد راهیان نور کشور و جمعی از اهالی رسانه به دیدار خانواده  عکاس و خبرنگار شهید دوران دفاع مقدس غلامرضا رهبر رفتند. در این دیدار  ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، عبیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قدس سپاه، غلامحسین رنجکش معاون طرح و برنامه ستاد مرکزی راهیان نور، پوریان معاون فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان نور در خانه این شهید بزرگوار حاضر شده و فریبا انصاری همسر شهید رهبر به بیان خاطرات خود پرداخت.

انصاری همسر شهید رهبر ضمن خوش آمد گویی به حاضران گفت: من خوشحال و خرسندم که شما مسولین و بزرگواران را در خانه شهید رهبر ملاقات می کنم و همنشینی با عزیزانی که شبانه روز در تلاش اند تا یاد و خاطره شهدا لحظه ای از حال و هوای جامعه کمرنگ نشود برای ما باعث افتخار برای خانواده شهید است.

وی افزود : جوانانی که از لحاظ ایمان و مذهب در سطح پایین تری هستند حضورشان  به راهیان نور می تواند آنان را علاقمند به شهیدان و راه و سبک زندگی شان  کند، چون شاهد بودم  دختری که از نظر نوع پوشش متفاوت بود وقتی در منطقه دو کوهه در آن وضعیت نامناسب سرد زمستانی در هوای بارانی سکوت اختیار کرده بود و اشک از چشمانش جاری بود و یاد و خاطره شهدا را در دل زنده می کرد و می گفت کاش این حس معنوی و ناب همیشه همراه من بماند.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه بنده دبیر دبیرستان حضرت اکرم( ص) هستم، خود شاهد و ناظر اشتیاق خانواده دانش آموزان از راهی کردن فرزندانشان به مناطق عملیاتی هستم و ان شالله تدبیری اندیشیده و اعزام کاروان های  راهیان نور  بر سیل جمعیتشان افزوده شود.

انصاری افزود: شهید رهبر از بدو ورود به صدا وسیمای جمهوری اسلامی از بدو ورود تا لحظه شهادت به صورت قراردادی کار می کرد،  نه اینکه بی خیال باشد و پیگیر استخدام نباشد، بلکه مقید به خانواده بود. ولی  توجه آن چنانی به مادیات نداشت. تنها روزی از مدیر خود پرسیده بود که اگر من توفیق شهادت نصیبم شد امرار معاش خانواده ام به چه شکل خواهد بود؟

به او گفته بودند که شما زمانی که به  درجه رفیع شهادت نائل شوید، همانند یک کارمند رسمی برای ما محسوب می شوید و خانواده تان از این نظر مشکلی ندارند.

انصاری افزود: درجه شهدا عالیست. خداوند تعالی  ما را توفیق دهد رهرو راه شهدا باشیم و گذر ایام باعث دوری ما از شهدا نشود.

همسر شهید در پایان مستندی از تولید صدا و سیمای مرکز آبادان  در خصوص خاطرات شهید غلامرضا رهبر در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشت که در آن فیلم شهید رهبر مشغول تهیه خبر و گزارش است.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و عکس شهید بزرگوار توسط سرهنگ ادیبی و عبیدی تقدیم همسر شهید گردید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi