01 مرداد 1398/ ۲۱ ذو القعدة ۱۴۴۰
شناسه خبر : 41403
1394,شنبه 26 دي12:02
اشتراک گذاری در:
عکس روز

فوق‌العاده ایثارگری


فوق‌العاده ایثارگری تسهیلاتی است که مقنن در قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب کرده است.

فوق‌العاده ایثارگری

 یوسف مجتهد -  فوق‌العاده ایثارگری تسهیلاتی است که مقنن در قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مصوب کرده است.

تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند برابر بند2 ماده68 قانون مدیریت خدمات کشوری، فوق‌العاده ایثارگری را متناسب با درصد جانبازی و مدت خدمت داوطلبانه در جبهه و مدت اسارت تا 1500 امتیاز در احکام کارگزینی ایثارگران اقدام نمایند. علاوه بر جانبازان، آزادگان و رزمندگان، فرزندان شهدا نیز برابر بند الف ماده44 قانون برنامه پنجم توسعه که آنان را از تمام امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مربوط به جانبازان 50درصد و بالاتر برخوردار می‌داند، از فوق‌العاده ایثارگری بهره‌منده می‌شوند.

در تاریخ 20/10/88 گردش کار شماره 74656 به محضر فرماندهی کل قوا تقدیم می‌گردد و ایشان با اجرای آن موافقت می‌کنند. برابر این گردش کار، سه‌چهارم مدت خدمت کارکنان پایور و وظیفه که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته، شهربانی و ژاندامری (نیروی انتظامی)، وزارت سپاه، وزارت دفاع و جهادسازندگی سابق به جبهه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده باشند، خدمت داوطلبانه تلقی می‌گردد و برابر دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، از فوق‌العاده ایثارگری برخوردار می‌شوند.

بنابراین در اجرای امر فرماندهی کل قوا، کسانی که خدمت سربازی خود را در جبهه گذرانده‌اند، به واحدهای اعزام‌کننده مراجعه و تاییدیه خدمت داوطلبانه جبهه را دریافت کنند و به کارگزینی اداره خود ارائه دهند. با عنایت به اینکه ضمانت اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای سال88 است مطالبات سنوات گذشته در دستگاه‌های اجرایی، محاسبه و به متقاضی پرداخت می‌گردد. علاوه برقانون مدیریت خدمات کشوری، ماده51 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با حوزه شمولی متفاوت از بند 2 ماده68 قانون مدیریت خدمات کشوری، فوق‌العاده ایثارگری دیگری را به تصویب رسانده است.

برابر ماده51 قانون جامع، کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون جامع موظفند به شهدا، جانبازان 25درصد و بالاتر و آزادگان شاغل مبلغی معادل 25درصد حداقل حقوق کارکنان دولت که هرساله توسط دولت تعیین می‌شود به عنوان فوق‌العاده ایثارگری به‌طور ماهانه پرداخت کنند. افرادی که در استخدام دولت نیستند این مبلغ توسط بنیاد تامین و پرداخت می‌شود. مستند به بند الف ماده44 قانون برنامه پنجم توسعه فرزندان شهدا از این فوق‌العاده ایثارگری نیز بهره‌مند می‌شوند. دستگاه‌های مشمول این قانون در بند الف و ب ماده2 قانون جامع احصاء شده‌اند. دستگاه‌های مشمول و متن مصوب قانون به شکلی تهیه و تنظیم شده است که هیچ ایثارگری که در حوزه شمول این ماده قرار گرفته از دریافت فوق‌العاده ایثارگری محروم نخواهد شد.

برای شاغلین، دستگاه‌های اجرایی و برای غیرمستخدمین دولت، بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی پرداخت این فوق‌العاده خواهند بود. بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی از جمله گروه‌هایی هستند که برخی آنان را مستخدم دولت و برخی غیرمستخدم دولت می‌دانند، لکن همین شبهه باعث شده است از حقوق قانونی خود محروم بمانند. اگر مستخدم دستگاه تلقی شوند باید این مبلغ پس از بازنشستگی نیز به آنان پرداخت شود در صورتی که چنین نیست و صندوق‌های بازنشستگی از پرداخت آن خودداری می‌نمایند لذا بنیاد شهید موظف است آنان را به عنوان غیرمستخدم تحت پوشش قرار داده و نسبت به پرداخت فوق‌العاده ایثارگری آنان اقدام نماید. در غیر این‌صورت و برای رفع بلاتکلیفی بازنشستگان، مجلس شورای اسلامی در قالب استفساریه باید تکلیف بازنشستگان را در بهره‌مندی از فوق‌العاده ایثارگری مشخص کند.

با عنایت به اینکه مقنن محدودیتی در بهره‌مندی هر دو فوق‌العاده ایثارگری تعیین نکرده است و علاوه بر آن حوزه شمول ایثارگری و حوزه شمول دستگاه‌های متولی پرداخت و میزان و نحوه پرداخت هرکدام متفاوت است، دریافت هر دو فوق‌العاده منع قانونی نداشته و تا زمانی که قانونگذار تعیین تکلیف نکرده است دستگاه‌های اجرایی موظف به پرداخت هر دو فوق‌العاده هستند. ضمنا شرکت‌های مشمول اصل 44قانون اساسی که واگذار شده یا در حال واگذاری هستند یا در فهرست واگذاری قرار گرفته و یا می‌گیرند برابر ماده66 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) موظفند از قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران تبعیت نمایند لذا پرداخت فوق‌العاده ایثارگری از تکالیف این شرکت‌ها می‌باشد.


کد خبرنگار : 17


فوق العاده ایثارگری     تسهیلات     جانبازان                                
Reply
no
5
yes
11
همرزم
1394/10/22 - 11:32
سلام جناب مجتهد این ماده 51 اجراش از چه تاریخی هست

no
6
yes
5
1394/10/22 - 14:47
با سلام از تاريخ 2/10/91


no
4
yes
17
ناشناس
1394/10/22 - 19:20
چه فایده که فقط قانون هست ولی اجرا نمی شود.


no
1
yes
14
فرزند شهید
1394/10/23 - 17:33
ایثارگران می دانند مهم کسی است که باید بداند و قانون را اجرا کند که نمی داند . مسئله این است که مسؤلان نمی فهمند.


no
1
yes
2
جانباز موجی منطقی
1394/10/25 - 03:14
برادر محتهد عزیز ایثارگران میدانند ! مسئولین هم میدانند ! ولی نه حرف ما بجایی خواهد رسید و نه آنقدر دست همت در آستین کوتاه کوتوله مردان نشسته بر صندلی های بزرگ کاری خواهند کرد !


no
1
yes
2
ایثارگر
1394/10/26 - 16:59
سلام جناب مجتهد. این بخشنامه ای که روی سایت قوانین شاهد هست و کلاً ماده 51 را لغو کرده چیه؟


no
0
yes
0
علی
1397/02/08 - 14:06
انشالله فردا


Reply
no
6
yes
5
احمد
1394/10/22 - 13:26
برادر بزرگوارم کاش می فرمودین این مدت خدمت داوطلبانه (سه چهارم خدمت جبهه سربازان وظیفه) برای سوابق خدمت هم هست یانه؟
من کارمند رسمی دولت هستم ومشمول این مدت خدمت سربازی می باشم ولی کارگزینی محل کارم می گوید : شما از محل جانبازی فوق العاده ایثارگری دریافت نمودین ومشمول شما نمیشه.
میگم برای سنوات خدمتم چی ؟
میگن:
شامل سنوات خدمت هم نمیشه
میگم: برای بازنشستگیم هیچ ارزش نداره؟
میگن: غیر نداره
یعنی واقعا" اینجوریه؟
کسی هست راهنمایی بفرماید؟

no
1
yes
3
هموطن
1394/10/23 - 06:02
با سلام این مدت قبلا در سربازی 2 سال محاسبه شده لیکن بعد از صدور بخشنامه گفته شده سه چهارم ان باید به صورت حضور در جبهه داوطلبانه حساب و به ازای ان فوق العاده ایثارگری پرداخت گردد ولی در بازنشستگی فعلا تاثیری ندارد تا زمانیکه روز روزگاری ماده 27 قانون جامع اجرا و حضور در جبهه مشمول سختی کار و یک و نیم برابر سابقه محسوب شود ولی در حال حاضر حتی سوابق حضور در جبهه اگر در مدت سربازی نباشد در بازنشستگی محاسبه هم نمی شود . خلاصه کلام قانون هایی هست ولی هنوز اجرا نشده است .


no
1
yes
2
1394/10/23 - 12:00
برادر عزیزم جزء سوابق بیمه می باشد


no
2
yes
1
جلیل یکتاولد
1395/12/08 - 15:41
سلام جانباز حالت اشتغال 50 درصد دانشگاه علوم پزشکی هستم به جانبازان شاغل فوقالعادع ایثارگری ماده 51 را میدهند و کارمندان حالت اشتغال نمیدهند ایا این قانون اصلاح شدنی است یا نه مگه نمیگن به کارمندان حالت اشتغال تمام مزایای شاغلان را بجز اضافه کاری و کارانه را باید داد


Reply
no
6
yes
22
1394/10/22 - 13:50
با سلام اكثر ادارت دولتي ماده 51 را اجرا نمودند و لي آموزش و پرورش با توجه به پيگيريها و راي ديوان عدالت اداري هنوز ماده51 را اجرا ننموده و گويا خبري از اجرا در اين وزارتخانه نيست.

Reply
no
4
yes
2
سید علی17
1394/10/22 - 14:01
با سلام
اینجانب جانباز 70% بازنشسته شرکت توزیع برق تهران می باشم که در ابتدای سال 1384 بازنشسته سازمان تامین اجتماعی شدم و هیچ مبلغی بعنوان ایثارگری ( حق ایثارگری و و فوق العاده ایثارگری شامل اینجانب در نظر گرفته نشده و یک بارهم در بنیاد و اداره شرکت توزیع محل کارم استعلام نموده و هر دو طرف اظهار بی اطلاعی نمودند و گفتند به ما ربطی ندارد و دیگر پی گیری نکردم و حقوق دریافتی مستعمری اینجانب تنها حد اقلبگیر تامین اجتماعی که با سیاستهای غلط تورم هر ساله تقلیل می یابد .
والسلام

no
5
yes
4
ج70%
1394/10/22 - 19:21
شما جانباز محترم جهت
یگیری حق وحقوق خود بهواحدامور ایثارگران وزارت نیرو مراجعه فرمائید. انشاالله موف باشید.


Reply
no
4
yes
18
جانباز ٢٥/
1394/10/22 - 14:16
باسلام بنده كادر آموزش و پرورش استان البرز هستم منطقه ٤ اين ماده ٥١ درآن اداره اجرا نمي شود آقاي وزير اين حق ناس نيست چرا اين مبلغ ناچيز نمي پردازيد ما جانبازان به اين مبلغ احتياج داريم

Reply
no
4
yes
3
41درصد
1394/10/22 - 14:31
سه ساله که بازنشست شدیم نه دستگاه شاغلی و نه صندوق بازنشستگی کشوری و نه بنیاد هیچکدام فوق العاده ایثارگری موضوع ماده 51 قانون جامع را نمیدهند . 290 نماینده هم توی مجلس نشسته اند هیچیک یا خبرندارند یا اهمیتی نمی دهند که این قانونی که تصویب کردیم اجرا میشود یا نه ؟! برای چه گروهی میشود وچه گروهی نمیشود ؟! برخی از این نمایندگان مثل آقای زاکانی و آقای کوثری که عنوان دفاع از ایثارگران را یدک میکشند به خودشان زحمت ارایه یک اسفساریه را هم نمی دهند تا بازنشستگان جانباز از حق خود محروم نشوند

Reply
no
4
yes
21
علی
1394/10/22 - 14:32
سلام فرمودین فوق العاده ایثارگری ایثا گران بدانند وقتی اجرا نمیشه ونمیدن چکارکنیم خیلی وقت میدانیم ولی نمیدن نمونش وزارت گند آموزش وپرورش

Reply
no
4
yes
4
ایثارگر مخابرات
1394/10/22 - 15:29
سلام
در شرکت مخابرات ایران ،قانون مذکور و دستور مقام معظم رهبری را قبول ندارند و نامه های تائیدیه جبهه داوطلبانه کارکنان را بایگانی کرده اند و هیچگونه فوق العاده ایثارگری به سربازان وظیفه ای که در جبهه خدمت کرده اند پرداخت نمی شود.
در قانون آمده است تشخیص داوطلب یا غیر داوطلب بودن خدمت در جبهه با بالاترین مقام اعزام کننده سرباز می باشد . در صورتیکه شرکت مخابرات خود ، قانون را تفسیر نموده و تاکنون از اجرای آن امتناع نموده است.
اقدام کارکنان نیز در این رابطه بی نتیجه مانده و هیچ مقامی پاسخگو نمی باشد.

Reply
no
1
yes
5
جانباز هوشنگ
1394/10/22 - 19:10
باسلام خدمت جناب اقای مجتهد به استحضار برسانم که بنده وامثال بنده که جمعی بازنشتگان نیروهای مسلح هستیم متاسفانه سازمان تامین اجتماعی بازنشتگان نیروهای مسلح تا کنون این قانون برای ما اجرا ننموده علاوه بر اینکه تمام مدارک جبهه وجانبازی تو سیتم برای ما ثبت شده ولی دریغ از یک ریال افزایش بابت این قانون لذا از حضرتعالی انتظار داریم علاوه بر راهنمای به اقایان مجلس خصوصا نمایندگان ایثارگر گوشزد شود که کلمه بازنشته در اجرای قانون ماده 51 فراموش شده وقید نگردیده

Reply
no
1
yes
6
همرزم
1394/10/22 - 20:54
سلام
دوستان عزیزم وقتی سپاه که مستقیم مسیول تمام کارهای رزمندگان هست کاری برای ایثارگران انجام نمی دهد دیگر از ادارات چه انتظارریست بنده خودما مثال میزنم مرتبه دوم سال شصت که عازم جبهه شدم چند نفر بسیجی بودم که با تعدادی از بچه های سپاه ادغام شدیم و رفتیم عملیات بزرگ فتح المبین بنده توی اون عملیات مجروح شدم چندتا از همان پاسداران که بابنده تک تیرانداز بودندحالا سردار سپاه هستند خوب طبق ماده 190 مگه نباید حقوق من هم همتراز همین سرداران همرزم اون موقع من باشد خدا وکیلی بنده در حال حاضر با 25/ جانبازی و 24 سال کارمندی یک میلیون سیصد هزارتومان حقوق می گیرم یه سردار سپاه چقدر حقوق می گیرد شما ببیند قانون گذار که این قانون را وضع کرده فکر همه جا کرده که من جانباز بخاطر مشکلات جسمی دیگر نمی توانم شغل دومی داشته باشم و باید طبق این ماده مزایایی به من تعلق بگیرد خب سپاه مجری این ماده ( 190 )می باشد چرا اجرا نمی کند اگر پول نیست چرا برای کادر خودش خیلی خوب هم هست ولی من جانباز بی نوا باید با سه سر عایله توی نداری دست و پا بزنم حالا همرزمانم دیگر از ادارات و نهاد های دیگر چه توقعی هست

Reply
no
5
yes
3
ایت حسین زاده
1394/10/22 - 21:03
رسالت شما صدای خانواده های شهدا را به مسولان برسانید ..بنده ایت حسین زاده فرزند شهید رحیم حسین زاده.از اردبیل بنده کارمند بانک ملت هستم متاسفانه بانک ملت فوق لعاده حق ایثارگری فرزندان شهید را نمی ده .پیگیری کنید

Reply
no
0
yes
5
1394/10/22 - 22:49
با سلام متاسفانه نهاد کتابخانه های عمومی که در رای ان حاج اقا مختارپور از نیروهای ارزشی و ایثارگر است ماده 51 را اجرا نمیکنند و فقط دم از ایثارگران میزنند اقای مجتهد به ایشان هم یاداوری فرمایید .

Reply
no
1
yes
6
محمدرضا
1394/10/22 - 22:55
سلام
جانبازان زیر25 درصد شامل فوق‌العاده ایثارگری می شوند؟
جبهه داوطلب به چه مدت شمول این قانون می گردد.
با سپاس

Reply
no
0
yes
8
سربلند
1394/10/22 - 23:08
با سلام
اینجانب معلم آموزش وپرورش هستم امثال من در ارگانهای دیگه که مزایای خیلی بهتری نسبت به آموزش و پرورش دارن از سال 91 ماده 51 را اجرا کردن و حقشونو پرداخت می کنند ولی ولی در ارگان ما خبری نیست مهم پولش نیست مهم بی عدالت و بی کفایتی مسئولین این ارگان ما فرهنگیان ایثار گر را نا راحت می کند فکر کنم آخرش ما دست به دامن حضرت آقا شیم تا شاید فرجی بشه .
حیف این جانبازان و شهدا ی و ایثارگران ما بعضی از مسئولین در عمل ارزش و قدر این عزیزان را نمی دانند فقط شعار می دهند. و می خواهند جایگاه ایثارگران را در جامعه ضعیف کنند.
شعار کافیه یه کمم عمل کنند.


Reply
no
2
yes
5
یوسف
1394/10/23 - 03:09
جناب مجتهد سلام بنده مدت 60 ماه در جبهه تخریب چی بودم دوبار مجروح شدم شیمیایی و موج گرفتگی و ترکش با 20 درصد جانبازی ارتش بعلت غیبت بیش از شش ماه مرا اخراج کرد و دفترچه بیمه مرا باطل نمودند وتا امروز یکریال هم بمن ندادند فقط یک کارت ایثار ...اکنون از کار افتاده و زیر اکسیژن هستم و مداوم در بیمارستان اعصاب بنیاد بستری میشوم قبلا درجه دار رسمی ارتش بودم . لطفا مرا راهنمایی بفرمایید ایا حقوق ویا حق ایثار گری و دفترچه بیمه ارتش شامل من میشود ...ممنون
فاش نیوز متشکریم

Reply
no
1
yes
18
1394/10/23 - 07:37
آموزش و پرورش بايد از تاريخ 91/10/2 ماده 51 را در مورد ايثارگران آن سازمان اجرا نمايد حق الناس است ...

Reply
no
1
yes
1
محسن ناطق
1394/10/23 - 12:50
سلام ، کلیه رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد از هرگونه تسهیلات و امتیازات پیش بینی شده برای شاغلین محروم هستند. بجز یک مورد گروه تشویقی مقطع تحصیلی که در حال حاضر تبدیل به عدد امتیاز ایثارگری شده و معلوم نیست پس از حذف گروه تشویقی چه تاثیر مثبت یا منفی داشته است. برخی جانبازان با استفاده از مقطع تحصیلی توانستند پست کارشناسی بگیرند که در واقع نسبت به سایر کارشناسان میبایست فعالیت بسیار زیاد و چشمگیر داشته باشند که بعلت وجود مجروحیت های مختلف و عوارض مجروحیت ها اغلب باعث وارد شدن صدمات فشارهای جسمی و روحی میباشد.
حدود سی سال هر اعتراض و شکایت ایثارگران از مسئولین نظام به قانون و قانون گذار نسبت داده شده و هیچیک از مسئولان کشور حاضر نیست قبول کند در نظام اسلامی همه مسئول و پاسخگو میباشند لذا چنانچه در دورترین نقطه یا وسط تهران ظلمی به ایثارگران وارد شود تمام مسئولان از نظر شرعی و قانونی در پیشگاه حق تعالی مسئول و پاسخگو هستند. اینگونه فرافکنی را میبایست از ضعف اعتقاد یا ضعف ایمان بررسی کنیم که چه چیزی باعث شده مسئولان از اعتقادات و تعصبات ابتدای انقلاب به ضعف ایمان برسند البته کسانی که مورد ظلم واقع شدند این ضعف را آشکار ملاحظه میکنند و مابقی که در رفاه زندگی میکنند توجهی ندارند.
یکی از دلایل ضعف ایمان دوری از عبادات و طاعات و بی اعتناعی به شناخت حدود مسئولیت و عدم قیاس سایر حکومت های دینی در پرداختن بیشتر به امور دنیوی و مادی است. برای مثال فکر کنیم اگر مبلغی اضافه بر درآمد بدست آورید ترجیح می دهید تلویزیون یا خودرو مدل قبل یا خانه را با خانه وسیع تعویض کنید یا برای تسهیل ازدواج جوانان و سرپرستی و محبت یتیمان مصرف کنید؟ بی توجهی به هم نوع و سهل انگاری عمومی و ظاهری در فقدان تهذیب حقیقی امور معنوی زندگی و غرق شدن کامل در امور مادی از مهمترین علل رشد فساد اجتماعی و ظلم به مستضعفین طبق مذهب و عرف در کشور ایران است.



Reply
no
1
yes
1
علی اکبر محمدی
1394/10/23 - 16:46
برای شاغلین، دستگاه‌های اجرایی و برای غیرمستخدمین دولت، بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی پرداخت این فوق‌العاده خواهند بود. بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی از جمله گروه‌هایی هستند که برخی آنان را مستخدم دولت و برخی غیرمستخدم دولت می‌دانند، لکن همین شبهه باعث شده است از حقوق قانونی خود محروم بمانند. اگر مستخدم دستگاه تلقی شوند باید این مبلغ پس از بازنشستگی نیز به آنان پرداخت شود در صورتی که چنین نیست و صندوق‌های بازنشستگی از پرداخت آن خودداری می‌نمایند لذا بنیاد شهید موظف است آنان را به عنوان غیرمستخدم تحت پوشش قرار داده و نسبت به پرداخت فوق‌العاده ایثارگری آنان اقدام نماید. در غیر این‌صورت و برای رفع بلاتکلیفی بازنشستگان، مجلس شورای اسلامی در قالب استفساریه باید تکلیف بازنشستگان را در بهره‌مندی از فوق‌العاده ایثارگری مشخص کند ((( جناب مجتهد موضوع گفته شده شما در این قسمت ناظر به جامعه هدف بنیاد شهید می باشد حال اگر بازنشسته رزمنده باشد چه کسی پاسخگوی اوست وبایذ به او پرداخت کند بنیاد شهید که نمی پذیرد تکلیف چیست ؟)))

Reply
no
1
yes
1
فرزند شهید
1394/10/23 - 17:47
با سلام جناب برادر گرامی آقای مجتهد
اینجانب فرزند شهید میباشم که در سال 87 بازنشسته کشوری شده ام ، که متاسفانه هیچ قانونی تا زمانی که در سازمان خود کار می کردم اجرا نشده بود و تا الان هم هیچ فوق العاده ایثارگری و دیگر قوانین شامل حال ما نگردید ه ، خواهشمند است مرا راهنمایی بفرمایید با این شرایط و دریافت حقوق پایین چه باید بکنم آیا این قوانین شامل من هم می شود ؟ با تشکر فراوان

Reply
no
2
yes
0
شیرزاد
1394/10/23 - 20:28
باسلام اینجانب جانباز35% بازنشسته بنیادشهیدم وازتامین اجتماعی حقوق میگیرم ماکه بازنشسته دستگاه متولی میباشیم بی بهره ایم خوشا به حال بقیه ایثارگران که می خوان بنیادپیگیرشون باشه

no
2
yes
2
هموطن
1394/10/26 - 04:01
با سلام همانطور که در متن قانون ذکر شده ماده 51 فقط به شاغلین تعلق می گیرد و حتی جانبازان حالت اشتغال نیز واجد شرایط این فوق العاده نیستند .


Reply
no
1
yes
2
ایثارگروشهیدداده
1394/10/23 - 23:09
سلام.ماازضعیف ترین زندگی محروم هستیم که به احترام جمع همدردم دراین سایت توان گفتن ندارم..فقط دریک کلام.حق مادردورنج وفشارهای روحی نبوده ونمیباشد.اینهاجواب خداداردوالله جواب دارد.خدایاشاهدونا ظرباش..باتشکرازفاش نیوزالخصوص برادربزرگوارساقی وباتشکرازبزرگوارمجتهد..بدرود.

Reply
no
1
yes
4
فرزندجانباز70درصد
1394/10/23 - 23:14
باسلام خدمت شماچرافرزندان جانباز70درصدکه فرزندشهیدزنده هستندروشامل نمیشه مابایدچیکارکنیم لطفاماروراهنمایی کنید

no
1
yes
5
ایثلرگر
1394/10/25 - 22:37
تماس با نمایندگان


no
1
yes
7
فرزند جانباز 70 ذرصد فرهنگی هستم
1394/10/27 - 10:55
سلام.دقیقا من هم همین سوال را دارم.ما هم باید مانند فرزندان شهدا از سهمیه یک مدرک بالاتر و شامل فوق العاده ایثارگری و معافیت بیمه و مالیات بهره مند شویم.
هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست.نه بنیاد و نه خود اموزش و پرورش و نه مجلس.


no
0
yes
2
فرزند جانباز70%
1394/12/26 - 15:33
من شاغل راه و شهرسازی هستم .برای من هم اعمال نمی کنن. می گه هر وقت بابات شهید شد بیا. فقط دانشگاه های دولتی به خاطر وضعیت هییت امنایی که دارن . فرزند جانباز 70 % رو مثل فرزند شهید می دونن


Reply
no
2
yes
5
ناصر ٧٠٪‏
1394/10/24 - 13:31
با سلام ، جناب اقاي مجتهد تاكنون هيچكس به اين سوال من پاسخ نداده است انتظار ميرود لااقل جنابعالي جواب دهيد ، در تبصره ماده ٥١ قانون جامع أمده است جانبازان حالت اشتغال از امتيازات اين ماده مستثني ميباشد ، سوال من اين است امتيازات اين ماده براي جانبازان حالت اشتغال در كجاي قانون جامع خدمات پيش بيني شده است؟ چرا در اين قانون جانبازان حالت اشتغال مستثني شده اند؟

Reply
no
1
yes
1
جانبازوبرادرشهیدمهربان
1394/10/24 - 21:57
سلام.جناب مجتهداین همه درد.اینهمه مشکلات ورنج فشاردرحق ماهاوجان برکفان انقلاب وولایت برای چیست!؟چراوتاکی؟؟؟فاش نیوزازاطلاع رسانیت ممنونیم دلاور.

Reply
no
3
yes
6
ناصر
1394/10/25 - 12:28
جانباز 70درصدحالت اشتغال دادگستری استان تهران هستم متاسفانه تا به حال ماده 51را اعمال نکردن ومزایای دیگر را هم ندادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Reply
no
4
yes
3
1394/10/25 - 14:43
با سلام 
اینجانب معلم آموزش وپرورش هستم امثال من در ارگانهای دیگه که مزایای خیلی بهتری نسبت به آموزش و پرورش دارن از سال 91 ماده 51 را اجرا کردن و حقشونو پرداخت می کنند ولی ولی در ارگان ما خبری نیست مهم پولش نیست مهم بی عدالت و بی کفایتی مسئولین این ارگان ما فرهنگیان ایثار گر را نا راحت می کند
حیف این جانبازان و شهدا ی و ایثارگران ما بعضی از مسئولین در عمل ارزش و قدر این عزیزان را نمی دانند فقط شعار می دهند. و می خواهند جایگاه ایثارگران را در جامعه ضعیف کنند.
شعار کافیه یه کمم عمل کنن

Reply
no
2
yes
3
1394/10/25 - 15:17
ایا پدر ومادان شهدا که تحت تکفل فرزندشهیدشان نبودند وفرزندشان بسییجی وداوطبانه دررسن 17سالگی در خط مقدم جبهه شهید شده واستخدام هییچ ارگانی نبود والان ازطرف بنیاد حد اقل حقوقرا میگیرند شا مل ما میشود یانه لطفا جواب دهید

Reply
no
3
yes
1
جانبازوبرادرشهید
1394/10/25 - 19:01
سلام.قانونی تصویب شودتامابتوانیم نفس بکشیم واینقدرشرمنده خانه ودوستان وشمانشویم.باتشکر.

Reply
no
1
yes
2
جانبازوبرادرشهید
1394/10/25 - 19:02
سلام.قانونی تصویب شودتامابتوانیم نفس بکشیم واینقدرشرمنده خانه ودوستان وشمانشویم.باتشکر.

Reply
no
1
yes
1
سیروس
1394/10/25 - 19:23
سلام خدمت جناب آقای مجتهد زاده بنده مدت 12 ماه از خدمت سربازی خود را در جبهه بوده ام و کارت ایثار هم دارم در تاریخ 88/7/2 از آموزش و یرورش بازنشسته شدم در حین اشتغال جهت حق ایثارگری مراجعه کردم گفتند تاریخ اجرای بخشنامه از 88/10/21 به بعد میباشد شما قبل از تاریخ مذکور بازنشسته شده اید به شما تعلق نمیگیرد در صورتی که شما فرمودید اجرای بخشنامه از 88/1/1 میباشد آیا شامل بنده میشود یا نه منتظر جواب شما هستم .

Reply
no
2
yes
3
محمود
1394/10/25 - 23:22
متاسفم از اینکه جانبازان با درصد پایین به حساب نمی ایند مگر ما در جبهه ها حضور نداشتیم مهم رفتن به جنگ بود و دفاع حال اگر قطع عضو یا مجروحیت بالای 25درصد نشده ایم مقصریم من پانزده مته در خط مقدم بودم ود اث ترکش خمپاره پنج درصد جانبازی گرفتم و هیج جا به حساب نمی اید و مزیتی برایم قائل نمی شوند این قانون است این مرز بندی اجحاف و تبعیض است لطفا تجدید نظر شود . ممنون

Reply
no
1
yes
1
اصلا هرکس
1394/10/26 - 00:50
الکی قول به این بندگان ندهید عمل شرط است ماده ۵۱ قانون است چرا این قانون عملی نیست مگر قانونی نیست وعده ندهید

Reply
no
1
yes
2
اصلا هرکس
1394/10/26 - 00:51
الکی قول به این بندگان ندهید عمل شرط است ماده ۵۱ قانون است چرا این قانون عملی نیست مگر قانونی نیست وعده ندهید

Reply
no
2
yes
1
1394/10/26 - 14:13
جناب مجتهد باسلام بنده حانباز35./. هستم دروزارت صنعت و معدن و تجارت کارمیکنم ماده 51رابه من نمی دهند میگویند شما قانون گار هستی چگارگنم لطفا جواب دهید جودی جانباز 35./.

Reply
no
1
yes
7
جعفر هراتی
1394/10/26 - 14:24
سلام جناب مجتهد عزیز لطفا راهنمای کنید برای حالت اشتغال بنیاد کی اجرا میشه دردمون رو به کی بگیم اخه رفیق همسنگر دلم با حرفات اروم میشه بگو چکار کنیم

Reply
no
1
yes
1
آزاده،جانباز 25
1394/10/27 - 12:43
سلام برادر عزیز
قوانین که مصوب و اجرا شده را تکمین نمیکنن!!!
من برای دریافت پول داروی همسر به خدمات درمانی نیروهای مسلح مراجعه از پذیرفتن نسخه فاکتور داروخوداری اعلام شد لغو شد ه!!!!!!
من که متوجه نشدم،اگر شما اطلاع داریدبه من اعلام فرمائید.

Reply
no
2
yes
0
شاهد
1394/10/27 - 14:23
سوالی در خصوص شرکتهایی شبیخ مخابرات ایران داشتم که طبق اصل 44 خصوصی شده اند آیا باید ماده 51 را خود شرکت پرداخت نماید یا بنیاد شهید پرداخت می کند ولی عملا هم اگر کار به بنیاد بکشد که همان دلیل اصلی کمبود بودجه و عدم پرداخت لطفا راهنمایی بفرمایید

Reply
no
1
yes
1
تقی
1394/10/28 - 09:05
باسلام و احترام به نظر می رسد مواضع این روزهای بعضی از نمایندگان محترم در ژست و قیافه حمایت از ایثارگران و انتقاد از عدم اجرای قانون جامع ایثارگران بیشتر یک کار تبلیغاتی برای انتخابات پیش رو در اسفند ماهه تا یک انجام وطيفه نمایندگی آخر برادرها ی بزرگوار شما چهار سال داخل مجلس بودید برای ایثارگران چه کردید؟! نتیجه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید چه شد؟ ما ایثارگران از لحاظ جسمی مشکلات عديده ای داریم اما آلزایمر نه! لطفا از ما استفاده ابزاری نکنید و نخواهید که به بهانه حمایت از ما جاده ورود به دوره بعدی مجلس را صاف و دوباره چهارسال دیگر هم مارا مسخره کنید

Reply
no
1
yes
1
محسن ناطق
1394/10/28 - 09:50
سلام ، فوق العاده ماده 51 از قانون خدمت رسانی به ایثارگران همانطور که مشخص شده 25% فوق العاده اشتغال برابر حداقل حقوق کمتر از 200 هزار تومن است اما در تبصره ذیل قانون به ایثارگران غیر شاغل در دولت نیز توسط بنیاد پرداخت میگردد. این قانون در سال 91 تصویب شده لذا امکان ندارد قبل از تصویب در حقوق حالت اشتغال وجود داشته یا پیش بینی شده باشد معلوم نیست به چه علت فوق العاده ایثارگری ماده 51 به جانبازان مشمول حالت اشتغال پرداخت نمشود.
از سوی دیگر این فوق العاده حقوق پس از بازنشستگی حذف میشود زیرا جزو حقوق محسوب نشده است. ضمنا فوق العاده ماده 51 در برخی ادارات از نیمه دوم سال 94 برقرار شده که طبق قانون محاسبات کشور میبایست مابه التفاوت فوق العاده از سال 91 تا 94 محاسبه و در وجه مشمولان پرداخت شود.
با توجه به پیشنهاد بودجه 9 هزار میلیارد تومن بودجه یکسال 95 بنیاد که یقین داریم نمایندگان محترم مجلس تصویب خواهند کرد و با توجه به بیش از سی سال تحمل درد و رنج جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی همچنین رزمندگان مجروح فاقد مدرک لازم است نمایندگان محترم مجلس شروطی برای تصویب چنین بودجه هنگفتی که سوای درآمدهای بنگاههای اقتصادی بنیاد برآورد گردیده قائل شوند.

Reply
no
1
yes
1
قاسم
1394/10/28 - 11:06
دانشگاههادرچند سال قبل که طبق قانون خدمات کشوری بود ما امتیاز ایثارگری می گرفتیم ولی حالا دانشگاهها این امتیاز را کسر کرده وبجای آن یک پایه داده که من خودم 100هزار تومان در قانون قبل می گرفتم ولی حالا 17000تومان می گیرم لطفا پیگیری نمائید

Reply
no
1
yes
1
شمس الهی
1394/10/29 - 09:23
سلام شرم آوره خود دولت قانون تصویب میکنه خودشم از اجراش سر باز میزنه متاسفانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور هنوز قدمی برای اعمال ماده 51برنداشته و ما متاسفانه از سال 92 داریم مرتبا مکاتبه میکنیم

Reply
no
1
yes
1
جانباز
1394/10/29 - 12:47
برادران خوب جانبازان سلام برشما و مسئول سايت : علاوه بر ماده 51 ماده 38 قانون جامع را نيز پيگيري نماند و از مسئولين بخواهيد براي جانبازان شاغ و يا بازنشسته اجراي كنند

Reply
no
1
yes
1
حسن زمانی
1394/10/29 - 23:31
با سلام
این قانون چرا در شرکت نفت اجرا نمیشود شرکت نفت جدا از این مملکت است یا اقای زنگنه چشم دیدن ایثارگران را ندارد؟


Reply
no
0
yes
1
مصطفي
1394/10/30 - 09:08
سلام
می خواستم بدانم این بحث شامل حقوق دریافتی شهیدان دارای حکم هم می شود.چون بنیاد از اول امسال بند فوق‌العاده ایثارگری مقنن در قانون مدیریت خدمات کشوری را از حقوق دریافتی خانواده شهدای مشمول حذف کرده است ؟

Reply
no
0
yes
3
محسن
1394/11/03 - 17:39
سلام،
من فرزند شهید هستم که در ارگان دولتی کار نمیکنم.
طبق قانون فوق العاده افرادی نظیر من به عهده بنیاد شهید است.
به بنیاد شهید منطقه ۱ قم مراجعه و سوال کردم.
گفتند اصلا نمیدونیم فوق العاده ایثارگری چی هست؟ حالا بماند که اجرا میشه یا خیر.
خواستم از اطلاعات مسولین بنیاد قم تشکر کرده باشم!

Reply
no
0
yes
1
نوري
1394/11/04 - 13:39
قراره ماده 51 در سال 95 اجرا شود .

no
0
yes
1
فرزند شهید
1394/11/10 - 14:01
برای کدام ارگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Reply
no
0
yes
0
فرزند جانباز 60 درصد
1395/01/23 - 18:57
چرا فوق العاده ایثارگری شامل فرزندان جانبازان نمیشود
فقط هرچی تصویب بشه یا فرزند شهید یا فرزند جانباز 70 درصد
پس بقیه چی.من خودم فرزند جانباز 60 درصد هستم.
متاهل و شاغل در آموزش و پرورش
نه فوق العاده ایثارگری بهم تعلق میگیره نه وام مسکن
انگار در جامعه ایثارگری ما جزو فراموش شدگان هستیم.
نه مسئولی نه نماینده مجلسی.هیچ کس به فکر ما نیست.انگار ما حق زندگی نداریم.

Reply
no
0
yes
0
فرزند جانباز
1395/06/02 - 18:35
سلام من فرزند جانباز بالای 70 درصد قطع نخاع از گردن هستم که همواره با افتخار در کنار پدرم زندگی کرده ام و افتخار خدمتگذاری به ایشان را همراه همسر و فرزندانم دارم و از زمانی که چشم باز کردم درد و رنج بیماری پدر و دیگر کمبود ها پس نباید ما فرقی داشته باشیم با فرزندان عزیز شاهد که باز هم هر چه در اختیار آنها گذاشته شود کم است از مسئولین درخواست اجرای عدالت دارم
با تشکر

Reply
no
0
yes
0
فرزند جانباز و آزاده متوفی
1395/06/13 - 16:39
با سلام
جناب مجتهد عزیز، آیا هیچ قانونی برای برخورداری فرزندان آزاده و جانباز متوفی در برخورداری از فوق العاده ایثارگری وجود ندارد؟؟
راه چاره

no
0
yes
2
عاطفه دهقان
1396/04/02 - 00:40
سلام بزرگوار .من تو سایت سوال شما رو درباره فوق العاده ایثارگری فرزندان جانباز متوفی دیدم .خواستم بدونم ایا پایخی ب شما داده شده یا توانستید اقدامی کنید .من خودم هم شرایط شما رو دارم .ممنون میشم جوابم رو بدهید


Reply
no
0
yes
2
بسیجی
1395/07/21 - 02:57
از سال 65 جانباز شدم حالا 50 سالمه تمام بدنم درد میکنه همیشه مریضم چون 20 درصد هستم همیشه باید حصرت بخورم که سلامتی مو از دست دادم بدنم ضعیف شده چون 20 درصد هستم هیچو پوچ شدم هر طرح و لایحه ای که بوجود میاد به ما نمیخوره حتی یک کارت شناسایی هم به زیر 25 درصد ها نمیدن یعنی واقعا اگه به زیر 25 درصد کارت شناسایی بدن دنیا سروته میشه

Reply
no
0
yes
0
محمدرضا امینی
1395/09/18 - 02:32
با سلام
ببخشید خادمین بقاع متبرکه از کجا باید فوق العاده ایثارگری دریافت کنند؟

Reply
no
0
yes
1
فررزندجانباز هفتاد درصد
1395/10/19 - 19:00
سلام فرزند جانباز هفتاد درصد ایا این عین عدالت هست که فوق العاده ایثارگری شاما ما نمیشود کارمند موزش وپرورش هستم خواهشمد که ما را دلسرد نکنید

Reply
no
0
yes
1
سلام
1395/10/21 - 18:02
سلام سازمان تامین اجتماعی فوق االعاده ماد 51 رااجرانمی کندچرا

Reply
no
0
yes
0
باسلام
1395/11/02 - 08:57
چرا ماده 51برای بازنشستگان وفرزندان بیکار اجرا نمی شود چه فرقی بین فرزندان در اجرای قانون می باشد

Reply
no
0
yes
0
علی
1395/11/02 - 23:07
اینجانب کارمند ملت می باشم ودرحال حاضر درمرخصی بازنشستگی به سر می برم و28ماه حضور داوطلبانه بسیج در 8سال دفاع مقدس را داشته ام ایا فوق العاده ایثارگری که معادل 700امتیاز طبق جدول می باشد به من تعلق می گیرد واگر شامل حالم میشود از کجا شروع کنم وبتوانم از حقم دفاع کنم استخدام در بانک ملت لطفا خیلی از هنکاران سردرگم هستن لطفا راهنمایی فرمایید .سماس

Reply
no
1
yes
0
1395/11/21 - 12:42
کاش همه ی امتیازات ایثارگران رو قطع کنند


Reply
no
1
yes
0
1395/12/02 - 13:50
چراشهرداری تایباددرخراسانرضوی حق ایثارگری رالحاظ نمی کند ومیگوید شهرداری یک ارگان خصوصی هستش

Reply
no
0
yes
0
شکوری
1396/01/01 - 14:33
ایاعوق العاده ایثارگری برای همسران شهدا که بازنشسته فرهنگی هستن شامل میشود

no
0
yes
0
1396/05/18 - 16:53
سلام حق ما فرزندان ایثارگر در کنکور چی میشه همه گرفتن غیر از ارتشیان بخدا باباهای ماهم سختی کشیدن فقط سالم برگشتن

توروخدا کار مارو درست کنین


Reply
no
0
yes
0
غلامی
1396/02/26 - 02:43
باسلام ..ای مسولان کشور وبنیاد شما رو قسم میدم به هر کس که می پرستین این فوق العاده ایثارگری فرزندان شهید غیرشاغل رو پرداخت کنین ..از گرسنگی و نداری داریم تلف میشیم ..کمک کنین به ایثارگران..ناحقی و حق خوری تا کی؟

Reply
no
0
yes
0
اکبر
1396/03/07 - 11:48
لطفا ماده 51 برای کارکنان اداره ورزش اجرا شود .

Reply
no
0
yes
0
فاطمه
1396/03/07 - 11:51
چرا ماده ماده51 بایستی برای سایر ادارت اجرا شود .ولی اداره ورزش و جوانان مستسنی از این قانون می باشد

Reply
no
0
yes
0
1396/03/07 - 11:55
با سلام : فرزند شهید هستم اداره ورزش و جوانان چرا ماده 51 اجرا نمیشود .لطفا پیگری کنید

Reply
no
0
yes
0
1396/03/07 - 11:58
سلام: جناب آقای مجتهد چرا ماده 51 برای کلیه کارمندان شاغل اجرا نمشود.

Reply
no
0
yes
0
نظری
1396/03/07 - 12:04
سلام: وزارت ورزش و جوانان فو قالعاده ماده 51 را اجرا نکرده چرا؟

Reply
no
0
yes
0
بیکار
1396/03/10 - 09:37
سلام امیدی به اجرای فوق اعاده ایثارگری ماده 51در سال 96هست برای فرزندان شهید بیکار وبازنشسته

Reply
no
0
yes
1
1396/03/11 - 14:33
با سلام٬ من از همه مسؤولان میخوام برای حق فرزندان شهدا قدمی بردارند٬ چرا بعضی از ادارات و سازمان ها خصوصا سازمان تءمین اجتماعی فوق العاده ایثارگری رو که حق مسلم کارمندان فرزند شهیدش هست رو پرداخت نمیکند

Reply
no
1
yes
2
شاهد
1396/03/11 - 14:36
با سلام٬ چرا نیمی از سازمان ها و ادارات ماده 39 و 51 فرزندان شاهد که حقشون هست رو پرداخت نمیکنند؟ واقعا کسی جوابگو نیست؟؟؟؟؟؟؟

Reply
no
0
yes
2
اقا رضا
1396/03/11 - 14:39
چرا تامین اجتماعی فوق العاده ایثارگری فرزندان شاهد را به کارمنداش نمیده؟

Reply
no
1
yes
0
غلامی
1396/03/13 - 21:15
سلام ..مسولان بنیادشهید این فوق العاده ایثارگری فرزندان شهدا که بیکار هستن رو از تاریخی که مقنن مکلف کرده پرداخت کنین و طبق روال ماهانه باید پرداخت میکردین ..بخدا زندگی سخت میگذره راه درامدی نیست مدرک ارشد دارم بیکارم لااقل تا کار گیرمون بیاد فوق العاده ها رو پرداخت کنین زن وبچه هامون نمیتونن با باد هوا زنده بمونن که....

Reply
no
0
yes
1
1396/03/22 - 13:09
باسلام من فرزندجانباز هفتاد درصد هستم پدرم سی وشش ساله روویلچرمیشینه قطع نخاع جنگ تحمیلیه .چرابااینکه مافرزندجانبازان قطع نخاع بامشکلات زیادجانباز عزیزمون درگیر هستیم ودردمون کمترخود جانباز نیست نباید مثل فرزند شهید از مزایای فوق العاده ایثارگری بهرمندبشیم درضمن بنده شاغل دولتی هستم .عاجزانه تقاضامندم فرزندان قطع نخاعی رو دریابید باسپاس فراوان

Reply
no
0
yes
0
علی اصغر دارائی
1396/03/22 - 16:58
حانباز 20درصد 35سال خدمت باید مدرک کارشناسی داشته باشی

Reply
no
0
yes
0
یا سیدعلی خامنه ای
1396/03/22 - 20:47
اگر قانون وا قانون باشد کنترل و نظارت کارهای دولت بر عهده ای مجلس میباشد و قوه قضاییه در صورت پیدا شدن جرم بااون برخورد جدی کند..عزیزان تنها دولت مقصر نیست بلکه مجلس و قضاییه هم مشکل داره و همشون باهم هستن موضوع جالب چیزی که مورد تصویب مجلس میرسه یعنی تامین اعتبار شده و برای اون بودجه تعریف شده

Reply
no
0
yes
0
ارش
1396/04/04 - 02:26
اقای روحانی ونمایندگان مجلس ومسولان بنیاد شهید واقعا خجالت داره که قانونی رو با هزار مخالفت تصویب کنین وخانواده های ایثارگران رو امیدوارکنین ولی در عمل هیچ کاری نکین بخدا اخرتی هم هست فرزندان شهدا تا کی باید با فلاکت و بدبختی وهزار کوفت وزهر ومار زندگی کنن ولی شما ککتون هم نگزه ....لطف کنین این فوق العاده ایثارگری فرزندان شهید بیکار رو بدین ...نه شغل دادین با مدرک فوق بیکارم ...لااقل این فرزندان شهید که مدرک دانشگاهی دارن وبیکارن یه حقوقی هم به اینها بدین زندگیشون بچرخه ..خدا رو خوش نمیاد ولله ..باتشکر از اقای مجتهد

Reply
no
0
yes
0
123
1396/05/16 - 15:17
باسلام محضرمبارک رهبرعزیزترازجانم.آقاجان این نوشته ی من وماخاطرمبارکتان رامکدرنکنهد ان شاالله...فقطخوهش من ودیگرعزیزان جانبازاینه که بین جانبازان2%و25%به بالا تبعیض قائل نشوند...التماس دعا...

Reply
no
0
yes
0
1396/5/23
1396/05/23 - 18:31
سلا م آقای مجتهدی چرا هیچ کس پیگیر اجرائی شدن ماده 51 فوق العاد ه ایثارگری به جانبازان بالای 25درصد درسازمان تامین اجماعی نمیشود بند جانباز 40 درصد وبازنشسته تامین اجتمعی هستم

Reply
no
0
yes
0
سلام
1396/05/23 - 18:40
سلام اینجانب جانباز 40 درصد کارمند سازمان تامین اجتماعی هستم در زمان تصویب قانون ماده 51شاغل بودم والان بازنشسته شدم سازمان تامین اجتماعی ماده 51قانون ایثارگران را اجرا نمی کند

Reply
no
0
yes
0
محمد صادق صالحی
1396/06/16 - 14:32
باسلام و عرض ادب جناب آقای مجتهدی.بنده جانباز 20درصد و دارای پنج ماه جبهه داوطلبانه دارم ولی متاسفانه از فوق العاده ایاثارگری که در سال 95 برای جانبازان بالای 25 درصد اجرا گردیده هیچ تاثیری در حکم امثالهم نداشته. خواهشمند است برای جانبازان زیر 25 درصد هم متناسب با درصد جانبازی این مهم انجام گردد. باتشکر

Reply
no
0
yes
0
1396/09/10 - 02:37
رزمندگان

Reply
no
0
yes
0
رزمنده بسیجی
1396/09/10 - 02:49
تا بحال بزرگترین دست آورد مسئولین برای رزمندگان،تدوین و ارائه سند راهبردی رزمندگان میباشد که جز مشتی تعاریف و بند و ماده و تبصره و تمجید تو خالی چیزی،دیگر شامل حال رزمندگان نمیشود، از این همه نوشته دریغ از یک خط مشخص و الزام آور برا ی این همه رزمنده، از این همه ادعاهای واهی در مورد رزمندگان فقط ۵% سهمیه قبولی دانشگاه بوده که آن هم با توجه به سن رزمنده عملا بی فایده است. تا دیر نشده فکری در خور به حال رزمندگان شاغل و غیر شاغل بردارید. با تشکر فراوان از جناب آقای موسوی

Reply
no
0
yes
0
فراشبندی
1396/11/24 - 08:36
نظر به نامه شماره 56/16/8600/96ورخ 9/3/*96 استانداری فارس که نامه شماره 1151688 مورخ96/2/13 پیوست میباشد ایا فوق العده ایثارگری برابر حداقل حقوق قابابل اجرا هست یا خیر

Reply
no
1
yes
0
حسین
1396/11/25 - 09:45
با سلام جناب مجتهد فوق العاده ایثارگری را به نیروهای مسلح ارتش نمی‌دهند چه رسد به ادارات دیگر

Reply
no
0
yes
0
حیدر کا
1396/12/05 - 12:26
باسلام خدمت مسئولین دل سوز که می خواهند حق ایثارگران اجرا کنند/بنده فرزند جانباز 25درصد -رزمنده 24ماه حضور در جبهه -جانباز 10درصد کارمند آموزش و پرورش هستم آیا فوق ایثارگری ماده 51در وفوق العاده ایثارگری شامل اینجانب میشودیا نه راهنمایی بفرمایید/به کدام بخشنامه


Reply
no
0
yes
0
کارمند شهرداری نی ریز
1396/12/16 - 21:12
با سلام بنده کارمند رسمی شهرداری نی ریز (استان فارس) دارای شش ماه جبهه داوطلبانه میباشم تاکنون ازهیج امتیازی بابت ایثارگری برخوردار نشده ام درقانون برنامه ششم امده بطور صریح و روشن اعلام شده که رزمندگان که دارای شش ماه جبهه داوطلبانه میباشند از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می شوند ولی جدیدا سازمان شهرداری ها نامه ای به استانداری ها زده که در خصوص رزمندگان مجوزی وجود ندارد . میخواهم بدانم قانون برنامه ششم قابل اجراست یا نامه سازمان شهرداریها از قانون بالاتر است لطفا راهنمایی فرمایید ضمنا ایا فوقالعاده ایثارگری شامل بنده می شود یا خیر ؟

Reply
no
0
yes
0
مهدی
1396/12/17 - 11:53
سلام
من فرزند شهید هستم با مدرک لیسانس دارم مسافرکشی میکنم.تا زمانی که داشتیم درس میخوندیم میگفتن درستون رو تموم کنین کارتون اماده هستش ولی از شانس ما اینا همش در حد یه حرف بود من الان میرم بنیاد میگن برو سایت سنجش ثبت نام کن امتحان بده خودمون سهمیتون رو اعمال میکنیم ولی جواب که میاد میبینی مردودی.حیف خون شهدایی که ریخته شد تا یه عده ادمای بی مسولیت بیان سر کار که هیچ چیزی براشون اهمیت نداشته باشه حیف حیف حیف.من خودم که فرزند شهیدم از بنیاد شهید راضی نیستم و اینارو یه خون شهدا که ریخته شد تا این مملکت به دست بیگانه ها نیفته واگذار میکنم

Reply
no
0
yes
0
1397/06/17 - 14:44
سلام این نامه دستورابلاغیع کسری خدمت ایثارگری کی صادرمیشه باتشکر

Reply
no
0
yes
0
فرزند 25درصد
1397/07/16 - 21:48
با سلام
ایا فوق العاده ایثارگری به فرزند جانباز 25درصد هم تعلق میگیرد؟

Reply
no
0
yes
1
فرزند شهید
1397/09/27 - 23:39
چرا دولت و مجلس و بنیاد شهید هیچکدوم جو ابگو نیستند؟ ما فرزندان شهید به چه جرمی باید حقمون پایمال بشه؟؟؟؟؟ در هر اداره ای که میری میبینی فرزندان شهید همه زیر دستند و دارن ازشون فقط کار میکشند، بنده کارمند سازمان تامین اجتماعی هستم چرا این سازمان فوق العاده ایثارگری ما رو پرداخت نمیکنه؟؟؟؟ حق خوری هم حدی داره اخه

Reply
no
0
yes
0
....
1397/10/27 - 15:23
این فوق العاده ایثارگری به همسرتان جانبازاعصاب و روان وهمسران جانبازان
ازکارافتاده ۷۰درصدشاغل درآموزشوپرورش تعلق میگیرد؟؟؟؟

Reply
no
0
yes
1
مجید گیلانی
1397/10/29 - 17:42
سلام بر برادر عزیز، جناب آقای مجتهد، بزرگوار(مجید گیلانی فرهنگی بازنشسته پیش از موعد .رزمنده و جانباز هستم) خیلی کوچک بودم 3بار دست تو شناسنامه کردم و 3بار جبهه رفتم، در حالی خیلی افراد بزرگتر از من بدون دردسر میتوانَستند جبهه بروند، الآن بعضی ها که جبهه نرفتن، زمین، خانه، ماشین دارند، اما من 9ماه ونیم جبهه رفتم هنوز یک متر زمین ندارم، بعضیا 45روز جبهه رفتن از همین طریق زمین گرفتن، ب والله العظیم شرمنده خانواده هستم.کمتر از 13 سال داشتم. زیر صندلی اتوبوس های قدیمی زیر صندلی داخل کیسه خواب 1200کیلومترراه را قایم میشدم.هر دفعه به اهواز میرسیدم تا دوهفته جای طاولها داخل کیسه خواب میسوختند، هرکاری کردم برا خدا و وطن و ناموسم بوده، اما درست نیست من مستاجر باشم، آگه لازم میدونید. من استان کرمان، شهرستان جیرفت فرهنگی بازنشسته پیش از موعد هستم.کمکی بکنید از طرف بسیج سپاه یک قطعه زمین بهم بدهند. ضمنا برای اعاده به خدمت تهران خدمت شما آمدم، نتوانستم شما را ملاقات کنم،‌شما مرد بسیار درستکار و زحمات زیادی برای بچه‌ها جنگ کشیده آید، شک ندارم مشکل زمین یا مسکن من را حل میکنید، همیشه دعاگوی شما وسایر دوستان شما هستم،

no
0
yes
0
مجید گیلانی
1398/02/07 - 02:21
جناب آقای مجتهد بزرگوار بنده تا این لحظه بیش از صد مورد راجب مشکلات زندگی و حق و ناحق به شما نوشتم و یک بار هم به محضر شریفتان آمدم، بعد از 3روز سختی نتونستم باشما درددل کنم، خدا داند 13سال داشتم با ترفند دست تو شناسنامه3بار جبهه رفتم 1200کیلومترراه را زیر صندلی داخل کیسه های خواب.... خودتان تصور کنید، خیلی افراد از من بزرگتر بودند 1بار جبهه نیامدن، البته این امر مربوط به خودم و خدا است، اما از شما بعنوان یک بسیجی جانباز خوب امثال من را درک میکنید چرا نباید یک قطعه زمین حتی تو کوچه بن بست بهم ندهند، آگه پیگیری کنید به حق قانونی و خدای برسم، بازنشست شدم اما جز خانه اولی ها هستم، مادر 80ساله ام که در کنار خودم در2 اتاق اجاره نشین هستیم آنرا شاد و دعا خیر 6نفر بدرقه راه راستین شماست، یاحق


Reply
no
0
yes
0
یا علی
1397/12/14 - 23:22
با عرض سلام و احترام بنده فرزند شهید هستم و در اموزش و پرورش مشغول هستم ماه پیش حکم مغایرت ماده 51 ایثارگران زده شد و قرار شو مطالبات از سال 91 پرداخت شود متاسفانه الان اعلام کردن که شامل فرزندان شهید نمیشود تقاضای پی گیری دارم ممنونم

Reply
no
0
yes
0
محمدعلی ده یادگاری
1398/02/01 - 12:42
باسلام وعرض ادب واحترام خدمت برادر بزرگوارم جناب آقای مجتهد بنده تا زمانی که شاغل در مخابرات بودم فوق العاده ایثارگری می گرفتم از زمان بازنشستگی قطع شده آیا با دادخواست در ذیوان عدالت اداری علیه سازمان بازنشستگی جهت برقراری فوق العاده ایثارگری نتیجهای می گیرم یاخیر





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.