شناسه خبر : 41410
سه شنبه 22 دي 1394 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

التماس دعای رهبر به خبرنگار شهید

در میان شهدا می توان آنهایی را پیدا کرد که با گمنامی درخشیده اند و یادی از ایشان نشده است.

روز خبرنگار و یافتن نام شهدای خبرنگار ما را با نامی آشنا کرد که از بزرگی مقامش هر چه گفته شود کم است.

شهید ستوان یکم امیر صحرایی از افسران جوان رسانه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران و خبرنگار روابط عمومی ارتش  و عضو فعال گروه رادیو و تلویزیون ارتش بود.

این شهید والا مقام از افسران مومن و متعهد و انقلابی جدید الورود بود که به دلیل لیاقت و مدیریت بالایی که داشت در دوران حضور در دانشکده افسری امام علی (ع) به افتخار « سرگرد دانشجویی» نایل شد.

در مراسم بازدید فرمانده کل قوا از دانشکده افسری امام علی (ع) این شهید بزرگوار به عنوان نماینده فارغ التحصیلان به حضور معظم له شرفیاب شدند و در لحظه اعطای سردوشی به ایشان می فرمایند التماس دعا و رهبری در پاسخ به این شهید می فرمایند ما باید از شما التماس دعا داشته باشیم!

این شهید والا مقام در پرواز c-130 خبرنگاران به شهادت رسید.

گوشه ای از وصیت نامه شهید 

زمانی که شغل نظامی گری را برگزیدم به این امید بودم که سربازی باشم در رکاب مولایم حضرت مهدی (عج) اما نمی دانم چه مقدار در این مسیر گام برداشتیم ، انشاء الله که خود حضرتش مرا بخشد و برایم دعا فرماید.

تاشهدا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi