شناسه خبر : 41453
چهارشنبه 23 دي 1394 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه گروهی از ایثارگران به رئیس بنیاد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شهیدی محلاتی
جناب سردار میرانصاری

سلام علیکم
با اقدام نهادریاست جمهوری، تاییدشعبه هشتم تجدیدنظر دیوان عدالت اداری  و نیز اعلام عدم صلاحیت کمیسیون ماده ١٦، راه برای تحقیرایثارگران و تضعیف روحیه ایثارگری در جامعه و تهدید امنیت ملی باز شده است:
انتقال اجباری ایثارگران به عنوان نیروی مازاد از یک دستگاه به سایر دستگاه های دولتی!

در واقع پروژه ی انگلیسی- آمریکایی "تحقیرایثارگران و تضعیف روحیه ایثارگری " و در نتیجه؛ تهدید امنیت ملی کلید خورده است.
در این میان، اعلام بی طرفی کمیسیون ماده ١٦ بنیاد و بی دفاع گذاشتن ایثارگران در برابر اقدام تحقیرآمیز ستاد دولت ، اقدامی مشکوک و بسیارقابل تأمل است. آیا اتفاق مذکور با تاکید مکرر قوانین و مقررات مربوط به حمایت از ایثارگران بر ضرورت  " حفظ شأن و منزلت" و " حفظ و تثبیت موقعیت شغلی" ایثارگران ، نسبتی دارد؟ آیا سکوت و اعلام بی طرفی بنیادشهید و امور ایثارگران در قبال هتک حیثیت و ایراد خسارات مادی و معنوی به جامعه ی هدفش قابل توجیه و اغماض است؟

به فرموده ی امام راحل ، که در واقع سنت و وعده ی قطعی الهی است ؛ آتش جهنم در انتظار مباشرین و مسببین وقوع این فاجعه ی خسارت بار می باشد.

اکنون که با وقوع این رویداد تلخ، ایثارگران عزیز در همه جای کشور و در تمام دستگاهها ، از عمق وجودشان خطری بزرگ با ماهیت یک پروژه ی براندازانه را احساس کرده اند و خیزش نهضت گونه ی جامعه ی ایثارگری کشور در حال شکل گیری است، پیگیری ها ی مقتضی برای جلوگیری از جاری شدن سیل ویرانگر ناشی از شکسته شدن این سدّ همچنان و با جدیت ادامه خواهدیافت
بدا به حال آنانکه در پروژه ی معادل سازی "ایثارگران" با "نیروی مازاد" و برخورد تحقیرکننده و حذفی با جانبازان ، آزادگان و فرزندان شهدا ، در نقش "شایعت و بایعت و تابعت علی ذلک" قرار گرفته و زمینه ی عملیاتی کردن سناریوی نفوذ مزدوران و مرعوبان واشنگتن و لندن را به مراکز مهم و راهبردی بخشی از نظام فراهم کرده اند.
         
     "کانون ملی ایثارگران ایران اسلامی"

رونوشت:
دفتر مقام معظم رهبری
رییس محترم قوه قضاییه
رییس محترم مجلس شورای اسلامی
رییس محترم ستادکل نیروهای مسلح
تشکل های مردم نهاد ایثارگری

اینستاگرام
سلام.
آماده ایم، فرمانده..............
شما از كميسيون ماده 16 انتظار دفاع از حقوق ايثارگران را نداشته باشيد. اين كميسيون تغيير ماهيت داده و به گروهي مدافع بنياد و دستگاههاي اجرايي تبديل شده است. برداشت سطحي و مضيق از قوانين و مقررات در جهت منافع دستگاههاي اجرايي از خصوصيات اين كميسيون شده است. افرادي كه در كميسيون هستند حتي زحمت مطالعه ، بررسي و تعمق در قوانين را به خود نمي دهند. اصل در كميسيون ماده 16 تبرئه دستگاههاي اجراي و محكوميت ايثارگران شده است . در حاليكه كميسون داراي شخصيت مستقل حقوقي از بنياد و بدنه دسگاههاي اجرايي است لكن اعمال سلايق مديران دستگاهها اعم از بنياد و غير بنياد آن را به مجموعه اي بي هويت تبديل كرده است . هدف مقنن از كميسيون دفاع سريع و تخصصي از حقوق ايثارگران بود كه هر دوي اين اهداف در عملكرد فعلي كميسيون نابود شده است .
مای ساده را بگو که فکر می کردیم باجناق بودن رییس بنیاد با رییس جمهور نفعی بحال ایثارگران خواهد داشت. ولی یک سخن از یک فرد تحلیلگر با شما روسای محترم جمهور و بنیاد: بدانید که عنقریب کسانی که این اقدامات ضد مردمی و ضد امنیت ملی را برای شما نقشه کشی می کنند پشت شما را خالی میکنند و شما را با کوهی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مالی و ... تنها میگذارند و بعبارتی"پروژه عبور" که سابقه هم دارد، را برای شما اجرا می کنند و شما حامیان "کف آبی" را از دست می دهید؛ مستحضر باشید با این انفعال تان نسبت به ایثارگران( که از قاطبه مردم و از مردم اصیل و ستم کشیده و مستضعف هستند و مردم هم از اینان حمایت می کنند) ، حمایت مردم را هم از دست می دهید و بعبارت معروف" علی ماند و حوضش"، بی حامی خواهید شد؛ خدا از ظالمین بیزار است و مردم هم از ظالمین بیزارند که حق ایثارگران مانند حق یتیم است که پایمال کردن آن عذاب الهی در دنیا و آخرت بدنبال دارد؛ [یا ایهاالذین امنوا انظروا ما کان عاقبه الذین من قبلکم]؛ وعده خدا حق است.
هر کس با ایثارگران در افتد ور افتد من به عنوان استاد دانشگاه و ایثارگرا همراه تمام بچه های ایثارگر هستم دولت و رفتار های ناپسند آن برای من یکی که ارزشی ندارد .
این نامه خیلی خوب تهیه شده ولی تنها به یک پروژه مخالفان ایثارگران اشاره شده است اگر موارد را جع بندی کنیم یک لیست بلند و بالایی را از پروژه های ننگین را شکل خواهد داد:
1- عدم اجرای ماده 51 قانون جامع ایثارگری در شرکت مخابرات
2- عدم پرداخت آخرین حقوق به جانبازان بازنشسته توسط صندوق بازنشستگی کشوری و عدم پرداخت هزینه سنوات ارفاقی جانبازان از سوی مخابرات در وجه سازمان بازنشستگی .
3-عدم محاسبه دقیق و پرداخت حق ایثارگری کارکنان ایثارگر مخابرات و اضافه برآن عدم محاسبه 3/4 خدمت وظیفه رزمندگان به عنوان داوطلب .
4-تعمیم ماده 66 قانونکار از طرف شرکت مخابرات با نادیده گرفتن قانون ذخیره کسور ساعات کاری که از طرف جانباز مورد استفاده قرار نگرفته است بطوریکه فقط سالانه 9 روز مرخصی ذخیره میگردد.
بنام خدا
سلام علیکم :
متاسفانه این تشتت وعدم اتحاد وبی خبری از همدیگر مسئولین را البته بعضی جرئ میکند وما نیز همش واگزار میکنیم به خدا . خداوند میفرماید از تو حرکت از من برکت نمیشه همه چیز به عهده خدا بزاریم . من معتقدم غیر از ( آقا ) ادام الله بعمره الشریف . وعده ای کمی از نمایندگان محترم . دوست دارند سر بتنمان نباشد باید اعتراض خودرا به گوش مسئولین دولت تدبیر وامید برسانیم ....؟
با تشکر جانباز 50 درصد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi