شناسه خبر : 41509
شنبه 26 دي 1394 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم اربعین شهید«میثم نجفی»

مراسم اربعین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) میثم نجفی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۴‌ دی‌ماه در مسجد جامع قرچک برگزار شد.

مراسم اربعین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) بعد از ظهر امروز پنج شنبه 24 دی‌ماه با حضور جمعی از همرزمان شهید، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان قرچک در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلیمن اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم،  ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان، همرزمان این شهید و مردم شهید پرور این شهرستان نسبت به برگزاری مراسم باشکوه تشییع این شهید والامقام اظهار داشت: شهید نیروی ویژه خدا است، شهید هدف دارد. باید بدانیم که دشمن با اسلام ناب محمدی مخالف است و علیه آن جبهه گرفته‌است و همه جا به مقابله با اسلام پرداخته است، هر چه قدر این جبهه دورتر باشد و هرکس در مقابل این دشمن بایستد و شهید شود، اجر و مقامش بیشتر است. شهید میثم نجفی بنده ویژه و با بصیرت خدا بود که جبهه مقدم اسلام را برای شهادتش انتخاب کرد و در جبهه مقدم اسلام شهید شد لذا اجر و مقام این شهید نزد پروردگار بیشتر است.

امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه به واکنش مادر شهید میثم نجفی زمان با خبر شدن از شهادت فرزندش اشاره کرد و افزود: وقتی خبر شهادت میثم نجفی را به مادرش اطلاع دادم، مادر این شهید بزرگوار سجده شکر به جا آورد و گفت:" اگر پسران بیشتری داشتم فدای سر برادر زینب می‌کردم".

گفتنی است؛ شهید میثم نجفی از پاسداران لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) سپاه تهران در تاریخ 13 آذر در عملیات مستشاری در دفاع از حرم حضرت زینب (س) توسط تروریست‌های تکفیری در حومه حلب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

یک دختر بیست و چهار روزه از شهید میثم نجفی به یادگار مانده‌است که پانزده روز بعد شهادتش در شب یلدا به دنیا آمد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi