شناسه خبر : 41528
شنبه 26 دي 1394 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهیدان در کوچه های تهران

با انتقال پیکرهای شهدای تازه به شهادت رسیده ی مدافع حرم در هفته گذشته شهر تهران صحنه ی استقبال و تشییع این رزمندگان اسلام بود.

هفته گذشته خبر شهادت چند تن دیگر از رزمندگان اسلام که در راه دفاع از حرم عمه سادات رهسپار سوریه شده بودند و در درگیری با تروریست های تکفیری وهابی  به شهادت رسیدند دل ها را آزرده خاطر کرد.

شهیدان "علیرضا مرادی"، "حسین امیدواری"، "شهید مرتضی کریمی" و "شهید محمد آژند" اهل تهران بودند که به جمع شهدا پیوستند. پیکر شهیدان "حسین امیدواری" و "علیرضا مرادی" روز پنجشنبه از مقابل مقر گردان امام علی(ع) تهران تشییع شد و پس از بدرقه خانواده و اهالی منطقه 18 تهران برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل و در قطعه 50 گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

"محمد کامران" متولد سال 1376 و ساکن تهران دیگر شهید مدافع حرم زینبی بود که پیکرش روز گذشته با حضور مردم شهید پرور خیابان 17 شهریور تشییع  و طبق وصیت خود شهید برای طواف به قم و حرم حضرت معصومه(س) منتقل شد.

پیکر شهید افغانستانی مدافع حرم "سید مصطفی حسینی" به همراه دو شهید ایرانی دیگر روز پنجشنبه در قطعه 50 بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد. شهید عضو لشکر فاطمیون هفته گذشته در نبرد با تروریست در سوریه به شهادت رسیده بود.

سی و پنجمین شهید مدافع حرم اهل خوزستان شهید روحانی "جابر زهیری" هفته گذشته در نبرد با تروریست های تکفیری در راه دفاع از اسلام به شهادت رسید. مراسم استقبال از پیکر  این شهید روحانی مدافع حرم عصر امروز شنبه 26 دی ماه در فرودگاه اهواز برگزار خواهد شد.

اما دیگر شهید مدافع حرم که هفته گذشته به شهادت رسید سردار "سعید سیاح طاهری" شهیدی از اهالی خوزستان بود که در میدان های نبرد 8 سال دفاع مقدس حضور داشت و به درجه جانبازی 70درصد نیز نائل آمد. این شهید بزرگوار هفته گذشته در سوریه و به دست نیروهای تکفیری وهابی به شهادت رسید. مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار ساعتی قبل در تهران از مقابل ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران آغاز شد. با پایان مراسم تشییع، پیکر مطهر شهید برای انجام مراسم خاکسپاری به زادگاهش خوزستان منتقل خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi