شناسه خبر : 41556
دوشنبه 28 دي 1394 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتباط سارمان هدفمندی با حقوق ایثارگران؟!

حالا اگر شمامتوجه شدید سازمان هدفمندی یارانه‌ها چه ربطی به حقوق ایثارگران دارد، من را هم توجیه کنید.

سیدحسین - شمااگرفهمیدید من نه! منظورمطلبی است که به نفل از آقای "فتح الله حسینی" نماینده مجلس ازآقای نوبخت نقل شدکه درپاسخ اعتراض آقای حسینی، بابت عدم پرداخت حقوق یاکمک معیشت ایثارگران معسر، آقای نوبخت گفته برای سال ۹۵مکلف به پرداخت شده ایم! و نکته اصلی که نفهمیدم این بودکه دکترنوبخت گفته بود به سازمان هدفمندی دستور رسیدگی داده اند.

حالا اگر شمامتوجه شدید سازمان هدفمندی یارانه‌ها چه ربطی به حقوق ایثارگران دارد من را هم توجیه کنید! ما ازگرفتاری روزمره وکسری حقوق امسال شاکی هستیم، آنها وعده سال ۹۵می دهند!. بزک نمیر بهار میاد!... واقعا" جای تاسف دارد.

یافاش نیوز اخبار ومصاحبه را درست پیاده نکرده است یااگر متن همین بوده تکرار می کنم: جای تاسف دارد. حتماً بایدازنزدیک بیابند صورت ما را سیاه کنند وکلاه شیپوری سرمان بگذارند که به خودمان بیابیم، که دلقک شدیم.؟ آخر احمق ترین انسان هم ازپاسخ آقای نوبخت شوکه می شود ویا ازخنده روده بر. هدفمندی و حقوق ایثارگران...!! همین مانده بود مردم فکرکنند یارانه آنها بابت حقوق به ما پرداخت می شود!. ختم کلام اینکه آقای حسینی! شما را به جدت قسم ، یکبار شده سیاست پست ومقام را نادیده بگیرید وقاطع پیگر باشید وبه این همه استرس که حداقل من یکی رامثل پیرمرد ۷۰ساله کرده پایان دهید.

می ترسم از روزی که ازفکرو استرس دچار اسکیزوفرنی بشوم وبه تور فرصت طلبان افتاده باشم. بغض متحرکی که شاید انفجارش ازهرانفجاری صدایش بلندتر باشد. شایدتوقع مازیاد است، نمی دانم.. اما چندهزارنفرهستیم که چشم به صفحه سایت فاش نیوز دوخته ایم، تا خبری خوش بخوانیم که حداقل حقوق کسر شده رابرگردانند. این واقعا" همان به مرگ می گیرند تا به تب راضی بشویم است.

قرار بودکمک معیشت حقوق بشود آنهم با جدول حقوقی سپاه. عمداً کسرکردند که به همان کمک معیشت راضی باشیم. فاش نیوز، خداوکیلی پل ارتباطی ومستقیم من با آقای فتح الله حسینی باشید. من چندین پیامک فرستادم وچندین بار هم به ایشان درساعات و روزهای مختلف زنگ زدم ولی جواب ندادند شایداین بار شما واسطه شوید موفق شوم.

مشکل فقط مربوط به من تنها نیست پس کمک کنید. خداوند نگهدارتان

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بنام خدا
روزیکه کلمه رزمندگان معسر را در قانون دیدم جدا بخودم لرزیدم با چند مقام تاثیر گذار نیز بصورت ایمیل و ......حتی نامه پستی نوشتم که عزیزانی که این کلمه را برای قهرمانان جنگ انتخاب نمودند با توجه به توصیه امام الشهدا خمینی کبیر ( نگذارید پیسکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی گم شوند) این نام نوعی دهن کجی به حضرت امام (ره) است کسی توجه ننمود کاری با مسایل سیاسی ندارم که به اندازه گافی بازار مکاره دین فروشی است اما در خصوص ایثارکران که در زمان دفاع مقدس همه انان را بنام رزمندگان اسلام می شناختند بضرس قاطع عرض می کنم امام ( ره) زدایی کامل صورت گرفت میگویید نه بکبار دیگر امام و رزمندگان را در گوگل سرچ کنید
چه زیبا روزیست یوم الدین و قصاوت ان داور .شاهد. اگاه به نبتهایمان که امروز در پی عملمان انرا استتار نموده ایم
سلام ، ارجاع به بودجه هدفمندی یعنی از مازاد درآمد هدفمندی نسبت به پرداخت حقوق معسر اقدام شود. قبلا آنها در اقدامی عجیب تصویب کردند که هزینه درمان ایثارگران شاغل و بازنشسته از سرجمع اعتبارات ادارات پرداخت شود یعنی اگر بودجه ادارات اضافه ماند جهت پرداخت هزینه های درمانی اقدام شود. اینطور تعیین محل اعتبار توسط جناب آقای نخبه بودجه و اعتبارات جهانی (نوبخت) در عرف خراسان سنگ پلاخمون است همان سنگ و قلابی که سنگی در آن قرار میدهند و تا جایی که امکان دارد چنان پرتاب میکنند که تا دورترین فاصله ممکن باشد.
آیا میتوان با چنین تفکر متحجری که نسبت به فدائیان انقلاب و دین و میهن روش پلاخمون در پیش گرفته در عرصه های کلان مدیریت بودجه و اعتبارات کل کشور قیمت نفت را همچون دولت خائن اصلاحات به 10 دلار برسانند؟ بسیاری از خیانتکاران نفوذی ضمن فریب برنامه ریزی شده با چهره های موجه دینی و اسلامی وارد حکومت میشوند آیا شما قبول میکنید چنین مدیری در خط انقلاب و رهبری معظم انقلاب قرار دارد؟
باتشکرفراون نمیدونم ازکی دادبستانیم نه بیمه نه دفترجه درمانی ماهی فقط کمک معیشت با28ماه بسیج جبهه رفتم باهمسر ودو فرزنددانشجوومستاجر کاگرساده کسی نیس به مشکلات ماهارسیدگی کنه اقا وخانمها ی نماینده شماازمادفاع کنید ///// ازمازندران شهرگلوگاه حرملک محمودی
اینجانب جانباز اعصاب روان ستون فقرات هستم که از سپاه کمک معیشت میگردم الان 4 ماه که قطع کرده اند و میگویند طبق ماده 190 سپاه نمی توانیم پرداخت نماییم چون شما از تامین اجتماعی حقوق میگیرید اولا اینجانب در شرکت های خصوصی کار میگردم و نظام حتی یک کار دولتی به من نداد که منتی بر من داشته باشد دوما ارتش به جانباز انش طبق ماده 153 حتی سربازان جانباز بدون در نظر گرفتن که از جای دیگر حقوق میگیرند حقوق پرداخت میکند بنیاد شهید به جانبازان تحت پوشش مثل ارتش حقوق پرداخت میکند مجلس میگوید 25 مهر سال94 یک تبصره برای ماده 190 سپاه زدیم که از این تاریخ سپاه میتواند بر اساس ماده 171 سپاه و ارتش اقدام کند ورهبر انقلاب تایید کردند حالا نمیدی نم چرا سپاه حاضر به انجام نیست دیگر از این همه تبعیض خسته شدم
در مورد تاریخ الحاقیه بالا در تاریخ ۲۵ مهر ۹۱ بوده است
سلام. دوست عزیزبنام آقامنوچهر درمورد این الحاقیه بیشتر توضیح بدهید لطفاً یا راهنمایی کن تامتن کامل روتهیه کنم البته واسه دل خوش کنک خودم والا همه خوب میدانیم وقتی قراره مشکل حل نشود حتی اگرازعرش هم دستور بیاید اجرا نخواهند کرد.من مانده ام سپاه چرا اینطور کوتاهی یابهتربگم ازدستوری که فرماندهی کل قواتاییدکردندتمرد میکنه. باوجود قرارگاه سازندگی خاتم وسوددهی خوب بهانه‌ای برای منبع مالی ندارند. من که دیگه مانده ام. بخدا گیج شدم شعار وتظاهر که ایثارگران اگرنبودندکشور به فنا رفته بود وباید مشکلات آنها رارفع کنیم. یا این کم لطفی ها رامانند کسر کمک معیشت وتبدیل همین کمک معیشت به حقوق. به این نتیجه رسیدم که این وضع درست شدنی نیست که ونباید امیدی بهبودی داشت.البته یک راه داره منتظر ظهور باشیم. که آنهم در این زمان واقع نخواهد شد. نگویید ازکجا که خوب معلومه اینقدرکه عدالت برقراره.
تایادم نرفته یاخودم ازدنیا نرفتم. اگرنگوینداقدام علیه امنیت ملی. همه منظورم جندهزارکمک معیشت بگیرهستش برای آقای فتح الله حسینی پیام بگذارید.که شماکه مدعی دفاع ازحقوق ایثارگران هستید.چرافکرمیکنید ما کم عقل و ساده لوح هستیم که هرچندوقت یکبار اعلام میکنید که به رییس جمهور تذکرداده اند.این تذکرات برای دولت مانند طنز است.نظرمنو اینه اگرهیچی به دولت نگویند بهتره چون بی تأثیر بودن مصوبات وتذکرات مجلس علنی نمیشود حداقل مردم بی خبردلخوش دارند که نماینده‌ای مثل شیردارند. خدانسل کسانی که منافع مردم را خرج باندهای قدرت و ثروت می کنند را منقرض کند.انشاءالله
فاش نیوزعزیز، سنگ صبورم سلام، نمیدانم چطور واز کجاوازکی بگم، داشتم عادت میکردم به شرایط وبقولی یک گوشم و در کرده ویک گوشم و دروازه چرا که بعد از دهه هفتاد به بعد زخم زبان های این ملت ( بعضیها )شروع شد به هرجا که مراجعه داشتم تامیفهمیدند جانبازم تهمت و افترا ءهاشروع میشد که خوب مملکت رو میچاپین چاره ای نداشته وبعداز برگشت به منزل با گریه کردن خودم رو آروم میکردم. نمیدانم این ملت چشون شده میتوانم به جرات قسم یاد کنم که درطول 30سال مجروحیتم هنوز کسی از من سوال نکرده با این وضعیت ومشگلات چکار میکنی، ولی خوب بگذریم دیگه عادت کرده بودم که بشنوم و دم بر نیارم، ولی انصافا الان دیگه نمیتونم تحمل کنم چرا که باز، بازار تهمت و افترا ءداغ شده وهروقت که به بازار وخیابان رفته میشنوم ولی دیگه نمیتونم یک گوشم و در کنم و یکی رو دروازه، افرادی که روی اهل کوفه رو سفید کرده توچشمم نگاه میکنند وبا بی شرمی تمام میگویند که مدافعین حرم برای پول می روند و من در جواب میگویم خوب شما هم بروید وپول بگیرید، در عجبم که چطور به این راحتی تهمت میزنند .سنگ صبورم شرمنده که ادامه نمیدم چون حقیقتاً گریه امانم روبریداگر 24ساعت هم بنویسم بازم دلم پردردم خالی نمیشه ، دلم خوش است که نامم کبوتر بام حرم است، شادی روح شهدای دفاع مقدس وشهدای غریب مدافعین حرم عقیله بنی هاشم اجماعآصلوات.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi