شناسه خبر : 41561
یکشنبه 27 دي 1394 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرونده‌های حقوقی ایثارگران دیجیتالی می‌شود

سعید عندلیبی در دومین همایش فصلی مدیران بنیاد در سال ۹۴ به شرایط سیستم‌های قانون گذاری مناسب اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم چنین سیستمی، قانون گذاری با رویکرد ملی است. قوانین باید طیف وسیعی از جامعه و جغرافیای جامعه را در نظر بگیرد و آثار آن منافع عمومی را تضمین کند.

وی به دستورالعمل معاونت حقوقی رییس جمهوری درباره تشکیل شورای هماهنگی حقوقی در دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: از اهداف مهم این شورا می‌توان به نیازسنجی در حوزه مقررات، اصلاح روش‌ها، ارتقای هماهنگی در سازمان، استانداردسازی ساختار حقوقی، تقویت نظارت بر عملکرد اعضا بر اساس نظام نامه و توانمندسازی و ارتقای دانش و مهارت کارکنان است.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله وظایف و اختیارات این شورا در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تعیین سیاست‌های راهبردی در قبال نحوه معاضدت قضایی ایثارگران دانست و گفت: این شورا دارای ۵ کمیسیون تخصصی است و در سال جاری ۲ بار تشکیل جلسه داده است.

عندلیبی همچنین از دیجیتال سازی پرونده‌های حقوقی ایثارگران خبر داد و گفت: روند دیجیتال سازی پرونده ها شروع شده است و تا چند ماه آینده به صورت کامل به اتمام خواهد رسید و امیدواریم در استان‌ها نیز با الگوگیری از این روش به سمت دیجیتال سازی تمام پرونده‌ها پیش برویم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام چرا بنیادشهید البرز تبصره ۳ درصد جانبازان را برای جانبازان وظیفه ارتش انجام نمیدهد..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi