شناسه خبر : 41585
دوشنبه 28 دي 1394 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایزدی خبر داد:

تشکیل صندوق اشتغال ایثارگران

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات انجام شده در بنیاد تشکیل صندوق اشتغال ایثارگران است که در حال حاضر اساسنامه آن تصویب شده و به زودی جلسه هیئت امنا نیز برگزار می شود.

مهدی ایزدی در دومین همایش فصلی مدیران بنیاد در سال 94 به ارائه بخشی از اقدامات معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد در سال جاری پرداخت و گفت: با پیگیری های صورت گرفته مشکل جانبازانی که برای انجام امور به تهران مراجعه می کردند و برای تردد در محدوده طرح ترافیک دچار مشکل بودند برطرف شده است. در حال حاضر این امکان فراهم شده که روزانه یک هزار جانباز امکان خرید طرح های روزانه ترافیک را با 80 درصد تخفیف داشته باشند.

معاون تعاون و امور اجتماعی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده تشکیل صندوق اشتغال ایثارگران بوده که در حال حاضر اساسنامه آن تصویب شده و به زودی جلسه هیئت امنای آن برگزار می شود.

وی در خصوص وام ازدواج ایثارگران نیز گفت: ایثارگران با معرفی نامه ای که از بنیاد دریافت می کنند می توانند وام ازدواج را به میزان 2 برابر تسهیلات مقرر شده دریافت کنند.

ایزدی به راه اندازی سامانه بانک اطلاعات شغلی ایثارگران اشاره کرد و گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری ایثارگران برای دریافت کارت های ایثارگری نیاز به مراجعه حضوری ندارند و کارت ها به آدرس آنها ارسال می شود.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد افزود: تمام کسانی که از حکم حقوقی حالت اشتغال بهره مند می شوند پس از 30 سال به دوره بازنشستگی می رسند که در خصوص شهدا سنوات خدمتی آنها پیش از شهادت نیز محاسبه می شود. در خصوص جانبازان شاغل در دستگاه ها نیز به همین صورت است، اما در خصوص جانبازان مشمول تبصره یک قانون حالت اشتغال به ازای سنوات خدمت از زمان صدور حکم حالت اشتغال توسط کمیسیون پزشکی به مدت 30 سال محاسبه خواهد شد.

ایزدی در خصوص مستمری پرداختی از سوی بنیاد گفت: این مستمری شامل مستمری والدین شاهد، کمک معیشت جانبازان و آزادگان معسر و کمک معیشت نامادری، خواهر و برادران محجور و معلول شهدا که پس از فوت والدین شهید فاقد هرگونه شغل و درآمدی باشند است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
یعنی اصلاحیه تبصره 2 ماده 39 اجرایی میشه خدا کنه نمیدانم شاید این هم یکی از ان هزار دوووووووو باشه
سلام جانبازی من مربوط به ۳۲سال پیش است ام حالت اشتغال بنیاد مربوط به ۶سال پیش پس باید ۲۴سال دیگه صبر کنم تا بازنشسته بشم اصلا من اینقدر عمر نمیکنم که پس دولت محترم با این کار پول بازنشستگی مارو صرفه جویی کرده
تاریخ مجروحیت بنده سال 65 تاریخ صدور حکم حالت اشتغال سال75 ..یعنی من این مدت 10 سال سالم بودم واقعا کسانی که این قوانین و طرح میکنند شاهکار میکنند واین هم ظلمی دیگر در حق جانبازان
باسلام ،اینجانب در عملیات کربلای پنج سال۶۵مجروح شدم وازبدومجروحیت مستمری بگیربنیادودرسال۷۲حالت اشتغال بنیادهستم وتاکنون حکم همتراز(تبصره۲ماده۳۸)برای اینجانب اجرانشده است .اولا کی حکم همتراز برای امثال ما زده می شود،ایامعوقات ماپرداخت می شود؟ثانیا بازنشستگی ماازچه تاریخی وچگونه محاسبه می شود؟لطفا ازاقای دکترمجتهد استدعامندیم جهت احقاق حقوق ما راهنمایی وپیگیری نمایند.ازمدیریت سایت فاش نیوز برادربزرگوارجناب اقای ساقی صمیمانه سپاسگزارم.
سلام بنده جانباز 50 درصد هستم36 سال است جانبازم 12 سال است حالت اشتغالم کی باید باز نشسته بشم مسعولین محترم فکری به حال ما بکنند
متاسفانه با وجود تصویب قانون خدمات جامع.هنوز.چیزی.نصیب.ایثارگران نشده همچین دولت هاازجوانمردی ایثارگران سده استفاده مکتد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi