شناسه خبر : 41595
دوشنبه 28 دي 1394 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیادمشهد مرا سردواند!!

برای ملاقات با مدیر بنیاد منطقه 3 مشهد با اتوبوس از اینور شهر به آنور شهر رفتم تا چرایی عدم پرداخت معوقات و پاداش خدمت شهید(6119712) را جویا شوم

صدیقه قنبری "همسر شهید علی اکبرعابدی" - سلام بنده 4 بار در سال های 93 و 94 برای ملاقات با مدیر بنیاد منطقه 3 مشهد با اتوبوس از اینور شهر به آنور شهر رفتم تا چرایی عدم پرداخت معوقات و پاداش خدمت شهید(6119712) را جویا شوم که هر بار منشی دفتر رئیس!! مرا سر دواندند وراهم ندادند...!!

 یکبار هم حضورا" به واحد آمار واطلاعات بنیادشهید منطقه3 مشهد مقدس (سه هفته پیش) مراجعه کردم که نبودند. پس از پرس وجو ایشان را که یک خانم محترمه هستند را در اتاق صندوق شاهد مشغول گپ زدن با همکار دیگر خانمشان پیدا کردم و خواستار وارد کردن شماره تلفن جدیدم در سیستم شدم که ایشان فرمودند کلیه مشخصاتتان را اعم از کد ملی و شماره پرونده و تلفن جدید را بنویسیم و در همانجا تحویلشان دهم تا بعدا" وارد سیستم نمایند.

چند روز بعد چند بار تماس گرفتم تا بلاخره تلفن را برداشتند و گفتند شماره را مجددا" بگوئید تا ثبت کنم.. خلاصه پیامک بیمه تکمیلی برای همه ارسال شد بجز بنده که شماره ام هنوز ثبت نشده بود!.. القصه در 25 دیماه تقاضای ثبت مجدد نمودم. ان شاء الله که در آنهمه ازدحام در اتاق آمار و اطلاعات منطقه 3 بنیاد!!! شاید ثبت کرده باشند چون امروز هم  28 دیماه است و تلفن را جواب نمی دهند.!

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
مسئول محترم سایت :صحت ادعا بررسی شده است یا نه اگر درست است چرا پیگیری نمی کنید ؟اگر درست نیست چرا قبل از یقین به صحت در سایت مطلب را قرار می دهید ؟
اصلا مسولین این سایتها در قیامت برای مطالب نادرست که چه بسا با آبروی دیگران بازی خواهد شد مواخذه می شوند؟
چراکاسه داغترازآش شدید. این مطلب نامه ایه که نوشته شده و این سایت نه، شاید توی سایتهای دیگه هم منتشربشه. دلیلی نداره به کسی بربخوره! اگه خلاف واقعه لطفا جوابیه بدید و ازخودتون دفاع کنید نه اینکه تخطئه کنید و فرافکنی!
احتراما به اطلاع میرساند راجع به مطلب "بنیادشهیدمشهد مرا سردواند" بنده خودم فرزند شهید و مسئول آمار واطلاعات آن بنیاد میباشم و حیطه کاری من که پشتیبانی سیستمهای رایانه میباشد ایجاب میکند به اتاقهای همکاران سر بزنم و مشکلات سیستم آنها را بررسی کنم و عملا مراجعه کننده ای ندارم. ضمن اینکه به استحضارتان میرسانم فردی که این مطلب را عنوان نموده است آقایی میباشد و شخص خود همسر شهید نبوده است. لذا ضروری به نظر میرسد که تا از صحت و اثبات هر ادعایی اعتماد حاصل نکرده اید با چاپ هر گونه مطلب، با آبروی افراد بازی نکنید که در نزدیک روزی به سخت ترین شکل باید پاسخگوی پیشگاه حق باشید
سلام
احترام شهدا محفوظ ولی این خانواده به اتفاق هم مراجعه نموده اند...بگذریم دخترم.
ولی مدیر باید عذرخواهی نموده و جواب این خانواده معزز را بدهند.
بنده همسر محترمشان که جانباز شیمیایی است را می شناسم.
حالا شما تلفن رو اصلاح فرمودین؟
سلام
احترام شهدا محفوظ ولی این خانواده به اتفاق هم مراجعه نموده اند...بگذریم دخترم.
ولی مدیر باید عذرخواهی نموده و جواب این خانواده معزز را بدهند.
بنده همسر محترمشان که جانباز شیمیایی است را می شناسم.
حالا شما تلفن رو اصلاح فرمودین؟
جناب کارمند بنیاد
شما نیز دفاع خاصی از خود و بنیاد نتوانسته اید انجام دهید.
ایشان ادعا کرده اند که جواب تلفن ندادید و یک روز هم آمده اند نبوده اید.
من از مخاطبان دائمی سایت هستم. خانم همسرشهید را هم می شناسم.
ایشان بلانسبت بیکار که نیستند. همه ما هم خوب از بی نظمی های اداری خبر داریم. مخصوصا در بنیاد!
به جای اینهمه ادعا و خط و نشان کشیدن، ضعفتان را رفع کنید. این بهترین دفاع است.
یعنی این خانم بیاید بگوید من دوباره رفتم، جوابم را گرفتم.
فقط ادعا کردن که کافی و درست نیست.
اگر می گویید فاش فقط ادعا کرده، شما هم فقط دارید در کلام راحت ادعا می کنید
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست!
فاش به وظیفه و عملش در انتشار خبر عمل کرده، شما هم عملتان رسیدگی به کار مردم است
به جای ایراد گرفتن و متهم کردن این و آن کارتان را درست انجام دهید
اگر همه کارهای بنیادی ها درست بود که اینهمه نارضایتی از طرف ایثارگران نداشتند!
با تشکر
من از مخاطبان حرفه اي سايتها هستم.
بسيار آشكار است كه "محرم" همان شخص مدعي است.
شما جناب با این نبوغ حیفه که به هدر برید.. برین تو پلیس فتا و خدمت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب محرم
من خودم هم از مخاطبان اين سايت هستم ونيز از خانواده ايثارگران ، به نظر بنده نيز جنابعالي بيش از حد اين موضوع را خيلي بزرگش نكنيد لطفا ... اتفاقا رفتار اين خانم كه در آمارو اطلاعات منطقه 3 ميباشند بسيار عالي نسبت به خانومي كه قبل ازايشان بودند است . پس الان جا دارد به شما آقا يا خانم محترم بگم كه اگر شما يا اون خانم از ايشان ناراضي هستيد بنده و خيلي هاي ديگه از ايثارگران از ايشان بسيار بسيار راضي هستيم و اينكه نميگذاريم پشت سر ايشان بد بگوييد .
اي بابا اين كارمند بنده خدا كه جوابيه داده ، ديگه چي ميخواين؟
من هم خودم كارمندم. شايد مرخصي باشم خوب كسي نيست تلفن جواب بده، بعد اونموقع بايد توي سايتهاي اينترنتي جواب بدم؟!!!
چه دوره زمونه اي شده . همه چي سرجاشه!!!!!! فقط يك كارمند از مرخصي كه حقشه استفاده كرده حالا همه چي بهم ريخته!!!!!
به نظر من دفاعيه كارمند قابل قبول است.
شايد خيلي ها از تخصص مهندسين نرم افزار و يا سخت افزار اطلاع ندارند كه به كارشان ايراد ميگيرند.
فك كنم اون خانم گفته بود بايد به اتاقهاي همكارانش سر بزنه تا سيستمهاشون رو چك كنه. خوب چه جوري بايد تلفن اتاق رو جواب بده؟؟؟؟
من كه نميدونم...
بابا یک راست میگه بنده خدا لابد کارش همینه که بره تو اتاقها و سیستمها رو درست کنه ، منم خودم کارمندم واگرسیتمم در اداره ایرادی پیدا کند باید مهندس کامپیوتری که اونجا مشغول کاره باید بیاد وسیستم منو درست کنه مثلدکار این خانم ... پس اینی که گفته میشه کوتاهی کرده بیش از حد بزرگش کردن این خانوم ....
راجع به مدیریت منطقه 3که سر وقت در نماز شرکت می کنند اما هیچوقت یا بهتر است بگویم بیشتر وقتها جواب مراجعین که یا خانواده محترم شهدا هستند یا جانباز را نمی دهند درست است. اگر غیر این است پاداش خدمت شهید را پیگیری نمایند. و از خانواده شهید عذرخواهی نمایند.
مدیر باید جوابگو باشد
اینکه کارمنداشو ردیف کرده تا نظر بدن هم هنر مدیریت است!؟
لطفا جواب ایشان که هم نام و هم شماره پرونده را نوشته اند بدهید جناب مدیر و فرا فکنی نفرمایید.
جناب جانباز 70% بنده كه نظر دادم نه كارمند اين اداره ام و نه آنچنان دل خوشي از بنياد دارم ، چون در قسمتهاي مختلف ، همانطور كه قبلا گفتم در همين قسمت كامپيوتر درسال هاي پيش خانمي بودند بسيار بداخلاق و به هيچ عنوان درست با بنده ي ايثارگر و بقيه برخورد خوب و مناسبي نداشتند ونيز آنموقع چنين سايت هايي نبود كه مثل جنابعالي و آن همسر شهيد بشود از ايشان شكايت كرد . پس لطفا حرفي كه ميزنيد را از صحت و سقمش با خبر بشيد لطفا ... من به مدير كاري ندارم ولي باز هم ميگويم اين خانم نسبت خاتم قبلي بسيار بسيار پخته تر و خوش برخورد تر و منطقي تر است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi