شناسه خبر : 41610
دوشنبه 28 دي 1394 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از عاقبت ظلم عبرت بگیرید

حسین افسری- اگر انسان ها بر نفس خود غلبه کنند همه چیز حل است.
اما طمع که در مزاق انسان لانه می کند همه چیز دشوار می شود واز انسانی که خداوند از نورانیت خویش به آن دمیده است یک حیوان وحشی حتی بدتر از حیوان در جامعه ظاهر می شود که هیچ چیز جلو دارش نیست!
 و نتیجه اش هم می شود ظلم به هم نوع خود بی رحمی کردن ویورش به کانون گرم خانواده های ضعیف! انقدر ظلم می کنند و خود هم از این کرده خویش سرافرازند!
خداوند آن خالق هستی را از یاد می برند اما آخرش مرگ همه را فرا می خواند.
ای بیچارگان درمانده! با این همه ظلم ستیزی و تحقیر کردن هم نوعان خود آخرش با مرگ چه می کنید؟ آیا تا کنون کسی هست که از هزاران سال پیش زنده مانده باشد؟
همه مخلوقات عالم باید روزی بار سفر ببندند و از این جهان هستی هجرت کنند. تنها چیزی که باقی خواهد ماند یاد انسان است که آیا به نیکی و یا به بد کرداری در آیندگان بر سر زبان ها خواهد ماند.
ای انسان های قدرت طلب آیا شما به عاقبت فرعون. ابوسفیان. معاویه. یزید. ابن ملجم و در قرن حاضر هیتلر. صدام. معمر قذاقی و...
هیچ فکر کرده اید که با چه سرنوشتی  زندگی را به پایان رساندند؟

 نمی خواهید عبرت بگیرید حتما نفرین مظلومان روزی گریبانتان را خواهد گرفت و چه خوب است که قبل از مرگ به خود اندیشه کنید و چپاول، اختلاس، دست درازی به اموال بیت المال را رها سازید و به داد مظلومان برسید تا در آینده نامتان را به نیکی یادکنند و چه زیباست دوستان بر مزارتان شاخه گلی بیاورند و از خوبی تان تا قرن ها در کتاب ها بنویسند که فلانی چقدر زیبا و خوش اقبال بوده است!
همانطور که بزرگانی چون پوریای ولی در این کره خاکی زیست کردند.
پس هم ما و هم شمایان میتوانیم چنین رستگار شویم. بیایید دست در دست هم دهیم و کشور عزیزمان را از لوث ناپاکان پاک کنیم اگر کمی همت باشد و از ثروت های بی حساب و کتاب دست برداریم، حتما خواهد شد که کشوری یکدست داشته باشیم.
البته ثروت خوب است اگر از راه مشروع باشد و از آن ثروتی که خداوند شما را لایقش دانسته است و لیاقتی نسیبت گردیده برای مخلوق همان خداوند قادر انفاق کنید؟
آن وقت زندگی چقدر زیباست ببینی دست درمانده ای را گرفته ای و آن زمان است که احساس غرور میکنی و مثل یک پر کبوتر سبک هستی؟
بدون شک خودت سبک بودنت را احساس می کنی؟
فاش نیوز تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اخر مگر شیطان میگذارد .این پست ومقامها تمام گفته های شما را خنثی میکند خودشان بهتر از من وشما میداند که سخت در کمراهی وخطا هستند واگر غیر از این بود شیطان میبایست برای همیشه مرخصی میگرفت واز خدا اعلام بازنشستگی میکرد !!!
آقای افسری عزیزمارزمندگان وجانبازان درصدکم هرچه ناله کنیم هیچ تابیری درمسولین نگذاشته ونخواهدهم گذاشت /ممنون که شمادوست گرامی ازجانب همه مابه فراموش سپرده شدهاحرف میزنی ودفاع میکنی آفرین براین رزمنده دلاور یاعلی
سلام دلاور برادر ارجمند جانباز محترم اقای مرادیفر خیلی کم رنگی کجایی شیر مرد/
من منتظرت بودم و از غیبت شما داشتم نگران می شدم چه خوب کردی کامنت گذاشتی خیلی از حضورت خوشحال شدم جناب مرادیفر عزیز
برادرعزیز دلاورم اسلام مشکانی محترم
شما نسبت به لطف دارید این یک وظیفه است داداش گلم نوکرهمه جانبازان هستم
برادرعزیز دلاورم اسلام مشکانی محترم
شما نسبت به من لطف دارید این یک وظیفه است داداش گلم نوکرهمه جانبازان هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi