شناسه خبر : 41665
سه شنبه 29 دي 1394 , 13:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست شورای هماهنگی فرهنگ ایثار و شهادت

بهمن ماه انجام می شود؛ گزارش عملکرد دستگاههای اجرائی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت سه شنبه ششم بهمن ماه با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرائی در محل دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت افزود: این جلسه که بر اساس ابلاغ ریاست محترم جمهور انجام می شود گزارش عملکرد دستگاههای اجرائی را در خصوص فعالیتهای سال 94 در حوزه ایثار و شهادت بررسی می نماید.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات اولین جلسه شورای هماهنگی و نظارت ، این گزارشات در اسفند ماه سال جاری و همزمان با ایام روز شهید در قالب "عملکرد دستگاهها در حوزه ایثار و شهادت" به محضر مقام معظم رهبری و سران سه قوه تقدیم می شود.

نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پیگیری تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی آئین نامه و دستور کار برگزاری شوراهای استانی از دیگر دستورکارهای دومین جلسه شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس شورای هماهنگی فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت گام مهمی در اجرائی شدن سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته می شود.(514)

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi