شناسه خبر : 41673
چهارشنبه 30 دي 1394 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عصر روز گذشته

نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی باانجمن برگزارشد

براساس نظر جانبازان و مصوبه هیئت مدیره، قرارشده که جلساتی از این دست بصورت ماهیانه و با حضور جانبازانی که تمایل به شرکت دارند برگزار بشود

فاش نیوز - اولین نشست از سلسله نشستهای جانبازان نخاعی با مدیران انجمن تحت عنوان" هم اندیشی و پرسش و پاسخ" عصر روز گذشته در محل ساختمان این انجمن برگزارشد.

به گزارش خبرنگارما، در این نشست صمیمی که همزمان با شب میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) برگزارشد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اسرافیلی مدیدعامل انجمن و ابوطالبی نایب رییس هیئت مدیره، در خصوص اهداف برگزاری چنین نشستهایی به ایرادسخن پرداختند.

اسرافیلی با بیان اینکه ، تشکیل اینگونه نشست ها، براساس نظر جانبازان در مجمع عمومیِ مهرماه امسال و جمع بندی و مصوبه هیئت مدیره بوده است  عنوان کرد: جلساتی از این دست بصورت ماهیانه و با حضور جانبازان داوطلب برگزار می شود تا ضمن حضور جانبازان در انجمن و آشنایی با روند جلسات، از نقطه نظرات آنان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های مربوط به جانبازان نخاعی بهره لازم برده شود که این جلسه اولین نشست محسوب میشود.

در ادامه تعدادی از جانبازان میهمان در مورد موضوعاتی، از جمله : عدم برخورد انفعالی با دستگاههای متولی، فعالتر شدن نقش انجمن در پیگیریها،  معیشت و تسهیلات، عدم انطباق احکام حقوقی صادرشده برای جانبازان، رویه یکسان در خدمات رسانی، مشکلات و مسائل مربوط به تجهیزات و لوازم مصرفی، انتخابات مجمع عمومی سال آتی، مشکلات خاصه جانبازان مونث و غیره... سخنانی بیان داشتند که در مورد بعضی از موضوعات مطروحه تبادل نظر و بحث و بررسی صورت گرفته، لیکن به خاطر اتمام وقت جلسه، مقررشد در نشست آینده به سایر موارد پرداخته شود و نیز ( راهبردها و رویکردها) توسط یکی از جانبازان تهیه و به بحث گذاشته شود.

در پایان نشست، پس از اقامه نماز مغرب، جانباز " سیدی" در وصف مناقب امام یازدهم علیه السلام به مدیحه سرایی پرداخت که معنویت خاصی به برنامه بخشید.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
جلسه خوب و پرباری بود. ایشاالله ادامه دار باشه و همه بتونن بیان
سلام . جون قنبر ناراحت نشیدا .. اما آخه یه جوری نوشتید انگار با رییس جمهور و رییس بنیاد شهید جلسه گرفته بودید بعد به نتایج خوبی رسیده اید من باب قبول رفع مشکلات جانبازان ...
خودتون گفتید ... خودتون تایید کردید ... خودتون دستور دادید اما کو گوش شنوا و مجری اجرا کننده ؟ می بینم شما هم گرفتار بررسی موضوع اصلی مشکلات برای فردا و آینده شدید ؟ اگه این جلسات بدرد بخوره پس خون دلیای من برای چیه ؟ ... ها !
بهر حال از دیدار روی خوبتون خوشحال شدیم . همیشه سلامت و تندرست باشید .
جناب قنبر سلام علیکم.
در جایی که متولیان امر به کمای بی خیالی و بی تفاوتی رفته اند و فریادرسی برای جانبازان، منظورم همه جانبازان اعم از درصدپایین و بالا نیست، بنظرشما اگر برای بلاتر بردن کیفیت انجمنی که با خون دل نگهداشته شده جلسه ای بدون تشریفات و ساده برگزار بشود بد است؟
بالاخره شاید بتوان از بطن صحبت ها و کشمکشها به راهکاری دست یافت تا به وضعیت اسفبار جانبازان یایانی داده شود. هرچند بقول شما شاید نتیجه ای نداشته باشد. ولی باید تلاش کرد و حداقل متولیان چشم و گوش بسته را رسوای خاص و عام کرد. رسوای خدایی که هستند.
درست عرض نمیکنم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi