شناسه خبر : 41705
چهارشنبه 30 دي 1394 , 14:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسمی شدن در اداره زندانها

مرضیه لطفی- من فرزندشهید هستم. از تاریخ 1/ 10/ 85 دراداره زندان های همدان به صورت پیمانی خدمت کردم که گزینش دادگستری به جهت تبدیل وضعیت برای رسمی شدن مرا ردکرد ورأى صادرشد که یک سال قراردادی باشم.

 تقریبأ ٩ ماه است که قردادی می باشم. حال با وجود داشتن دختری ١٤ساله بی سرپرست ومستأجر، تقاضای رسمی شدن دراداره زندان ها دارم.

خواهشمندم اقدام لازم عنایت فرمایید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، خواهر محترمه و فرزند شهید ایثارگران محترمی که در گزینش ادارات رد شدند میبایست به دفتر رییس جمهور تهران میدان پاستور شکایت کنند. چنانچه این دولت نیز همچون دولت قبل دفتر رسیدگی به شکایات داشته باشد با شما تماس میگیرند. ضمنا پسشنهاد میشود ابتدا با مسئول گزینش دادگستری در خصوص حقوق قانونی و حق پیگیری ایثارگران صحبت و از قصد خودتان آگاهش نمایید. نعمت عظیم سروری مقام معظم رهبری و دوام ملک و عزت مسلمین را از حق تعالی مسئلت مینماییم لیکن باور کنید در این دولت هیچ چیزی شباهت به دولت جمهوری اسلامی ندارد. علیهذا با توجه به نیاز به سرپرستی دختر خانم و لزوم تحصیل که سفر به تهران را دشوار میکند شماره تلفن دفتر رییس جمهور قبل در تهران 02164451 به حضورتان اعلام میگردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi