شناسه خبر : 41707
چهارشنبه 30 دي 1394 , 15:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زمانی این بار برای«جهاد»خواند

جهاد حامد زمانی

حامد زمانی تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «جهاد» منتشر کرده است.

 تازه‌ترین اثر حامد زمانی با عنوان «جهاد» و با محوریت «جهاد مغنیه» منتشر شد. آهنگسازی این اثر بر عهده حامد زمانی بوده و تنظیم موسقی را امیر جمالفرد انجام داده و شعر این قطعه را قاسم صرافان سروده است.

حامد زمانی درباره این اثر می‌گوید: قطعه «جهاد» به مضمون مقاومت اسلامی که نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه است اشاره دارد و در آن از مدافعان حرم نیز گفته شده است.

وی با بیان اینکه جهاد هیچگاه تمام شدنی نیست و همواره ادامه دارد، تاکید می‌کند: در ترانه به این موضوع پرداخته شده که «جهاد» تنها نام شهید جهاد مغنیه نبود بلکه اندیشه و راه و رسم وی نیز بر پایه جهاد در راه خدا بود.

اثر «جهاد» در ابتدا به معرفیِ جهاد می‌پردازد و در ادامه اشاره‌ای به مقاومت اسلامیِ برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه دارد. سپس در فضایی احساسی به مدافعان حرم می‌پردازد؛ قطعه‌ی «جهاد» در این بخش و با اسم جهاد می‌خواهد بگوید که شهید جهاد مغنیه فقط نامش جهاد نبود، بلکه اندیشه و رسمش هم جهاد بود. در پایان این قطعه، شعر بر روی این نکته تاکید دارد که: جهاد هیچوقت تمام شدنی نیست و همواره ادامه دارد.

قطعه «جهاد» به همت موسسات رسانه‌ای اوج و حقیقت ساخته شده است.

در ادامه می‌توانید قطعه «جهاد» را با صدای حامد زمانی بشنوید و یا دانلود کنید:

 

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi